Sprinklerilaitteiston hoitajakoulutus (1 pv)
Kiwa Inspecta järjestää nyt koulutuksen:

Sprinklerilaitteiston hoitajakoulutus (1 pv)

19.11.2018, Original Sokos Hotel Hamburger Börs Kauppiaskatu 6, Turku 9 marraskuun, 2018 Sampo Korppoo

Lakitieto , Rakentaminen , Työturvallisuus

Sprinklerisammutuslaitteiston tehtävänä on ilmaista palonalku ja automaattisesti sammuttaa alkava tulipalo. Tämän kurssin avulla laitteistonhoitajat pystyvät hoitamaan tehtävänsä lainsäädännön hengen mukaisesti.

Kurssilla perehdytään sprinklerisammutuslaitteistojen rakenteisiin, toimintaperiaatteisiin, tehdään laitteistojen kokeiluja, perehdytään laitteistojen huoltoon ja kunnossapidon järjestelyihin sekä oikeisiin laitteistojen käyttötapoihin.

Kouluttaja
Antero Peltomaa
, aluepäällikkö, Kiwa Inspecta
Henri Jokinen, tarkastusinsinööri, Kiwa Inspecta

08.00 Ilmoittautuminen ja aamukahvi

08.30 Sprinklerilaitteiston rakenne ja kunnossapito
Kiinteistön omistajan/haltijan tehtävät asetuksen mukaan
Sprinklerilaitteiston hoitajan vastuut ja velvollisuudet

Erilaisten järjestelmien esittely

Sprinklerilaitteiston kunnossapito-ohjelma
Kunnossapito-ohjelma/päiväkirja työkaluna
Dokumentointi ja asiapapereiden säilytys
Nykyinen/aikaisempi käytäntö spr-huollon kannalta

11.30 Lounas, jonka jälkeen tilausbussi vie harjoittelupaikalle.

12.15 – 15.00 Käytännön harjoittelupaikka ilmoitetaan myöhemmin

Päivän päätteeksi kahvit ja todistusten jako

n. 15.30 Paluukuljetus harjoittelupaikalta

Original Sokos Hotel Hamburger Börs
Kauppiaskatu 6
20100 Turku

Aika:
19.11.2018 Klo 9.00 – 15.30

500 eur
(+ alv 24 %)

Huom! Voit osallistua kahden päivän Sprinkleri ja kaasusammutuslaitteisto koulutukseen hintaan 770 euroa + alv tai päivän koulutukseen hintaan 500 euroa + alv. Jos osallistut myös Paloilmoitinlaitteiston huoltaja- sekä kaasusammutuslaitteistonhuoltajakoulutuksiin niin kolmen koulutuspäivän hinta on 1040 euroa + alv.

Peruutusehdot:
Myöhemmin kuin 14 päivää ennen koulutuksen alkua tulleista peruutuksista veloitamme 50 % kokonaishinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta, eikä osallistuja saavu koulutukseen, veloitamme koko koulutusmaksun. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.