Social selling – Sosiaalinen media myyntiedustajan apuvälineenä
197 euroa /hlö + alv 24 %
30.09.2018, Verkkokurssi
197 euroa /hlö + alv 24 %
30.09.2018, Verkkokurssi
Ostajat niin B2B- että B2C-puolella tekevät nykyään ostopäätöksensä sen perusteella, mitä verkosta ja somesta lukevat. Tämä tuo oman haasteensa myyntiin, koska usein ostajan ottaessa yhteyttä, hän tietää enemmän myyjästä kuin myyjä hänestä. Välttääkseen tämän, myyjän kannattaa olla aktiivinen somessa, näkyä verkossa, jotta hän pääsee mukaan mahdollisimman aikaisessa vaiheessa myyntiprosessia. Toisaalta ostaja ei välttämättä edes harkitse yrityksen palveluja ja tuotteita, jos hänellä ei ole mitään kosketuspintaa yritykseen ja sen henkilöstöön.
Tässä verkkokoulutuksessa käymme läpi social sellingin peruselementit, joiden perusteella voit rakentaa oman tapasi hyödyntää somea myyntiprosessissasi.
Hyödyt
Opit hyödyntämään tehokkaasti somen eri kanavia myynnissä, jotta pysyt kilpailussa mukana.
Kenelle?
Myyntiedustajille, myyntiä tukevissa toiminnoissa oleville, yrittäjille, liiketoiminnan kehittäjille; haluat tehostaa myyntiäsi ja varmistaa, että yrityksesi näkyy verkossa, muuallakin kuin yrityksen omilla sivuilla ja kanavilla.
Kouluttaja
Pinja Lehtman on digitaalisen markkinoinnin ammattilainen yli 10 vuoden kokemuksella.
Pinja toimii Grapevinessa digimarkkinoinnin asiantuntijana sekä vastaa koulutusten kokonaissuunnittelusta ja uusasiakkaista. Pitkä kokemus kummaltakin puolella pöytää auttaa näkemään asioita isommassa perspektiivissä.
Erityisen tärkeänä Pinja pitää sitä, että nykyajan dynaamisessa bisneksessä digimarkkinointi ja sosiaalinen media nähdään liiketoimintaa kehittäessä strategisena välineenä, mahdollisuutena nopeasti reagoida olemassa olevaan ympäristöön – muistaen toki suunnitelmallisuus.
– Eri some-/digikanavien hyödyntäminen
– Ostosignaalin huomaaminen
– Verkostoituminen
– Henkilöbrändi
– Digitaalinen jalanjälki
– Liidit ja digitaalinen myyntiputki
Koulutuspaikka:
Verkkokoulutus
Ajankohta:
Milloin vaan.
Hinta:
197 euroa /hlö + alv 24 %.
Ilmoittautumisen peruutusehdot:
Ilmoittautumiset olisi hyvä tehdä viimeistään viikkoa ennen kurssin alkua. Ilmoittautumiset vahvistetaan sähköpostikutsulla viikkoa ennen tilaisuuden alkua. Jos tilaisuuteen ilmoitettu henkilö on estynyt saapumasta, voi organisaatio vaihtaa kuluitta osallistujan ilmoittamalla siitä koulutuksen järjestäjälle. Peruutukset tulee tehdä viimeistään viikkoa ennen kurssin alkua.
Social selling – Sosiaalinen media myyntiedustajan apuvälineenä
197 euroa /hlö + alv 24 %
30.09.2018, Verkkokurssi