SQL tutuksi (1 pv)
Tieturi järjestää nyt koulutuksen:

SQL tutuksi (1 pv)

16.01.2019, Tieturi Oy, Helsinki Mannerheimintie 15, Helsinki 12 joulukuun, 2018 Sampo Korppoo

Itsensä kehittäminen , Liiketoiminnan kehittäminen , Tieto- ja viestintäteknologia

Koulutuksessa käydään läpi perustiedot SQL-kielestä ja opit käyttämään Management Studiota. Koulutuksen jälkeen osaat luoda yleisimmin käytettäviä kyselyitä yhteen tauluun. Jos tarvitset työssäsi monipuolisempaa osaamista, suosittelemme tarjonnassamme olevia syvällisempiä  Microsoft SQL-kieli-koulutuksia.

Kohderyhmä
Koulutus on tarkoitettu tietokantojen käyttäjille ja raportoijille, joilla ei ole aikaisempaa kokemusta kielestä.

Kurssin materiaalit
Koulutuksessa käytetään Tieturin suomenkielistä kurssimateriaalia.

Peruskäsitteet

940 eur
(+ alv 24 %)

Peruutusehdot
Alle 14 päivää ennen koulutusta tehdyistä perumisista perimme osallistumismaksusta 50 %. Alle 7 päivää ennen koulutusta tehdyistä perumisista perimme osallistumismaksun täysimääräisenä. Mikäli et saavu koulutukseen, veloitamme koko osallistumismaksun ja mahdolliset jo tilatut testit.

Pidätämme oikeuden muutoksiin kansainvälisten koulutuskumppaniemme koulutuksiin. Näiden koulutusten osalta olemme sinuun yhteydessä ilmoittautumisesi jälkeen.