Sosiaalisen median kanavien hallinta (1/2 pv)
Uusi ajankohtainen koulutus!
järjestää nyt koulutuksen:

Sosiaalisen median kanavien hallinta (1/2 pv)

07.12.2021, Etäkoulutus , Etäkoulutus 20 lokakuun, 2021 Sampo Korppoo

Digitalisaatio ja uudet teknologiat , Sosiaalinen media , Tieto- ja viestintäteknologia

(4.8)

Palaute aikaisemmista koulutuksista:

• - "Kokonaisuudessaan hyvä paketti"

• - "Koulutus oli todella hyvä, täyttä asiaa"

• - "Kouluttaja hyvä ja todella asiantunteva. Reagoi kuulijoiden kysymyksiin nopeasti."

• - "Haluaisin ehdottomasti lisää juuri tämän tyyppistä koulutusta tai jatkoa tälle, mielellään myös samalta kouluttajalta"

Somekanavien hallinta haltuun!

Viestinnän kehittäminen sosiaalisessa mediassa on avainroolissa, kun organisaatiot haluavat lisätä vaikuttavuuttaan. Sosiaalisen median käyttö on kasvanut pandemian aikana 43%.

Viestinnän resurssit ovat rajallisia ja sosiaalinen media pitää saada haltuun usein tiimissä. Johdon ja asiantuntijoiden on oivallettava, että sosiaalisen median luonteeseen kuuluu nopeatempoisuus, mutkattomuus, huumorikin sekä rohkeus.

Tässä koulutuksessa opit uutta, analysoimaan tekemistä ja tuloksia.
    – Miten voit käyttää someviestintää oikein ja kevyemmin kohti parempia tuloksia?
    – Kuinka valitset viesteille oikeat kanavat, sopivia sisältöjä ja julkaisemisen keinot?
    – Kuinka sosiaalisen median alati muuttuva toimintaympäristö on muuttunut esim. pandemian aikana?

Hyödyt
    Opit somestrategiaa, sisältösuunnittelua ja kanavien hallintaa. Saat tietoa, kuinka tekemistä mitataan ja hyödynnetään eri somekanavilla, ja miten sidosryhmät tavoitetaan. Pääset perehtymään esimerkkien avulla eri kanavilla viestimiseen sekä kanavien hallintaan, syvennymme mm. monitorointiin ja asiakaspalveluun.

Kenelle
    Kaikille sosiaalisesssa mediassa viestiville, esimiehille ja päättäjille, kehittämisen parissa toimiville, it-hallinnolle ja -asiantuntijoille.
    Koulutus sopii sekä julkisen, yksityisen että kolmannen sektorin parissa toimiville.

Jarkko Koivuniemi, teknologia- ja tietoasiantuntija

Jarkko Koivuniemi on kouluttanut vuodesta 1991 lähtien ja auttanut organisaatiota tehokkaammin eri aihepiireissä teknologian saralla. Hän on pitänyt koulutuksia eri tasoilla ja eri näkökulmilla työkaluista prosessien tehostamiseen. Taustalla on leveä ja syvä liikkeenjohdon kokemus. Koulutuksissa Jarkko toivotaan uudestaan estradille verkossa tai livenä.

Palautetta aikaisemmista koulutuksista:
    – ”Kokonaisuudessaan hyvä paketti”
    – ”Koulutus oli todella hyvä, täyttä asiaa”
    – ”Kouluttaja hyvä ja todella asiantunteva. Reagoi kuulijoiden kysymyksiin nopeasti.”
    – ”Haluaisin ehdottomasti lisää juuri tämän tyyppistä koulutusta tai jatkoa tälle, mielellään myös samalta kouluttajalta”

12.45 Ilmoittautuminen ja yhteyksien tarkistus

13.00 Koulutus alkaa

Social Media Management käytännössä

Strategia, ohjeistaminen ja osaaminen

Viestintä, ajastetut julkaisut, kuratointi

Uutisvirtaan liittyvä keskustelu ja asiakaspalvelu

Miksi tarvitaan somekuuntelua?
    – Esimerkkejä

Mittaaminen ja raportit
    – Sosiaalisen median seuranta ja datan analysointi
    – Sosiaalisen median dashboard ja monitorointi

Somestrategia ja kanavat
    – Twitter
    – LinkedIn
    – Facebook
    – Instagram
    – Youtube
    – Mitä muuta?

Sisällöntuotannon organisointi, tiimissä?

Kaikki lähtee tavoitteista
    – Organisaatiokuvan rakentaminen
    – Asiakaspalvelu ja asiantuntijuuden esilletuonti
    – Viestiin sitouttaminen
    – Ajankohtaisen tiedon seuraaminen
    – Budjetti, näkyvyyttä

Muita työkaluja

Yhteenveto ja roadmap

15.30 Koulutus päättyy

Tämä koulutus toteutetaan Zoomilla, joka toimii etävalmennuksena mukavasti. Saat lisätietoa osallistumisohjeessa, joka lähetetään sinulle sähköpostitse ennen koulutusta.

Etävalmennus Zoomilla

tiistai 7.12.2021 klo 13.00 – 15.30

297 euroa /hlö + alv 24 %.
    – sisältää zoom-webinaarin, koulutusmateriaalin sekä tallenteen, joka on koulutuksen jälkeen viikon ajan osallistujien katsottavissa.

Ryhmäetuhinta:
    Samasta organisaatiosta kaksi tai useampia osallistujia: 277 euroa /hlö + alv 24 %.

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 8 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.