Sammutuslaitteistosuunnittelijan tutkinnon päivityskoulutus (1 pv)
Kiwa Inspecta järjestää nyt koulutuksen:

Sammutuslaitteistosuunnittelijan tutkinnon päivityskoulutus (1 pv)

30.11.2017, Scandic Helsinki Aviacongress, Vantaa Robert Huberin tie 4, Vantaa 18 lokakuun, 2017 Sampo Korppoo

Rakentaminen , Työturvallisuus

Sammutuslaitteistosuunnittelijan tutkinto on voimassa viisi vuotta. Finanssiala ry on asettanut vaatimukset tutkinnon lisäkoulutuksesta.

Lisäkoulutuksen jälkeen voimassaolevan rekisteröinnin voi jatkaa ennen rekisterimerkinnän umpeutumista toimittamalla rekisteröintihakemuksen aikaisintaan 12 kk ennen merkinnän umpeutumista. Umpeutuneen rekisterimerkinnän uusiminen tapahtuu samalla menettelyllä kuin uuden rekisterimerkinnän hakeminen.

Kenelle koulutus sopii?
Henkilöt, joilla on umpeutumassa sammutuslaitteistohenkilöiden tutkinto.

08.30 Ilmoittautuminen ja kahvi suolaisella kahvileivällä

09.00 Säädös, asetus ja standardien päivityskoulutus, sammutuslaitteistot

11.30 Lyhyt koe päivän sisällöstä

12.00 Lounas ja päivä päättyy

Cumulus Resort Airport Congress Center
Robert Huberin tie 4
01510 Vantaa

Aika:
30.11.2017 Klo 9.00 – 12.00.

295 eur
(+ alv 24 %).

Peruutusehdot:
Myöhemmin kuin 14 päivää ennen koulutuksen alkua tulleista peruutuksista veloitamme 50 % kokonaishinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta, eikä osallistuja saavu koulutukseen, veloitamme koko koulutusmaksun. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.