SharePoint ja Office 365 Hyvät, Pahat ja Rumat –seminaari (1 pv)
IITC järjestää nyt koulutuksen:

SharePoint ja Office 365 Hyvät, Pahat ja Rumat –seminaari (1 pv)

12.12.2018, Marina Congress Center, Helsinki Katajanokanlaituri 6, Helsinki 5 marraskuun, 2018 Sampo Korppoo

Tieto- ja viestintäteknologia

SharePoint ja Office 365 HPR –seminaari kertoo kaunistelematta niin hyvää, pahaa kuin rumaakin SharePoint ja Office 365 -toteutuksiin liittyen. Tässä on vuoden tärkein SharePoint ja Office 365 -tapahtuma!

Syksyn tapahtuman alustava ohjelma.

08:30 Ilmoittautuminen ja aamukahvi
Tarjolla kahvia, teetä ja pientä suolaista.

09:00 Avaus: SharePoint ja Office 365 Hyvät, Pahat ja Rumat
SharePoint ja Office 365 Hyvät, Pahat ja Rumat. Mitä on tapahtunut vuoden 2018 aikana? Kooste viimeisimmistä julkistuksista.
Juha Anttila, IITC

09:40 Keynote: Kyberturvallisuus
Petteri Järvinen

10:20 Kahvitauko
Tarjolla kahvia, teetä ja verkostoitumista.

Case: Migraatio SharePoint 2010:stä Office 365:een ja Teamsin uudet tuulet
Asko Juopperi
, Destia

Office 365 guest users and external sharing – best practices
Mitä vaihtoehtoja Office 365 tarjoaa organisaation ulkopuolelle jaettavan tiedon rajoittamiseen? Milloin näitä eri vaihtoehtoja tulisi käyttää, mihin guest-käyttäjille tulee antaa pääsy, ja kenen toimesta? Muun muassa näihin kysymyksiin etsitään vastauksia tässä sessiossa. Lisäksi katsotaan, miten meidän on mahdollista automatisoida guest-käyttäjien kutsuminen sekä jakoon liittyvien asetusten konfigurointi mm. sivuston luonnin yhteydessä.
Laura Kokkarinen, Sulava

Hyöty irti Teamsistä: siirry hallitusti työn uuteen käyttöliittymään
Vesa Nopanen, Innofactor

Case: Tavoitteena työtapojen muutos

Teamsin käyttöönotto Huhtamäellä
Reeta Eskola, Huhtamäki Oyj

Marko Rosberg
, Sulava

Power Platform – Tarvitaanko tulevaisuudessa sovelluskehittäjiä?
Power Platform on Microsoftin ”kansalaiskehittäjä” alusta, joka koostuu tutuista työkaluista (PowerApps, Flow jne). Millaisia ratkaisuja sen avulla voi toteuttaa ja onko siitä todellisessa käytössä mihinkään? Miten se liittyy Lean UX:ään?
Mitä sen hyödyntäminen maksaa?
Timo Pertilä, Digital Illustrated

12:00 Lounas
Lounas ja samalla mahdollisuus verkostoitua ja vaihtaa ajatuksia esiintyjien kanssa.

Case: Modernit sivut Intranet-käytössä
N.N

Dokumenttien hallinta Office 365, SharePoint ja Teams-alustoilla
Mitä kokemuksia uusista välineistä on saatu? Mikä toimii oikeasti ja mikä ei?
Juha Anttila, IITC

Office 365 -muutoksen johtamisen uudet tuulet
Miksi muutosta yhä vain pitää johtaa? Hahmota mitä kaikkea on tehtävissä, mitä osa-alueita, toimintatapoja ja työkaluja on olemassa. Paljon hyvää oppia kotiin vietäväksi.
Kristian Hentula, Sininen Meteoriitti

Case: O365 siirtymän haasteet

Mitä organisaatioiden pitää tehdä tietosuojan eteen ylipäätään ja mitä erikoista Microsoftin pilvipalveluissa on sen suhteen?
N.N.

Modernit Intranetit vuonna 2019
Katja Jokisalo
, Sulava

Kuinka valitsen klassisen ja modernin intranetin välillä?
Antti Jokinen
, Cloudriven

14:20 Kahvitauko
Kahvia ja teetä, sekä energiaa iltapäivään.

CASE: Mitä on opittu 10 vuodessa SharePointin kanssa?
Heidi Itkonen
, Vantaan Energia

Työn digitalisaatio Office 365:ssa
Olli Jääskeläinen
, Sulava

Moderni intranet – mikä muuttuu verrattuna klassiseen
Petri Sohlberg
, Tieto

15:20 Closing keynote: SharePoint ja Microsoft 265 vinkit 2019
SharePoint ja Microsoft 365 vinkit vuodelle 2019! Mitä on odotettavissa vuonna 2019 ja kuinka siihen voisi valmistautua?
Jussi Roine, CRO, Sulava

16:00 Verkostoituminen + Cocktails
Verkostoidu puhujien ja muiden osallistujien kanssa. Kysele ja kerro omista kokemuksistasi. Opi uutta ja nauti.

17:30 Tapahtuma päättyy

Paikka:
Marina Congress Center
Katajanokanlaituri 6
Helsinki

12.12.2018 Klo 8:30-17:30

Normaalihinta: 845 euroa/hlö + alv 24 %.

Osallistumismaksuun sisältyy seminaarin ohjelman lisäksi aamukahvi, lounas, iltapäiväkahvi, iltatilaisuuden tarjoilut sekä esitysmateriaalit.

Ryhmäalennukset: 3 hlö -> 10 %, 4 hlö -> 15 % ja 5 hlö -> 20 %.

Peruutusehdot:
Laskutamme osallistumismaksun ilmoittautumisen jälkeen. Voit peruuttaa osallistumisesi maksutta vielä 30 vrk ennen tilaisuutta. Tämän jälkeen emme palauta osallistumismaksua, mutta voit vaihtaa tilaisuuden osallistujan tai siirtää osallistumisen seuraavaan tapahtumaan.