Sisäinen auditointi (1 pv)
Laatukeskus järjestää nyt koulutuksen:

Sisäinen auditointi (1 pv)

10.06.2016, Life Science Center, Laatukeskus, Espoo Keilaranta 16, Espoo 26 tammikuun, 2016 Sampo Korppoo

Laadunvarmistus

Sisäinen auditointi on ISO- ja OHSAS-standardien vaatimukset täyttävän toimintajärjestelmän arvioinnin, ylläpitämisen ja jatkuvan parantamisen väline. Systemaattisesti toteutettuna se tuottaa relevanttia materiaalia organisaation strategiatyöhön.

Osallistujat saavat selkeän yleiskuvan toimintajärjestelmän arvioinnista kyseisten standardien pohjalta sekä vihjeitä auditoinnin systemaattisesta toteuttamisesta, kuten organisoinnista, resursoinnista, tulosten käsittelystä sekä niiden hyödyntämisestä. Käsittelemme myös sitä, miten sisäinen auditointi tukee toimintojen kehittämistä ja yrityksen liiketoimintaa kokonaisuudessaan.

Koulutus muodostuu luennoista, interaktiivisista keskusteluista sekä ryhmätöistä. Koulutuspäivä alkaa klo 08:30 ja päättyy klo 16:30
• Mitä sisäinen arviointi / sisäinen auditointi on
• Yhteys liiketoimintaan
• Sisäisen auditoinnin suunnittelu
• Auditoijien roolit ja tehtävät
• Sisäisen auditoinnin toteutus
• Auditointitulosten analysointi ja raportointi
• Tulosten hyödyntäminen jatkuvassa parantamisessa

Kouluttaja:
Jorma Kajanus
, seniorikonsultti, Laatukeskus Excellence Finland

Life Science Center, Laatukeskus, Keilaranta 14, 02150 Espoo

Aika:
10.06.2016

710 eur
ei-jäsen/620 eur (Laatuyhdistyksen jäsen). Ilmoittautuminen viimeistään 14 vrk ennen koulutusta.

Peruutusehdot:
Ilmoittautumisesi on sitova. Myöhemmin kuin 14 vrk ennen kurssia tehdyistä peruutuksista perimme 50 % kurssin hinnasta. Jos varattu paikka jätetään peruuttamatta, veloitamme koko hinnan. Jos olet estynyt osallistumasta, organisaatiosi voi vaihtaa osallistujaa kuluitta ilmoittamalla siitä Laatukeskukseen ennen koulutuksen alkua.