IITC järjestää nyt koulutuksen:

SharePoint ja Office 365 Hyvät, Pahat ja Rumat –seminaari (2 pv)

SharePoint ja Office 365 HPR –seminaari kertoo kaunistelematta niin hyvää, pahaa kuin rumaakin SharePoint ja Office 365 -toteutuksiin liittyen. Tässä on vuoden tärkein SharePoint ja Office 365 -tapahtuma!



OHJELMA

08:30 Ilmoittautuminen ja aamukahvi
Tarjolla kahvia, teetä ja pientä suolaista.

09:00 Tilaisuuden avaus
SharePoint ja Office 365 Hyvät, Pahat ja Rumat. Missä SharePoint ja Office 365 menevät tällä hetkellä?
Juha Anttila, IITC

09:30 Keynote: Intra on yrityksen aivokoppa – Millainen teillä on?
– Intra on sekoitus tekniikkaa ja yrityskulttuuria
– Hyvä intra tappaa meilin, huono intra häviää kilpailun
– Voiko intra vetää vertoja somelle?
– BYOSM eli bring your own social media
– Kolme parasta käytäntöä, jotka kannattaa tuoda somesta intraan – ja kolme joita pitää välttää
Katleena Kortesuo, Eioototta.fi

10:20 Kahvitauko
Tarjolla kahvia, teetä ja verkostoitumista.

10:40 Case Lindström: Office 365 globaalissa yrityksessä/b]
Globaalin organisaation sisällön-ja dokumenttien-hallintajärjestelmän käyttöönottoprojekti.
Heidi Rääsiö
ja Tarja Hämäläinen, Lindström

11:20 Case Finanssiala: Intranet ja extranet Office 265:een
Mikä rooli SharePointilla, Teamsilla ja Yammerilla on kokonaisuudessa? Kuinka projektin toteutus käytännössä onnistui?
Maija-Reetta Mannismäki ja Katri Vilppola, Finanssiala

12:00 Lounas
Lounas ja samalla mahdollisuus verkostoitua ja vaihtaa ajatuksia esiintyjien
kanssa.

13:00 Tuoreimmat julkistukset Office 365 ja Sharepoint -rintamilla
Jussi Roine, Sulava

13:40 GDPR:n vaikutukset tietosuojaan
Mitä organisaatioiden pitää tehdä tietosuojan eteen ylipäätään ja mitä erikoista Microsoftin pilvipalveluissa on sen suhteen?
N.N.

14:20 Kahvitauko
Tarjolla kahvia, teetä ja verkostoitumista.

14:40 Moderni tietotyö -kilpailu
Kilpailun säännöt julkaistaan pian!

15:50 Päivän yhteenveto
Juha Anttila vetää yhteen ensimmäisen päivän tunnelmat.

16:00 Verkostoituminen
Verkostoidu muiden osallistujien ja puhujien kanssa. Kysele lisää, kerro omista kokemuksista ja luo uusia kontakteja.

17:30 Ensimmäinen päivä päättyy

—-

Torstai 24.05.2018
Yhteisen aloituksen jälkeen ohjelma jakaantuu rinnakkaisiin saleihin ja palaa taas lopuksi yhteen saliin.

8:30 Aamukahvi
Tarjolla kahvia, teetä ja pientä suolaista

9:00 Sharepoint ja Office 365
Mihin SharePoint ja Office 365 ovat menossa? Mikä on olennaista ja mihin kannattaisi panostaa? Mitä kokemuksia eri projekteissa on saatu? Mitä virheitä kannattaa koittaa välttää?
Jussi Roine ja Juha Anttila

9:40 SALI 1
Jakaannutaan saleihin. Tässä salissa Case-esitykset.

Case Eilakaisla ja Teams
Yhdensuuntaisista intraneteista sosiaaliseen kanssakäymiseen ja kollaboraatioon. Muuttuneet työtavat ja modernit työkalut henkilöstöalalla.
Rami Karhu ja Erika Ehrnrooth, Eilakaisla

10:20 Kahvitauko
Tarjolla kahvia, teetä ja verkostoitumista.

10:40 Case VTT: Office 365 käyttöönotto asiantuntijaorganisaatiossa
Outi Venho-Ahonen
, VTT
Sanna Keränen, Innofactor

11:20 Case Varma: Office 365, Sharepoint, Yammer ja Teams
Maija Lieke, Keskinäinen työeläkevakuutusyhtiö Varma

12:00 Lounas
Lounas ja samalla mahdollisuus verkostoitua ja vaihtaa ajatuksia esiintyjien kanssa.

13:00 Case Tapiolan Lämpö – uusi intranet vain kuudessa viikossa
Miten intranet-projekti toteutettiin vain kuudessa viikossa? Mitä onnistuminen vaati? Uuden intran plussat ja kompromissit.
Carola Nores-Joukama, Tapiolan Lämpö

13:40 Case YIT: Kansainvälisen yrityksen intranet ja työympäristö
Sanna Lankinen
, YIT

14:20 Kahvitauko
Kahvia ja teetä, sekä energiaa iltapäivään.

14:40 Case Valmet: Miksi valmisintra Office 365:een
’Out-of-the-box-intran’ mahdollisuudet ja edut. Miten valmisintra eroaa projektimielessä perinteisestä? Miten viestintää hoidettiin? Millaista voi olla Teamsin tehokas käyttö projektityökaluna?
Kimmo H. Miettinen, Valmet Corporation

9:40 SALI 2
Jakaannutaan saleihin. Tässä salissa teknisempiä puheenvuoroja.

9:40 Prosessien digitalisointi Office 365:ssa
Käytitpä Office 365:sta sähköpostia, SharePoint-sivustoja tai Teams-työtiloja, tiedon keruu käyttäjiltä erilaisten lomakkeiden tai kyselyiden avulla on keskeinen osa työn digitalisointia. Tässä esityksessä tutustutaan Forms ja PowerApps lomakkeisiin, Actionable messages -sähköpostiviesteihin sekä luonnollisesti Flow-työnkulkuihin.
Olli Jääskeläinen, Sulava

10:20 Kahvitauko
Tarjolla kahvia, teetä ja verkostoitumista.

10:40 Intranetin toteuttaminen Office 365-ympäristössä
Katja Jokisalo
, Sulava

11:20 Miten valmisintra eroaa räätälöidyistä?
N.N.

12:00 Lounas
Lounas ja samalla mahdollisuus verkostoitua ja vaihtaa ajatuksia esiintyjien kanssa.

13:00 Teams vs. Sharepoint-työtilat dokumenttihallinnan näkökulmasta
Juha Anttila
, IITC

13:40 Teams deep dive
N.N.

14:20 Kahvitauko
Kahvia ja teetä, sekä energiaa iltapäivään.

14:40 Microsoft ja tietoturva
Miten Microsoft 365 (Office 365, EMS ja Windows 10) auttaa suojaamaan tietosi ja käyttäjäsi.
Juha Vitikka, Microsoft

15:40 Closing Keynote
SharePoint ja Office 365 vinkit vuosille 2018/2019!
Jussi Roine
, Sulava

16:30 Tapahtuma päättyy

——————————

Paikka:
Hilton Hotel Kalastajatorppa
Kalastajatorpantie 1
Helsinki

Ajankohta:
23. – 24.05.2018 Klo 8:30-16:30

Hinta:
Normaalihinta: 845 euroa 1 pv tai 1195 euroa 2 pv/hlö + alv 24 %.

Etuhinta 15.04.2018:aan saakka: 745 euroa tai 1195 euroa 2 pv/hlö + alv 24 %.

Peruutusehdot:
Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 vuorokautta ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.

 

Koulutus jo pidetty. Ilmoittautuminen sulkeutunut.