Grapevine järjestää nyt koulutuksen:

Somemainonnan tehokurssi (1/2 pv)

Toimiiko Facebook-mainonta? Miten Facebookin mainostyökalua käytetään? Kenelle Instagramissa mainostetaan? Onko Twitter-mainonnassa ideaa? Miten mainoskampanja suunnitellaan ja toteutetaan? Miten mainosbudjetille saa parhaiten vastinetta?

Hyödyt:
Näkyäksesi netissä tarvitset timanttisen sisällön lisäksi maksettua ja tarkkaan kohdennettua mainontaa. Tämä käytännönläheinen koulutus tarjoaa vinkit Twitter-, Facebook- ja Instagram-mainonnan saloihin ideoinnista ja suunnittelusta kohdentamiseen, optimointiin ja tulosten mittaamiseen ja raportointiin. Tällä some-mainonnan tehokurssilla käymme läpi mainontaa myös joulumyynnin näkökulmasta.

Kenelle:
Tämä koulutus on juuri sinulle, joka haluat opetella mainostamaan tuloksellisesti sosiaalisessa mediassa. Olitpa sitten suuremman yrityksen yhteisömanageri tai oman yrityksesi ainoa markkinointivastaava, saat tästä koulutuksesta oleellisimmat tiedot ja taidot, joilla pääset kokeilemaan siipiäsi mainostyökalujen kanssa.

Kouluttajat:
Kouluttajina toimivat Grapevinen sosiaalisen median asiantuntijat Inka Teräväinen ja Virve Karinkanta.

Virve on some-asiantuntija, jolla vahva pohja verkkoviestinnässä, muuttuvassa mediamaisemassa sekä kuluttajakäyttäytymisessä (mm. verkkokkauppa ja business & market intelligens). Virve tuntee jatkuvasti kehittyvän digitaalisen liiketoimintaympäristön haasteet sekä mahdollisuudet käytännön toteutuksista mittaamiseen.

Rautaisilla hermoilla ja luovilla hoksottimilla varustetun Inkan sydän sykkii tuoreille ideoille ja vaikuttaville sisällöille. Hänen päiviinsä kuuluu kouluttamisen lisäksi omien asiakkuuksien hallinta – kaikkea koordinoinnista yhteisömanagerointiin. Vapaa-aikanaan hän tarjoaa auttavaa ja osaavaa kättään erilaisten vapaaehtoisprojektien parissa.


OHJELMA

Facebook-mainonta
– Suunnittelu, toteutus ja optimointi
– Eri mainosmuodot ja niiden tuloksellinen käyttö
– Kohdentamisen taito
– Mainostyökalun toiminta käytännössä

Instagram-mainonta
– Visuaalisen mainoskanavan mahdollisuudet
– Suunnittelu, kohdennus ja optimointi
– Tuloksellinen visuaalinen mainonta
– Mainostyökalun toiminta käytännössä

Twitter-mainonta
– Eri mainosmuodot
– Kohdentaminen ja optimointi

——————–

Koulutuspaikka:
Grapevinen koulutustilat
Pälkäneentie 19 B
00510 Helsinki

Ajankohta:
17.05.2018 klo 09.00 – 12.00
Tarjolla kevyt aamiainen.

Hinta:
320
euroa / hlö + alv. Hinta sisältää sähköisen koulutusmateriaalin ja tarjoilut.

Ilmoittautumisen peruutusehdot:
Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 vuorokautta ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.