SharePoint ja Office 365 Hyvät, Pahat ja Rumat –seminaari (2 pv)
1195 euroa /hlö + alv 24 %
23.-24.05.2019, Original Sokos Hotel Presidentti, Helsinki
1195 euroa /hlö + alv 24 %
23.-24.05.2019, Original Sokos Hotel Presidentti, Helsinki
SharePoint ja Microsoft 365 Hyvät, Pahat ja Rumat -seminaari on Suomen laajin SharePoint- ja Microsoft 365 -toteutuksista kertova case-pohjainen tapahtuma. Aiempiin SharePoint HPR -seminaareihin on osallistunut jo lähes 2000 SharePointista ja Microsoft 365:stä kiinnostunutta henkilöä ja monelle osallistumisesta on tullut jokavuotinen perinne.
Mietitpä sitten SharePointiin tai pilvipalveluun siirtymistä, palveluiden toteuttamista tai käyttöä työssäsi, tarjoaa SharePoint ja Microsoft 365 HPR-seminaari takuuvarmasti arvokasta ja hyödyllistä tietoa!
Palautteita aiemmista tapahtumista
Seminaari on kerännyt runsaan osallistujajoukon ja mainiot palautteet.
Seuraavassa muutamia poimintoja palautteesta:
”Hyvä tilaisuus – näkemyksiä, käytännön kokemuksia ja vertaistukea oli saatavilla runsaasti.”
”Positiivinen kokemus. Päivä sujui mutkattomasti ja leppoisasti.”
”Kiitokset hienosta tapahtumasta! Paneelikeskustelu lopussa kruunasi tilaisuuden.”
”Todella hyvin järjestetty tapahtuma ja mielenkiintoista asiaa.”
”Case-esittelyt seminaarin parasta antia, niistä saa ideoita oman esim. intran kehitykseen.”
Puhujat:
JUHA ANTTILA, IITC, CEO
Juha Anttila toimii konsulttina ja IITC:n toimitusjohtajana. Juhalla on rautainen kokemus informaation ja erityisesti dokumenttien hallinnan kehittämisestä sekä järjestelmien käyttöönotosta. Juha on työssään tutustunut yli kolmensadan suomalaisen organisaation tiedonhallintaan.
Juha on kokenut projektinvetäjä ja tiedonhallintaprojektin sparraaja. Tietotyön kehittäminen ja verkkopalveluprojektien läpivienti ovat lähellä Juhan sydäntä. SharePoint-maailmasta hänellä on kokemusta 2001 versiosta lähtien.
Juha on aktiivisesti edistämässä suomalaisen yrityselämän tiedonhallintaa myös Liikearkistoyhdistyksessä, jonka koulutustoimikuntaa Juha vetää.
JUSSI ROINE, Sulava, Chief Research Officer, Microsoft MVP & Microsoft Regional Director
Jussi on Sulavan osakas ja yksi Onsight Helsinki-yrityksen perustajista (Onsight Helsinki fuusioitui Sulavan kanssa 2017 lopulla). Ennen Sulavaa Jussi on työskennellyt Office 365-, Microsoft Azure- ja SharePoint-ratkaisujen parissa. IT-alalla Jussi aloitti vuonna 1990, ja kuluneet 25+ vuotta hän on työskennellyt aktiivisesti IT-arkkitehtinä, kouluttajana ja sovelluskehittäjänä.
HENKKA HYPPÖNEN, Suomen johtava keynote-puhuja, kirjailija, johtoryhmävalmentaja ja ajattelun uudistaja.
Henkka Hyppösen intohimoina ovat yllättävät totuudet ja poikkeukselliset ideat sekä tulevaisuus, tekoäly ja luovuus.
JOANNA NIININEN, Sollertis, CEO, tietokirjailija ja diginainen
Joanna toimii yritysvalmentajana ja Sollertiksen toimitusjohtajana. Joanna hallitsee niin konesaliliiketoiminnan kuin digitaalisen markkinoinnin. Hän on erikoistunut markkinoinnin kehittämiseen verkkoa hyödyntäen. Huomattuaan kuinka suuri tarve yrityksissä on oppia somemarkkinointia, Joanna kirjoitti kirjan Somestrategia – opas yrittäjälle. Kirja antaa vinkit yrityksen somestrategian kehittämiseksi ja siihen miten somessa kiinnitetään asiakkaiden huomio.
Kaksi vuotta sitten Joanna perusti Suomen Diginaiset brändin. Asiakkaat luottavat diginaisiin, jotka tuottavat sisältöä ja markkinointikampanjoita eri alojen yrityksille.
TIMO PERTILÄ, Digital Illustrated, Consultant, Microsoft MVP
Timo toimii Digital Illustratedilla konsulttina. Erilaisisissa IT-alan tehtävissä hän on viihtynyt jo 20 vuotta. Osaamisalueena laveasti Microsoftin pilvipalvelut, sekä niiden hyödyntäminen täysmittaisesti asiakasorganisaatiossa. Timon erityisosaamisena on ratkaisujen ketterä rakentaminen hyödyntäen Office 365 / Azuren olemassa olevia työkaluja (PowerApps, Flow, Logic App, SharePoint, Power BI, Azure SQL, Cognitive Services, CDS).
Vapaa-aikanaan Timo pitää blogia, jossa hän esimerkkien avulla käy läpi tapoja, joilla organisaatiot voisivat tehokkaammin hyödyntää Office 365:n ja Azuren ominaisuuksia ja palveluja.
OLLI JÄÄSKELÄINEN, Sulava, Lead Architect – Collaboration & AI, Microsoft MVP, Microsoft Certified Master (MCM) ja Microsoft Certified Trainer (MCT)
Olli toimii arkkitehtina ja kouluttajana Sulavalla ja on erikoistunut Office 365:een ja SharePointiin. Hän on auttanut asiakkaitaan SharePoint työtilojen hallinnassa yli kymmenen vuoden ajan. Tällä kertaa hän keskittyy esityksessään Microsoft Teamsien ja Office 365 -ryhmien hallintaan ja räätälöitävyyteen. Oman työnsä ohella Olli vetää Office 365 ja SharePoint User Group Finlandia.
KATJA JOKISALO, Sulava, Senior Consultant, MCT, MCITP, MCPD, MCSA
Katja on parantanut tietotyötä eli auttanut organisaatioita sisäisen viestinnän, ryhmätyön ja dokumentinhallinnan toimintamallien ja ratkaisujen parissa jo yli kymmenen vuotta. Teknologiakaverina ja muutoksen mahdollistajana mukana pääsääntöisesti Office 365 – erityisesti Teams ja SharePoint. Katja on erityisen innoissaan siitä, miten uudet tietotyön palvelut vapauttavat aikaa tekniseltä säätämiseltä järkevien toimintamallien suunnitteluun ja jalkauttamiseen. Uusi työ on tottakai tehokasta ja tuottavaa, mutta ennenkaikkea mielekästä ja uusia liiketoimintamahdollisuuksia avaavaa. Pää pilvissä, mutta jalat maassa!
JOHANNA WIKSTRÖM, Metsä Group, Digital Communications Specialist
Johanna on viestinnän ja projektihallinnan moniottelija Metsä Groupista. Vuosien varrella kokemusta on karttunut lukuisista kehitysprojekteista digitaalisen viestinnän ja organisaatioviestinnän parissa, joihin kansainvälisen organisaation moninainen liiketoiminta-alue- ja käyttäjäkunta tuovat omat mausteensa.
Kahden viime vuoden aikana kalenteri on täyttynyt O365-intranet -hankkeesta: konseptoinnista, toimittajavalinnoista, toteutuksesta ja ennen kaikkea muutoshallinnasta. Sharepoint Online -intranet modernilla käyttöliittymällä lanseerattiin Metsä Groupissa tammikuussa 2019. 1800 Sharepoint-työtilan migraatio Onlineen on loppusuoralla ja Teams-kuume on poikinut nopeasti noin 200 Teamsiä. Kaikkeen tähän liittyen on tarvittu paljon viestintää, koulutuksia vielä vähän lisää viestintää. O365-hallinnointimallin ja ”uuden normaalin” toimintatavan vakiinnuttaminen pilviympäristössä kuuluvat loppuvuoden tavoitteisiin.
Aasiassa vietettyjen vuosien jälkeen Johannan sydän sykkii erityisesti Japanille – ja perheen kolmelle sydänkäpyselle.
VESA NOPANEN, Innofactor, Benefit Miner, Principal Consultant, Microsoft MVP
Vesku toimii Innofactorilla modernin työn konsulttina sekä ihmisten ja organisaatioiden valmentajana louhimassa uusista järjestelmistä hyötyjä monitasoisesti niin loppukäyttäjille, avainryhmille kuin liiketoiminnoille.
Lähtökohta hänellä on, että uusia työskentelytapoja ja välineitä hyödyntämällä sekä organisaation kulttuuria kehittämällä työ saadaan irti paikka- ja aikariippuvaisuudesta. Ja samalla luodaan edellytykset luovuuden lisääntymiselle ja saadaan piilossa oleva tieto näkyväksi.
Veskulla on pitkä 20+ vuoden kokemus ja viimeiset 10+ vuotta hän on erikoistunut Office 365-, Microsoft Teams- ja SharePoint-pohjaisiin ratkaisuihin useilla eri toimialoilla. Hän on esillä erityisesti LinkedInissä ”Teams-miehenä” jakaen Teamsin hyödyntämisen vinkkejä, parhaita käytäntöjä sekä kertomalla, mitä Teamsin uudet ominaisuudet tarkoittavat käyttäjille.
ILONA REINIHARJU, Lahden kaupunki, Verkkotiedottaja
Ilona Reiniharju on viestinnän ammattilainen Lahden kaupungilta. Työssä pääpaino on kuntalaisten osallistamisessa, sekä intrassa ja uusissa tavoissa tehdä työtä. Hän on vienyt läpi useita intraprojekteja ja Sharepoint-alustan päivityksiä. Uusin versio intrasta julkaistiin lokakuussa 2018. Samalla Lahden kaupungilla siirryttiin pilvipalveluihin, hyödyntämään O365-työkaluja ja valmista intratuotetta.
Uusi intra ja O365 on tuonut työympäristöön uusia vuorovaikutuskanavia, joiden myötä henkilöstö saa entistä paremmin äänensä kuuluviin. Ketterät viestintävälineet luovat uutta työkulttuuria ja tekevät työyhteisöviestinnästä moniäänisempää. Ihmisten innostaminen ja sen ideoiminen, miten uudet välineet valjastetaan omassa organisaatiossa käyttöön, tuovat uusia, mielenkiintoisia haasteita myös viestintäpalveluiden työhön.
ELINA SAVUTIE, Lahden kaupunki, Knowledge Management
Elina Savutie on ollut monissa tietojärjestelmä- ja muutosprojekteissa mukana omassa organisaatiossaan. Nyt O365-käyttöönottoprojektin kohdalla on ollut mukava huomata, että työntekijät ovat ottaneet uudet, kätevät ja suhteellisen helppokäyttöiset työkalut varsinkin tiimityöskentelyssä ja yhteistyössä tervetulleina vastaan.
Toki on paljon vielä opittavaakin, mutta silti tuntuu, että paluuta takaisin ei ole ja nyt on organisaatioille tarjolla mahdollisuus hyötyä monella tapaa uusista työsovelluksista ja kehittää lisääntyneen vuorovaikutusmahdollisuuksien kautta mm. organisaation yhteistä sosiaalista pääomaa.
ARTTU ARSTILA, Sulava, Lead Office 365 Architect
Arttu on Sulavan perustamisesta lähtien vienyt asiakkaita Office 365 -palveluiden käyttäjiksi. Artun osaamisen ydintä ovat pilvisiirtymien läpivienti, alustateknologioiden suunnittelu sekä Office 365:een liittyvä roadmap- ja hallintamallikonsultointi. Lisäksi Arttu vastaa Office 365 -palvelun päivitysten seurannasta ja viestimisestä Sulavan asiakkaille.
LASSE AHONEN, Hansel, Manager – Technology & Cloud
Lasse toimii Hanselin digitiimissä Azure- sekä M365-palvelujen kehitysprojektien parissa. Paremmat työtavat ja -välineet ovat aiheita, joista löytyy aina ja paljon kehitettävää sekä keskusteltavaa. Lassella on kokemusta paikkariippumattomasta työskentelystä 10 vuotta, IT-alalta yleisesti 20 vuotta ja IT-harrastusten osalta 35 vuotta. Kokemusta on myös teen juonnista, teetä voi juoda monta kuppia päivässä, todella monta.
PIIA LAAJALA,Hansel, Service Manager, MCP
Piia Laajala vastaa Hanselin digitiimissä Hansel.fi:stä ja intranet-ympäristöistä. Ennen Hanselille siirtymistään hän toimi kymmenen vuotta SharePoint-konsulttina ja kehittäjänä. Työstettyään lukuisia erilaisia introja, verkkosivuja ja ekstranetejä hän päätyi lopulta oman asiakkaansa riveihin kehittääkseen pitkäjänteisesti yhtä ympäristöä ja yhden työyhteisön toimintatapoja.
Piiaa inspiroi Teamsin vallankumouksen ohessa automatisoinnin hyödyntäminen eri pilvisovellusten välillä. Moderneista työvälineistä saa aivan uudenlaisen tehon irti, kun manuaalisia vaiheita automatisoidaan ja kuljetetaan tietoa eri järjestelmien välillä käyttäjän puolesta. Vapaa-ajallaan Piia viihtyy parhaiten metsäpoluilla poninsa selässä.
TUULIA HIMANEN, Tilastokeskus, Senior Planner
Tuulia Himanen toimii Tilastokeskuksen tietohallinnossa erikoissuunnittelijana. Tuulia on laittanut viraston digityövälineitä ja -taitoja kuntoon kouluttajana ja projektipäällikkönä reilut viisi vuotta. Tällä hetkellä Tuulia toimii hankepäällikkönä viraston digitaalisen työympäristön kehittämishankkeessa, jossa siirretään intranet ja sähköposti pilveen, otetaan käyttöön Teams sekä pistetään dokumentit ojennukseen.
Tuulia innostuu yleensä aina ja kaikesta – etenkin tylsien hommien siirtämisestä ihmiseltä koneelle, työkulttuurin kehittämisestä sekä hyvistä pastaresepteistä.
SILJA HÄIKIÖ, HiQ Finland, Projekti- ja palvelupäällikkö
Silja toimii HiQ:lla Office 365 -asiakkaiden projekti- ja palvelupäällikkönä sekä työtapojen muutoksen tukena. Siljalla on pitkä kokemus viestinnästä ja verkkopalvelujen kehittämisestä. Uransa alusta asti häntä on kiinnostanut se, miten työskentelystä ja viestinnästä tehdään mahdollisimman sujuvaa.
MIKA JAVANAINEN, M-Files, VP, Product Marketing
Mika on vastuussa M-Filesin tuotestrategiasta ja tuotemarkkinoinnista. Hänellä on yli kymmenen vuoden kokemus älykkään tiedonhallinnan ratkaisuiden kehittämisestä ja toimittamisesta pienille, keskisuurille, ja suurille asiakkaille Suomessa ja Pohjois-Amerikassa.
HARRI MIKKANEN, Microsoft, Tuotemarkkinointipäällikkö
Harri Mikkanen toimii Microsoftilla tuotemarkkinointipäällikkönä. Microsoftilla pilvipalvelujen markkinoinnista vastaavan Harrin intohimona on kaikenkokoisten organisaatioiden tuottavuuden parantaminen ohjelmistoratkaisujen keinoin. Myös yritysten sisäiset yhteisöpalvelut ja niiden kytkeminen markkinointiin ja asiakaspalveluun saavat Harrin innostumaan.
PIRKKA PARONEN, Systems Garden, Toimitusjohtaja
Pirkka vetää nykyään Systems Gardenia ja on toiminut tiedonhallinnan parissa n. 20 vuoden ajan lähes kaikissa rooleissa mitä IT-alaan liittyy. Vuosien varrella on muutettu paperiprosesseja dokumentinhallintaan, dokumentteja sovelluksiksi – pilveen, mobiiliin ja lopulta virtuaalitodellisuuteen asti. Microsoft -tuotepaletti on tuttu uran alkuajoilta lähtien, SharePoint ja Office 365 hilavitkuttimineen aivan ensimmäisistä versioista alkaen.
Välineistä ja versioista huolimatta Pirkan ajatusten keskellä ja mielenkiinnon kohteena on aina ollut pelkän työkalun sijaan data, tieto ja toimintatavat. Informaatioähkyn tasapainottamisesta huolehtivat perheen lisäksi kuntosali, koripallo ja aivan liian monta kuppia kahvia.
JAMI LAUTTALAMMI,Maa- ja metsätaloustuottajain Keskusliitto MTK, Viestinnän suunnittelija
Monissa verkkoviestinnän kehitysprojekteissa keitetty Jami näkee uusien sähköisten työvälineiden suunnitelmallisen käyttöönoton tärkeänä. Asiantuntijaorganisaatiossa työvälineiden on tuettava sujuvaa tietotyötä. Valmis tuote lähtee lentoon vain aktiivisten käyttäjien avulla, ja heidän kokemuksiaan on kuunneltava herkällä korvalla.
MTK:ssa otettiin käyttöön kaksi vuotta sitten SharePointilla toteutetut intranet ja työtilat, joiden projektin aikaisiksi tavoitteiksi Jami mainitsee mm. tiedon helpomman löydettävyyden, käyttäjien osallistamisen ja laiteriippumattomuuden. Valtakunnallisessa järjestössä on olennaista osallistuttaa jäsenistöä usealla eri tasolla. Sähköiset työtilat ovat mahdollistaneet uudenlaisen verkostomaisen työskentelyn.
PETTERI MÄKELÄ, Energiavirasto, Ratkaisuarkkitehti
Petteri toimii Energiavirastossa ratkaisuarkkitehtinä ja vastaa Microsoftin pilvipalveluiden käyttöönotosta virastossa PaaS- ja IaaS-alustoille sekä viraston palveluiden pilvimigraatiosta. Petterillä on yli kymmenen vuoden kokemus Microsoftin-tuotteiden ratkaisuiden määrittelystä, toteutuksesta ja ylläpidosta, erityisesti tuotteista kuten SharePoint, SSRS, Azure ja O365.
SARI KANGAS, Veikkaus, Sovelluspäällikkö
Sari Kangas työskentelee Veikkauksessa sovelluspäällikkönä ja on vienyt Veikkauksen intranetin pilveen. Samassa projektissa Veikkaukselle lanseerattiin Teams-työtilat, jotka ovat auttaneet veikkauslaisia tehostamaan ryhmätyöskentelyään. Sarilla on 20 vuoden kokemus SharePointista ja hän on tehnyt useita SharePoint-pohjaisia intranet-projekteja. Tällä hetkellä O365-palvelu ja sen mahdollisuudet on suorastaan intohimo.
ANU HYVÖNEN, Veikkaus, Tiedonhallintapäällikkö
Anu Hyvönen työskentelee Veikkauksessa tiedonhallintapäällikkönä. Kokemusta rahapelialasta ja sen dokumenttienhallinnasta on kertynyt yli 20 vuoden ajalta. Anu on ollut mukana Veikkauksen Teams-projektissa sen alkumetreiltä asti, keskittyen projektissa ryhmätyöskentelyn ja dokumenttienhallinnan suunnitteluun ja lanseeraukseen ja odottaa nyt mielenkiinnolla, miten Teams tulee vaikuttamaan sekä työn tekemiseen että dokumenttien käsittelyyn.
JUSSI SIVONEN, Sininen Meteoriitti, Senior Consultant
Jussi kuuntelee asiakkaan tarpeita, toiveita, nyky- ja tahtotilaa ja pyrkii löytämään niihin nykyaikaisia ratkaisuja, hyödyntäen Microsoftin pilviteknologioita. Ratkaisuja etsitään etenkin sisäisen viestinnän, tiimityön ja henkilökohtaisten digityötaitojen kehittämiseen. Suurimmat haasteet onnistuneelle uudistukselle Jussi näkee käyttöönoton, jalkauttamisen ja viestinnän saralla. Jussilla on kokemusta yli 50 intraprojektista ja hän on intohimoinen kouluttaja, jonka koulutukset ovat aina käyttäjälähtöisiä.
TINA LASSI, Alko, Viestintäasiantuntija
Viestintäasiantuntija Tina Lassi on pitkän linjan alkolainen, joka aloitti kesätöissä myyjänä jo vuonna 1988. Vastuualueenaan hänellä on nykyisin yhtiön sisäisen viestinnän sähköiset kanavat viestinnän näkökulmasta. Tässä roolissa tiivis ja toimiva yhteistyö tietohallinnon ja henkilöstöyksikön kanssa on välttämätöntä. Tina on ollut mukana alusta asti, kun Alkon vanha intra suunniteltiin ja siirrettiin SharePoint/O365-ympäristöön. Viestinnällisen intran sekä työtilojen toteutuksen yhteydessä on jouduttu miettimään monia mutkikkaita työnkulkuja, joissa Tinan eri työrooleista kertynyt kokemus on auttanut hahmottamaan mm. eri henkilöstöryhmien tarpeita.
N.N.OHJELMA
TORSTAI 23.05.2019
08:30 ILMOITTAUTUMINEN JA AAMUKAHVI
Päivän alkuun aamukahvitarjoilut kahvitorilla.
09:00 AVAUS: SHAREPOINT JA MICROSOFT 365 HYVÄT, PAHAT JA RUMAT
SharePoint ja Microsoft 365 hyvät, pahat ja rumat piirteet.
Mitä on tapahtunut alkuvuoden 2019 aikana? Kooste viimeisimmistä julkistuksista.
Juha Anttila, IITC
09:40 CASE LAHDEN KAUPUNKI: OFFICE 365 JA INTRANET-KÄYTTÖÖNOTTOPROJEKTI
Mitä tarkoittaa koko kaupungin siirtäminen pilveen? Mitä eroa on paikalliseen SharePointiin rakennetulla intranetilla ja pilvipalveluun pohjautuvalla toteutuksella? Mitä kokemuksia käyttäjien huomioimisesta ja muutoshallinnasta saatiin?
Ilona Reiniharju ja Elina Savutie, Lahden kaupunki
10:20 KAHVITAUKO
Tarjolla kahvia, teetä ja verkostoitumista.
10:40 CASE METSÄ GROUP: INTRANET OFFICE 365:EEN
Ison monikelisen yrityksen intranet-projektin opit.
Johanna Wikström, Metsä Group
11:20 CASE: RYHMÄTYÖSKENTELYTAPOJEN MUUTOS VEIKKAUKSESSA
Veikkauksella haluttiin hakea työn tekoon lisää tehokkuutta hyödyntämällä moderneja tapoja työskennellä yhdessä. Samalla haluttiin kehittää tiedonhallintaa. Tähän tarpeeseen otettiin käyttöön Teams, jonka kylkeen pultattiin mukaan dokumenttienhallinta. Uusia toimintatapoja opeteltiin laajalti koko organisaatiossa ja loppukäyttäjien kirjavuus toi oman mausteensa soppaan: miten saada kentällä työskentelevät huoltoedustajat, pelisalien työntekijät, toimistyöläiset sekä koodarit samaan Teams-veneeseen ja tekemään samoilla välineillä yhteistyötä ja vielä hallitsemaan dokumenttejaankin?
Sari Kangas ja Anu hyvönen, Veikkaus
12:00 LOUNAS
Lounas ja samalla mahdollisuus verkostoitua ja vaihtaa ajatuksia esiintyjien kanssa.
12:50 SOVITKO SOMEEN?
Kuinka luodaan toimiva sosiaalisen median strategia yritykselle? Mitkä ovat suurimmat kompastuskivet somen hyödyntämisessä? Joannan esityksestä opit miten sosiaalista mediaa hyödynnetään tehokkaasti henkilöbrändäyksessä ja yrityksen markkinoinnissa.
Joanna Niininen, Sollertis
TEAMS VINKIT TEHOKÄYTTÄJÄLLE
Microsoft Teams on vakiinnuttanut paikkansa Office 365:n ryhmätyön keskuksena ja yhteistyövälineenä. Vesa esittelee demojen kautta Microsoft Teamsin vinkkejä, uusia toimintoja ja parhaita käytäntöjä peruskäyttäjistä tehokäyttäjille. Tämän jälkeen voit hämmästyttää kollegoitasi Teams-vinkeillä
Vesa Nopanen, Innofactor
13:25 VÄLITAUKO
13:30 CASE HANSEL: TEAMS TOSIELÄMÄSSÄ
Teamsin 2 vuoden tuotantokäytön opit ja kokemukset.
Lasse Ahonen ja Piia Laajala, Hansel
OFFICE TEKOÄLYN KÄYTTÖLIITTYMÄNÄ
Arjessa tekoäly on tukiälyä. Officessa tätä tukea on tarjolla runsain mitoin. Office 365 ProPlus lunastaa pilven arvolupaukset, kun se tarjoaa tekoälyn avulla uusia käyttökokemuksia, ohjaa fiksumpiin työtapoihin, parantaa tuottavuutta ja tekee työpäivistä myös hauskempia! Onko sinun organisaatiollasi varaa jättää tämä lupaus lunastamatta?
Harri Mikkanen, Microsoft
14:20 KAHVITAUKO
Kahvia ja teetä, sekä energiaa iltapäivään.
14:50 AZURE, OFFICE 365 JA MICROSOFT 365 – MITÄ, MISSÄ, MILLOIN?
Tiivis, selkeä ja IT-jargonista vapaa puheenvuoro Microsoftin pilvipalveluista, ja missä mennään niiden osalta.
Jussi Roine, Sulava
15:30 TEKOÄLYN MAHDOLLISUUDET JA UHKAKUVAT
Suomen johtava keynote-puhuja, kirjailija, johtoryhmävalmentaja ja ajattelun uudistaja pureutuu tekoälyn mahdollisuuksiin ja uhkakuviin.
Henkka Hyppönen
16:15 PÄIVÄN YHTEENVETO
Juha Anttila, CEO, IITC
16:30 VERKOSTOITUMINEN + COCKTAILS
Verkostoidu puhujien ja muiden osallistujien kanssa. Kysele ja kerro omista kokemuksistasi. Opi uutta ja nauti.
18:00 SEMINAARIN ENSIMMÄINEN PÄIVÄ PÄÄTTYY
Paikka:
Original Sokos Hotel Presidentti, Eteläinen Rautatiekatu 4, 00100 Helsinki
Ajankohta:
23.-24.05.2019 klo 8:30-17:30
Hinnat:
Normaalihinta: 845 euroa 1 pv tai 1 195 euroa 2 pv /hlö + alv 24 %.
Osallistumismaksuun sisältyy seminaarin ohjelman lisäksi aamukahvi, lounas, iltapäiväkahvi, iltatilaisuuden tarjoilut sekä esitysmateriaalit.
Etuhinnat:
31.03.2019 mennessä: 995 euroa (2 pv) tai 645 euroa (1 pv) /hlö + alv 24 %.
30.04.2019 mennessä: 1 095 euroa (2 pv) tai 745 euroa (1 pv) /hlö + alv 24 %.
Ryhmäalennukset: 3 hlö → 10 %, 4 hlö → 15 % ja 5 hlö → 20 % (lasketaan kulloinkin voimassa olevasta etuhinnasta) 2 yhden hinnalla kampanjassa toinen osallistuja voi olla myös muusta organisaatiosta.
Ilmoittautuimisen peruutusehdot:
Voit peruuttaa osallistumisesi maksutta vielä 30 vrk ennen tilaisuutta. Tämän jälkeen emme palauta osallistumismaksua, mutta voit vaihtaa tilaisuuden osallistujan tai siirtää osallistumisen seuraavaan tapahtumaan.
SharePoint ja Office 365 Hyvät, Pahat ja Rumat –seminaari (2 pv)
1195 euroa /hlö + alv 24 %
23.-24.05.2019, Original Sokos Hotel Presidentti, Helsinki