SharePoint pähkinänkuoressa (1 pv)
Tieturi järjestää nyt koulutuksen:

SharePoint pähkinänkuoressa (1 pv)

16.06.2017, Tieturi Oy, Helsinki Mannerheimintie 15, Helsinki 16 kesäkuun, 2017 Sampo Korppoo

Tieto- ja viestintäteknologia

Koulutuksessa käydään läpi kattava katsaus SharePoint 2013 -järjestelmän tarjoamiin mahdollisuuksiin. Tutustumme sen aikana järjestelmän yleisiin ominaisuuksiin sekä sivustojen ja työtilojen osiin ja ominaisuuksiin käyttäjän näkökulmasta teorian ja demojen kautta. Koulutuksen jälkeen tiedät, mitä SharePoint-järjestelmällä voi tehdä, miten järjestelmä toimii ja miten käyttäjät tekevät näitä asioita SharePointissa.

Jos tavoitteenasi on ennen kaikkea oppia käyttämään SharePointilla tehtyä intraa, extranettiä tai webbisivuja, etkä tarvitse tietoa taustalla olevasta järjestelmästä, saattaa sinulle soveltua paremmin käytännönläheisempi SharePoint käytön aloittaminen -koulutuksemme. Siinä jätämme teorian vähemmälle ja harjoittelemme päivittäistä käyttöä.

Jos kaipaat ennen kaikkea yleiskuvaa järjestelmästä, soveltuu koulutus sinulle sellaisenaan. Jos haluat syventää tietämystäsi SharePointista, suosittelemme sinulle jatkoksi esimerkiksi SharePoint sosiaaliset toiminnot -koulutustamme tai vaikkapa SharePoint-leiriämme.

Kohderyhmä

Suunnitteletko SharePointin käyttöönottoa ja haluat tutustua sen tarjoamiin ominaisuuksiin? Haluatko hyvän katsauksen SharePointista?

Esitiedot

Koulutus on suunniteltu katsaukseksi sinulle, joka et ole aiemmin SharePoint-järjestelmää käyttänyt.

Mitä SharePoint on?
– SharePoint 2013 ominaisuudet, osat ja rakenne yleisesti
– Sivustot ja työtilat: SharePointin perusmallit ja niiden mukautusmahdollisuudet yleisesti
– Käyttöoikeudet yleisesti