Some-mainonnan tehokurssi
Grapevine järjestää nyt koulutuksen:

Some-mainonnan tehokurssi

19.09.2017, Grapevine, Helsinki Pälkäneentie 19 B, Helsinki 30 elokuun, 2017 Sampo Korppoo

Sosiaalinen media , Viestintä

Palaute aikaisemmista koulutuksista:

• "Koulutus oli erittäin tehokas – pieneen aikaan oli hienosti saatu paljon asiaa ja kuitenkin interaktiolle oli tilaa. Kouluttajat esittivät asian ammattitaitoisesti ja helposti lähestyttävällä tavalla."

Toimiiko Facebook-mainonta? Miten Facebookin mainostyökalua käytetään? Kenelle Instagramissa mainostetaan? Onko Twitter-mainonnassa ideaa? Miten mainoskampanja suunnitellaan ja toteutetaan? Miten mainosbudjetille saa parhaiten vastinetta?

Erikoiskiitos tilanteen ja koulutettavan porukan lukemista ja jokaisen huomioimisesta taustan/kiinnostuksenkohteen/ tilanteen mukaan. Grapevinen ammattitaitoisesta meiningistä innostunut ja koulutuksesta inspiroitunut olo – super ISO kiitos!
    – Nimetön palaute, Some-mainonnan tehokurssilta 15.3.2017

Hyödyt:

Näkyäksesi netissä tarvitset timanttisen sisällön lisäksi maksettua ja tarkkaan kohdennettua mainontaa. Tämä käytännönläheinen koulutus tarjoaa vinkit Twitter-, Facebook- ja Instagram-mainonnan saloihin ideoinnista ja suunnittelusta kohdentamiseen, optimointiin ja tulosten mittaamiseen ja raportointiin. Tällä some-mainonnan tehokurssilla käymme läpi mainontaa myös joulumyynnin näkökulmasta.

Kenelle:

Tämä koulutus on juuri sinulle, joka haluat opetella mainostamaan tuloksellisesti sosiaalisessa mediassa. Olitpa sitten suuremman yrityksen yhteisömanageri tai oman yrityksesi ainoa markkinointivastaava, saat tästä koulutuksesta oleellisimmat tiedot ja taidot, joilla pääset kokeilemaan siipiäsi mainostyökalujen kanssa.

Kouluttajat:

Kouluttajana toimii Sosiaalisen median ja digimarkkinoinnin asiantuntija Anu Laitila. Kouluttajana Anu on käytännönläheinen ja koulutuksissa keskustelu on aina avointa.

Sisältö:

Facebook-mainonta

Suunnittelu, toteutus ja optimointi
    Eri mainosmuodot ja niiden tuloksellinen käyttö
    Kohdentamisen taito
    Mainostyökalun toiminta käytännössä

Instagram-mainonta

Visuaalisen mainoskanavan mahdollisuudet
    Suunnittelu, kohdennus ja optimointi
    Tuloksellinen visuaalinen mainonta
    Mainostyökalun toiminta käytännössä

Twitter-mainonta

Eri mainosmuodot
    Kohdentaminen ja optimointi

Lyhyesti:

Milloin: 19.9.2017
    Ovet avautuvat kello 8.30 – koulutus alkaa klo 9.00 ja päättyy klo 12.00
    Tarjolla kevyt aamiainen.

Missä: Some-mainonnan tehokurssi järjestetään Grapevinen uusissa koulutustiloissa Helsingin Vallilassa, osoitteessa Pälkäneentie 19 B, 00510 Helsinki.

Hinta: 320 € / hlö + alv. Hinta sisältää sähköisen koulutusmateriaalin ja tarjoilut.

Sain koulutuksesta tuoreita tietoja somemainonnan mahdollisuuksista sekä hyviä malleja käytäntöön. Asiantuntevat kouluttajat osasivat vastata kysymyksiin, joihin työssäni olen törmännyt. Kaiken kaikkiaan hyödyllisesti käytettyä aikaa!
    – Taina Martikainen, Digituottaja, Tapahtumantekijät Oy