Some-mainonnan tehokurssi (1/2 pv)
Grapevine järjestää nyt koulutuksen:

Some-mainonnan tehokurssi (1/2 pv)

10.11.2016, Grapevine Media, Helsinki Hollantilaissentie 36, Helsinki 20 lokakuun, 2016 Sampo Korppoo

Sosiaalinen media , Viestintä

Toimiiko Facebook-mainonta? Miten Facebookin mainostyökalua käytetään? Kenelle Instagramissa mainostetaan? Onko Twitter-mainonnassa ideaa? Miten mainoskampanja suunnitellaan ja toteutetaan? Miten mainosbudjetille saa parhaiten vastinetta?

Hyödyt:
Näkyäksesi netissä tarvitset timanttisen sisällön lisäksi maksettua ja tarkkaan kohdennettua mainontaa. Tämä käytännönläheinen koulutus tarjoaa vinkit Twitter-, Facebook- ja Instagram-mainonnan saloihin ideoinnista ja suunnittelusta kohdentamiseen, optimointiin ja tulosten mittaamiseen ja raportointiin.

Kenelle:
Tämä somekoulutus on juuri sinulle, joka haluat opetella mainostamaan tuloksellisesti sosiaalisessa mediassa. Olitpa sitten suuremman yrityksen yhteisömanageri tai oman yrityksesi ainoa markkinointivastaava, saat tästä koulutuksesta oleellisimmat tiedot ja taidot, joilla pääset kokeilemaan siipiäsi mainostyökalujen kanssa.

Kouluttajat:
Kouluttajina toimivat Grapevinen kokeneet asiantuntijat Anu Laitila ja Anu Mikkola.

SISÄLTÖ

Facebook-mainonta:
– Suunnittelu, toteutus ja optimointi
– Eri mainosmuodot ja niiden tuloksellinen käyttö
– Kohdentamisen taito
– Mainostyökalun toiminta käytännössä

Instagram-mainonta:
– Visuaalisen mainoskanavan mahdollisuudet
– Suunnittelu, kohdennus ja optimointi
– Tuloksellinen visuaalinen mainonta
– Mainostyökalun toiminta käytännössä

Twitter-mainonta:
– Eri mainosmuodot
– Kohdentaminen ja optimointi

Somemainonnan tehokurssi järjestetään Grapevinen toimitiloissa Helsingin Munkkiniemessä, osoitteessa Hollantilaisentie 36, 00330, Helsinki.

Aika:
10.11.2016

Ovet avautuvat kello 08.30, ja koulutus alkaa klo 09.00 ja päättyy klo 12.00.
Tarjolla kevyt aamiainen.

Missä:
Pääset paikan päälle joko 4:n ratikalla tai autolla. Ympäristössä on paljon ilmaista pysäköintitilaa kadunvarressa.

320 eur
/ hlö + alv. Hinta sisältää sähköisen koulutusmateriaalin ja tarjoilut.