Somemainonnan tehokurssi (1/2 pv)
Grapevine järjestää nyt koulutuksen:

Somemainonnan tehokurssi (1/2 pv)

17.05.2018, Grapevine, Helsinki Pälkäneentie 19 B, Helsinki 7 huhtikuun, 2018 Sampo Korppoo

Sosiaalinen media , Viestintä

Palaute aikaisemmista koulutuksista:

• "Koulutus oli erittäin tehokas – pieneen aikaan oli hienosti saatu paljon asiaa ja kuitenkin interaktiolle oli tilaa. Kouluttajat esittivät asian ammattitaitoisesti ja helposti lähestyttävällä tavalla."

• "Sain koulutuksesta tuoreita tietoja somemainonnan mahdollisuuksista sekä hyviä malleja käytäntöön. Asiantuntevat kouluttajat osasivat vastata kysymyksiin, joihin työssäni olen törmännyt. Kaiken kaikkiaan hyödyllisesti käytettyä aikaa!" - Taina Martikainen, Digituottaja, Tapahtumantekijät Oy

• "Erikoiskiitos tilanteen ja koulutettavan porukan lukemista ja jokaisen huomioimisesta taustan/kiinnostuksenkohteen/ tilanteen mukaan. Grapevinen ammattitaitoisesta meiningistä innostunut ja koulutuksesta inspiroitunut olo – super ISO kiitos!" - Nimetön palaute, Some-mainonnan tehokurssilta 15.3.2017

Toimiiko Facebook-mainonta? Miten Facebookin mainostyökalua käytetään? Kenelle Instagramissa mainostetaan? Onko Twitter-mainonnassa ideaa? Miten mainoskampanja suunnitellaan ja toteutetaan? Miten mainosbudjetille saa parhaiten vastinetta?

Hyödyt:
    Näkyäksesi netissä tarvitset timanttisen sisällön lisäksi maksettua ja tarkkaan kohdennettua mainontaa. Tämä käytännönläheinen koulutus tarjoaa vinkit Twitter-, Facebook- ja Instagram-mainonnan saloihin ideoinnista ja suunnittelusta kohdentamiseen, optimointiin ja tulosten mittaamiseen ja raportointiin. Tällä some-mainonnan tehokurssilla käymme läpi mainontaa myös joulumyynnin näkökulmasta.

Kenelle:
    Tämä koulutus on juuri sinulle, joka haluat opetella mainostamaan tuloksellisesti sosiaalisessa mediassa. Olitpa sitten suuremman yrityksen yhteisömanageri tai oman yrityksesi ainoa markkinointivastaava, saat tästä koulutuksesta oleellisimmat tiedot ja taidot, joilla pääset kokeilemaan siipiäsi mainostyökalujen kanssa.

Kouluttajat:
    Kouluttajina toimivat Grapevinen sosiaalisen median asiantuntijat Inka Teräväinen ja Virve Karinkanta.

Virve on some-asiantuntija, jolla vahva pohja verkkoviestinnässä, muuttuvassa mediamaisemassa sekä kuluttajakäyttäytymisessä (mm. verkkokkauppa ja business & market intelligens). Virve tuntee jatkuvasti kehittyvän digitaalisen liiketoimintaympäristön haasteet sekä mahdollisuudet käytännön toteutuksista mittaamiseen.

Rautaisilla hermoilla ja luovilla hoksottimilla varustetun Inkan sydän sykkii tuoreille ideoille ja vaikuttaville sisällöille. Hänen päiviinsä kuuluu kouluttamisen lisäksi omien asiakkuuksien hallinta – kaikkea koordinoinnista yhteisömanagerointiin. Vapaa-aikanaan hän tarjoaa auttavaa ja osaavaa kättään erilaisten vapaaehtoisprojektien parissa.

Facebook-mainonta
    – Suunnittelu, toteutus ja optimointi
    – Eri mainosmuodot ja niiden tuloksellinen käyttö
    – Kohdentamisen taito
    – Mainostyökalun toiminta käytännössä

Instagram-mainonta
    – Visuaalisen mainoskanavan mahdollisuudet
    – Suunnittelu, kohdennus ja optimointi
    – Tuloksellinen visuaalinen mainonta
    – Mainostyökalun toiminta käytännössä

Twitter-mainonta
    – Eri mainosmuodot
    – Kohdentaminen ja optimointi

Grapevinen koulutustilat
    Pälkäneentie 19 B
    00510 Helsinki

17.05.2018 klo 09.00 – 12.00
    Tarjolla kevyt aamiainen.

euroa / hlö + alv. Hinta sisältää sähköisen koulutusmateriaalin ja tarjoilut.

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 vuorokautta ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.