Facebook yritys- ja mainoskäytössä 1-3 (webinaari)
28.-30.06.2016, Webinaari
Sosiaalinen media , Tieto- ja viestintäteknologia , Viestintä
28.-30.06.2016, Webinaari
Sosiaalinen media , Tieto- ja viestintäteknologia , Viestintä
Webinaarisarja – valitse yksi tai kolmen ohjelman kokonaisuus!
28.6.2016 klo 13 Facebook yrityskäytössä (1,5 h)
29.6.2016 klo 13 Facebook-mainonta (1,5 h)
30.6.2016 klo 13 Facebook mittaaminen ja kehittäminen (1,5)
Osallistu livenä tai katso vaikka osittain myöhemmin tallenteena – silloin ja siellä kun sinulle parhaiten sopii!
Miksi Facebook-webinaari?
Facebook – onko siitä yritykselleni jotain hyötyä? Mitä minun olisi hyvä tietää mainonnasta ja mittaamisesta?
Mikä on webinaari?
Webinaari on internetissä toteutettu tapahtuma, johon sekä esiintyjät että osallistujat liittyvät omalta tietokoneeltaan paikasta riippumatta. Pääset mukaan webinaariin klikkaamalla henkilökohtaista osallistumislinkkiä, joka lähetetään sinulle sähköpostitse hyvissä ajoin ennen webinaarin alkamisajankohtaa. Osallistumiseen et tarvitse mitään maksullisia ohjelmistoja. Äänentoistoa varten laitteessasi on oltava kaiuttimet tai kuulokkeet. Mikrofonia tai videokameraa et tarvitse. Voit osallistua webinaariin myös tabletilla tai älypuhelimella.
Toimitamme sinulle tarkemmat lisäohjeet ilmoittautumisen jälkeen ja vastaamme mielellämme kaikkiin mahdollisiin osallistumista koskeviin kysymyksiisi.
Webinaarikoulutuksen hyödyt
Voit osallistua asuinpaikkakunnastasi riippumatta kätevästi internetin kautta tietokoneella, tabletilla tai älypuhelimella.
Kouluttajana toimii sosiaalisen median asiantuntija
Marika Siniaalto Grapevinesta.
Marika on pitkän linjan ammattilainen, some-osaamisen parasta kärkeä. Kouluttajana Marika oon saanut paljon kiitosta selkeästä tyylistä ja käytännönläheisestä otteesta.
Grapevine on puolestaan helsinkiläinen sosiaaliseen mediaan erikoistunut verkkobisnestoimisto, jossa töitä tehdään tosissaan, mutta ei tosikkoina.
Webinaarisarja 1 -2 – 3
28.6.2016 klo 13.00 – 14.30 Facebook yrityskäytössä (1,5 h)
Hyödyt
Opit hyödyntämään Facebookia organisaatiosi/yrityksesi viestinnässä tuloksellisesti ja saat vinkkejä käytännön läsnäoloon ja hyväksi todettuihin prosesseihin. Sosiaalisen median menestysresepti kertoo myös, miten suuri yleisö saadaan kiinnostumaan ja pysymään kiinnostuneena juuri Sinun viestistäsi.
Webinaarissa saat myös parhaat vinkit Facebook-mainonnan perusteisiin.
Kenelle
Koulutus on sinulle, jos haluat tietää, miten Facebookia voi hyödyntää yrityksen markkinoinnissa tuloksellisesti.
Ohjelma
Sosiaalisen median menestysresepti
o Miksi some ja sisältömarkkinointi on tärkeää?
o Lyhyt some-strategiaoppi
o Miten rakennetaan myyntisuppilo somessa?
o Mitä mitataan ja miksi?
Sisällöntuotannon ja käytännön läsnäolon salaisuudet
o Sisällön suunnittelu
o Suunnitelman tasot: yleisestä yksittäiseen
o Sisällöntuottajan työkalut
Facebook-mainosten lyhyt oppimäärä
o Mainoskampanjan suunnittelu ja toteutus
o Kampanjan mittarit, seuranta ja analysointi
Aikaa kysymyksille
29.6.2016 klo 13 – 14.30 Facebook-mainonta (1,5 h)
Hyödyt
Webinaari tarjoaa tiedot Facebook mainoskampanjan suunnitelmalliseen toteuttamiseen. Opit käyttämään Facebookin Business Manageria ja tekemään tavoitteellista ja tuloksellista mainontaa.
Kenelle
Koulutus on juuri sinulle, joka haluat opetella mainostamaan tuloksellisesti sosiaalisessa mediassa. Olitpa sitten suuremman yrityksen yhteisömanageri tai oman yrityksesi ainoa markkinointivastaava, saat tästä koulutuksesta oleellisimmat tiedot ja taidot, joilla pääset kokeilemaan siipiäsi mainostyökalujen kanssa.
Ohjelma
Facebook-mainonta:
o Suunnittelu, toteutus ja optimointi
o Eri mainosmuodot ja niiden tuloksellinen käyttö
o Kohdentamisen taito
o Mainostyökalun toiminta käytännössä
Aikaa kysymyksille
30.6.2016 klo 13.00 – 14.30 Facebook mittaaminen ja kehittäminen (1,5 h)
Hyödyt
Jos haluat ymmärtää syvemmin Facebookin analytiikkaa ja hyödyntää dataa omassa tekemmisessäsi niin tämä webinaari on juuri sinulle! Opit asettamaan tavoitteita ja mittaamaan tuloksia ja hyödyntämään datasta saatua tietoa.
Kenelle
Koulutus tarkoitettu yhteistömanagereille, markkinointivastaaville ja viestintävastaaville, jotka käyttävät jo Facebookia työssään. Tämä koulutus antaa lisää käytännön vinkkejä mittaamiseen ja sen kehittämiseen.
Ohjelma
Mittaaminen teoriasta käytäntöön
Mittaa, analysoi ja kehity
o Facebook Insights
o Sitä johdat (ja kehität), mitä mittaat
o Mitä pitäisi mitata ja miten?
o Mittaamisen käytäntö ja prosessi
o Analysointiesimerkkejä
o Työkaluja arkeen
Aikaa kysymyksille
Webinaarikoulutuksen hinta:
Facebook-kokonaisuus (kolme moduulia yhteensä) 297 € (+ alv 24 %) / hlö
28.-30.6.2016. klo 13.00 – 14.30 (voit katsoa myöhemmin myös tallenteena, jos et ehdi kaikkiin livenä)
Yksi moduuli: 129 € / hlö (+ alv 24%)
28.6.2016 Facebook yrityskäytössä
29.6.2016 Facebook-mainonta
30.6.2016 Facebook mittaaminen ja kehittäminen
Täydellinen videotallenne – kertaa koulutusta niin monta kertaa kuin haluat
Koulutuksen jälkeen osallistuja saa käyttöönsä webinaaritaltioinnin sekä lisäksi koulutusaineiston pdf-muodossa. Tallenne on katseltavassa henkilökohtaisen linkin kautta. Käyttöoikeus on voimassa 6 kk ja se toimitetaan sinulle sähköpostitse noin kolmen arkipäivän sisällä koulutuksen toteutuksesta. Sinun ei siis tarvitse katsoa kaikkia webinaareja samantien, jos olet estynyt.
Eventiumin webinaarikoulutukset toteutetaan Citrix GoToWebinar –järjestelmällä. Webinaarien teknisestä toteutuksesta sekä moderoinnista vastaa webinaaripalveluihin erikoistunut Akatemia 24/7 Oy.
Webinaari vapauttaa – katsele ja kuuntele töistä, kotoa, mökiltä, vaikkapa laiturin nokasta, sinä päätät – tallenteen voit seurata reissun päällä myös ajasta ja paikasta riippumatta.
Peruutusehdot:
Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.
Facebook yritys- ja mainoskäytössä 1-3 (webinaari)
28.-30.06.2016, Webinaari