Start up -yritysten sopimukset ja verokysymykset
Veloitukseton osallistuminen!
Smartius järjestää nyt koulutuksen:

Start up -yritysten sopimukset ja verokysymykset

09.12.2021, Technopolis Yliopistonrinne, Tampere Kalevantie 2, Tampere 7 joulukuun, 2021 Sampo Korppoo

Kehittäminen , Lakitieto , Liiketoiminnan kehittäminen , Projektinhallinta , Taloushallinto ja verotus , Toiminnan kehittäminen , Webinaarit

Tervetuloa seminaariin start up -yritysten sopimuksista ja verokysymyksistä
Tampereelle 9.12.2021 klo 8.30-11.30

Seminaarissa saat tietoa start up -yritysten tärkeimmistä sopimuksista ja verokysymyksistä. Käsiteltävänä ovat mm. osakassopimus ja sen ehdot, rahoituskierrosten juridiikka, työ- ja johtajasopimusten olennaisimmat ehdot sekä start up -yritysten olennaisimmat verokysymykset.

Hyödyt
Opit, kuinka start up -yrityksessä
– kiinnität huomiota tärkeimpiin sopimuksiin ja niiden ehtoihin
– rakennat sopivat kannustinjärjestelmät
– vältät tavanomaisimpia start up -yritysten ongelmatilanteita sopimus- ja veroasioissa

Kenelle
Aamiaistilaisuus on maksuton ja suunnattu kaikille, jotka ovat tekemisissä start up -yritysten kanssa, kuten yritysten omistajat, toimitusjohtajat, enkelisijoittajat ja muut aihepiiristä kiinnostuneet.

Asiantuntijat

Petri Nevalainen, laki- ja sopimusasioiden asiantuntija
Petri Nevalainen, Partner, KTM, enkelisijoittaja, Smartius Oy
Petri toimii useiden start up -yritysten oikeudellisena neuvonantajana, enkelisijoittajana ja hallituksen jäsenenä start up -yrityksissä. Petrillä on pitkä käytännön kokemus liikejuridiikasta ja erityisesti start up -yritysten lakiasioista, osakassopimuksista ja yrityskaupoista.

Suvi Vänskä, yritysjuridiikan ja verotuksen asiantuntija
Suvi Vänskä, OTK, Partner, Alder & Sound Oy
Suvilla on pitkä lähes 15 vuoden kokemus verotuksen ja yritysjuridiikan parissa. Hän toimii useiden start up -yritysten neuvonantajana ja verojuristina. Suvi konsultoi start up -asiakkaitaan muun muassa rakenne- ja omistussuunnittelun, sijoituskierrosten suunnittelun ja toteuttamisen sekä erilaisten palkitsemis- ja sitouttamisjärjestelyiden osalta.

8.30  Kahvitarjoilu ja verkostoitumista

9.00  Start up -yrityksen osakassopimus ja sen ehdot
Partner, KTM Petri Nevalainen

9.30  Rahoituskierrosten sopimukset ja huomioitavat seikat