Sisältömarkkinoinnin jakelukanavat (1/2 pv)
Mainostajien Liitto järjestää nyt koulutuksen:

Sisältömarkkinoinnin jakelukanavat (1/2 pv)

05.03.2019, Marketing Finland, Helsinki Yrjönkatu 16, Helsinki 27 tammikuun, 2019 Sampo Korppoo

Liiketoiminnan kehittäminen , Markkinointi

Kaikki puhuvat nyt sisältömarkkinoinnista. Sisältöjä tuotetaan brändien verkkosivustoille kiihtyvällä tahdilla, mutta vain harva kiinnittää huomiota sisältöjen jakeluun. Millainen jakelustrategia tuo sisältömarkkinoinnille parhaimmat tulokset myös liiketoiminnan näkökulmasta? Mitä ovat piilossa olevat yleisöt? Entä miten parhaimmat ideat taipuvat erilaisiin jakeluratkaisuihin mm. sosiaalisessa mediassa? Strosslen Leo Heijbel, Matter Agencyn Matias Suhonen sekä TBWA:n Markus Nieminen kertovat miten varmistat jakelun avulla sisältömarkkinointisi tulokset.

Kouluttajat:
Leo Heijbel
, Strossle International
Matias Suhonen, Matter Agency
Markus Nieminen, TBWA

Content crash course
So you’ve decided to work with content, now what? Everything you need to kickstart your content marketing and distribution. All paired with real-world examples and data by Strossle’s Head of Marketing Leo Heijbel.
Leo Heijbel, Strossle International

Piilossa olevat yleisöt
Mikä on oman yleisön merkitys tulevaisuuden markkinoinnissa? Matias Suhonen kertoo viisi konkreettista tapaa luoda ja kasvattaa omaa yleisöä.
Matias Suhonen, Matter Agency

Ideat, joita suuret yleisöt rakastavat
Mitä ideat tarkoittavat jatkuvasti kehittyvässä monikanavaisessa maailmassa? Nykypäivänä ideoiden ytimessä ovat keinovalikon ominaisuudet ja jakeluteiden monimuotoisuus. Idea ei ole vain yksi otsikko tai yksi kuva, vaan tekoja, jotka taipuvat monikanavaiseen tekemiseen. Markus Nieminen kertoo esimerkein miten yhdistää parhaat ideat ja jakelukanavat sisältömarkkinoinnissa.
Markus Nieminen, TBWA

Mainostajien Liitto, Yrjönkatu 16, 4.krs, Helsinki

tiistai 05.03.2019

Jäsenhinta Mainostajien Liiton jäsenille:
125 euroa /hlö + alv 24 %.

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 vuorokautta ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.