Selätä sädesieni – punnittua tietoa sisäilmahaittojen syistä ja ratkaisuista (1/2 pv)
Kiwa Inspecta järjestää nyt koulutuksen:

25.09.2018, Scandic Helsinki Aviacongress, Vantaa Robert Huberin tie 4, Vantaa 21 elokuun, 2018 Sampo Korppoo

Työturvallisuus

Puhuttaako työpaikan sisäilman laatu? Syökö sädesieni työyhteisönne resursseja? Tiedon puute ja huoli omasta terveydentilasta ovat otollista maaperää henkilöstön itseohjautuvalle tiedonhankinnalle. Puutteelliset tietokanavat ja työyhteisön keinot arvioida tietoa voivat helposti johtaa virheellisiin johtopäätöksiin.

Koulutuksemme tarjoaa asiantuntijan valmiiksi pureskelemaa tietoa keskeisimmistä sisäilman laatua koskevista kysymyksistä ja hätäensiapua työyhteisön voimavaroiksi. Koulutuksessa pureudutaan myyttien ytimeen sisäilmaa koskevalla asiantuntijatiedolla ja annetaan mahdollisuus yhteiseen keskusteluun, kysymyksiin ja asiantunteviin vastauksiin.

Koulutus on saatavilla myös yrityskohtaisena tilauskoulutuksena, jolloin sisältö on räätälöitävissä yrityksen tarpeiden mukaan. Yrityskohtaisessa koulutuksessa voidaan käsitellä esimerkiksi kiinteistössä aiemmin tehtyjen sisäilmatutkimusten tuloksia.

Työyhteisöt, esimiehet, työsuojelun asiantuntijat ja muut asiasta kiinnostuneet.

Kouluttaja
Irmeli Heikkinen
, tekninen asiantuntija, rakennusterveysasiantuntija, Kiwa Inspecta

12.30 Ilmoittautuminen

13.00 Sisäilmaongelmat ja niiden ratkaisut pähkinänkuoressa
– Sisäilmaongelmat ja niiden syyt
– Sisäilmaongelman ratkaisuprosessi
– Eri tahojen roolit sisäilmaprosessissa
– Miksi sisäilmaongelman ratkaisuprosessissa epäonnistutaan niin usein?
– Miksi ongelmat kärjistyvät?
– Ratkaisuja ja kehitysehdotuksia ongelmakohtiin
– Mitä sisäilma- ja kosteustekninen kuntotutkimus pitää sisällään?
– Mitä ohjeita, oppaita ja pätevyysvaatimuksia on?
Kaisa Wallenius / Irmeli Heikkinen, Kiwa Inspecta

14:15 Kahvi

14:45 Kysymyksiä, vastauksia, keskustelua, pohdintaa pienryhmissä

16.00 Päivä päättyy

Scandic Helsinki Aviacongress
Robert Huberin tie 4
01510 Vantaa

25.09.2018 klo 12.30 – 16.00

euroa /hlö + alv 24 %.

Myöhemmin kuin 14 päivää ennen koulutuksen alkua tulleista peruutuksista veloitamme 50 % kokonaishinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta, eikä osallistuja saavu koulutukseen, veloitamme koko koulutusmaksun. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.