SQL tutuksi (1 pv)
Tieturi järjestää nyt koulutuksen:

SQL tutuksi (1 pv)

09.03.2020, Tieturi Oy, Helsinki Mannerheimintie 15, Helsinki 6 helmikuun, 2020 Sampo Korppoo

Tieto- ja viestintäteknologia

Koulutuksessa käydään läpi perustiedot SQL-kielestä ja opit käyttämään SQL Management Studiota. Koulutuksen jälkeen osaat luoda yleisimmin käytettäviä kyselyitä yhteen tauluun. Jos tarvitset työssäsi monipuolisempaa SQL-kielen osaamista, suosittelemme tarjonnassamme olevia syvällisempiä Microsoft SQL-kieli-koulutuksia.

Koulutus on tarkoitettu tietokantojen käyttäjille ja raportoijille, joilla ei ole aikaisempaa kokemusta SQL-kielestä.

Koulutuspäivä alkaa klo 9 ja päättyy noin klo 16-16.30. Aamiainen on tarjolla klo 8.15-9.00.

Sisältö:

– Satunnaisrivien hakeminen

Tieturi Oy, Mannerheimintie 15, Helsinki

maanantai 09.03.2020

Alle 14 päivää ennen koulutusta tehdyistä perumisista perimme osallistumismaksusta 50 %. Alle 7 päivää ennen koulutusta tehdyistä perumisista perimme osallistumismaksun täysimääräisenä. Mikäli et saavu koulutukseen, veloitamme koko osallistumismaksun ja mahdolliset jo tilatut testit.
Pidätämme oikeuden muutoksiin kansainvälisten koulutuskumppaniemme koulutuksiin. Näiden koulutusten osalta olemme sinuun yhteydessä ilmoittautumisesi jälkeen.