Some, terveiset tulevaisuudesta (1/2 pv)
Mainostajien Liitto järjestää nyt koulutuksen:

Some, terveiset tulevaisuudesta (1/2 pv)

05.02.2019, Marketing Finland, Helsinki Yrjönkatu 16, Helsinki 6 tammikuun, 2019 Sampo Korppoo

Digitalisaatio ja uudet teknologiat , Sosiaalinen media

Sosiaalinen media, tekoäly ja algoritmit ovat tulleet osaksi modernia markkinointia. Digitaalisuus on aikaansaanut myös kuluttajakäyttäytymisen ennen näkemättömän nopean muutoksen. Miltä tulevaisuuden markkinointi näyttää milleniaalien näkökulmasta? Miten eri algoritmit toimivat erilaisissa digitaalisissa markkinointikanavissa ja mikä ajaa kuluttajien sitoutumista brändeihin? Entä mikä on sosiaalisen median tulevaisuus Suomessa ja muissa Pohjoismaissa?

Mikä on Strossle?
Strossle on yksi Euroopan nopeimmin kasvavista media tech –yrityksistä. Sen sisällönsuosittelu -widget on valittu vuoden natiivimainonnan alustaksi v. 2016 (Native Advertising Institute) sekä v. 2018 (Digiday Awards). Strossle toimii kymmenessä Euroopan maassa ja tekee yhteistyötä 1500 julkaisija- ja sisältökumppanin kanssa.

Kouluttajat
Rickard Lawson
is a business developer and Partner in Strossle. He has worked with brands like Discovery Channel, Getty and Red Bull, and thinks the future is bright! Advertising will be fueled by engaging consumers, not disrupting them.

David Fredh is heading the Engineering team at Strossle. David is a former Nokia director developing Nokia Camera experiences closely with the camera teams in Finland.

Jukka Veteläinen vastaa Caratin strategisen suunnittelun, asiakasymmärryksen ja konsultointipalvelujen kehittämisestä. Jukan tausta on kuluttajaymmärryksen, digitaalisen markkinoinnin ja palvelukehityksen saralla. Caratin suunnittelun kehittämisen lisäksi Jukka vastaa nimetyistä asiakkuuksista sekä strategia- ja asiakkuustiimin vetämisestä.

Future of marketing / Rickard Lawson, Strossle
In 2020 80% of consumers will be born after 1992. What technologies and trends will influence tomorrows consumers, and how does this impact your business?

Algorithms our new rulers / David Fredh, Strossle
Miten algoritmit hallitsevat elämäämme ja tekevät sitä vielä enemmän tulevaisuudessa? Mikä on tekoälyn merkitys markkinoinnille? David Fredh puhuu helposti ymmärrettävin esimerkein algoritmien ja tekoälyn vaikutuksesta tämän päivän ja huomisen markkinointiin.

Terveisiä some-tulevaisuudesta / Jukka Veteläinen, Carat
Jukka Veteläinen kertoo miten suomalaiset käyttävät sosiaalista mediaa ja millaisia eroja esimerkiksi Suomen ja muiden pohjoismaiden välillä on somen käytössä. Mitä konkreettisia toimenpiteitä sosiaalisessa mediassa menestyminen tulevaisuudessa vaatii?

Mainostajien Liitto
Yrjönkatu 16, 4.krs
Helsinki

05.02.2019 klo 08.45-11.00

Jäsenhinta:
euroa /hlö + alv 24 %.

Normaalihinta:
euroa /hlö + alv 24 %.

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 vuorokautta ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.