Somekohut ja mainekriisit (1/2 pv)
Mainostajien Liitto järjestää nyt koulutuksen:

Somekohut ja mainekriisit (1/2 pv)

09.10.2018, Marketing Finland, Helsinki Yrjönkatu 16, Helsinki 27 toukokuun, 2018 Sampo Korppoo

Itsensä kehittäminen , Sosiaalinen media

Kriittinen kommentti somessa ei vielä ole mikään kriisi. Nykyisessä läpinäkyvyyttä ja vuorovaikutusta edellyttävässä mediaympäristössä markkinointiviestinnän ammattilaiset tarvitsevat yhä monipuolisempia taitoja julkisen keskustelun tulkintaan ja kiperien tilanteiden hoitoon.

Tule kuuntelemaan
– miten kartoittaa riskit, jotka väijyvät omia brändejä ja tekemistä
– miten valmistautua erilaisiin kohuihin liittyvään viestintään
– käytännönläheisiä oppeja siitä, miten selviytyä kohun sydämestä
– kuinka hoitaa some- ja mediajupakat mallikkaasti

Saat tosielämän tapauksista inspiraatiota ja rohkaisua oman organisaatiosi kehittämiseen.

Koulutuksesta hyötyvät eniten markkinointiviestinnän ja viestinnän päällikkö- ja asiantuntijatehtävissä toimivat sekä yrityksen, järjestön tai julkisen sektorin organisaationsa kriisiviestintävalmiuksien kehittämisestä kiinnostuneet ammattilaiset.

Kouluttaja
Aamun asiantuntijana on Sallamaari Muhonen, Netprofile Finlandin viestintäkonsultti ja partneri, joka on urallaan vaikuttanut viestintästrategina ja ollut itsekin median juttujen aiheena. Viestintäasiantuntijuus yhdistettynä hallitusammattilaisuuteen tarjoaa poikkeuksellisen näköalapaikan myös somekohujen ja mainekriisien selvittelyyn.

Mainostajien Liitto
Yrjönkatu 16, 4.krs
Helsinki

09.10.2018 klo 8.45-11.00

euroa /hlö + alv 24 %.

Jäsenhinta:
euroa /hlö + alv 24 %.

Brekkariin osallistujan etu
Itsekin mediakohujen osapuolena ollut Sallamaari on kirjoittanut huhtikuussa 2018 ilmestyvän oppaan ”Somekohut ja mainekriisit”, johon hän haastatteli useita viestinnän huippuammattilaisia.

Osallistumisetuna saat kirjan veloituksetta seminaarissa (arvo n. 40 euroa).

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 vuorokautta ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.