Strateginen johtajuus -seminaari (1 pv)
Tulevaisuuden Kasvupolut järjestää nyt koulutuksen:

Strateginen johtajuus -seminaari (1 pv)

19.05.2022, Suomalainen Klubi, Tampere Puutarhakatu 13, Tampere 29 huhtikuun, 2022 Sampo Korppoo

HR ja henkilöstöhallinto , Toiminnan kehittäminen

Strateginen Johtajuus – Luo onnistumisen edellytykset organisaatioosi.
Ajankohtainen johtamisen seminaari Tampereella!

Kasvun ja kehittymisen varmistaa luottamus ja avoin keskustelukulttuuri. Johtajan tehtävä on huolehtia siitä, että ajatusten vaihto on vapaata, virheitä saa tehdä, ja onnistumisesta saa tunnustusta.

Kasvu vaatii usein sitä, että jokin muuttuu. Muutosta viedään yleensä eteenpäin kertomalla siitä, mitä pitäisi tehdä toisin. Yhtä tärkeää on selvittää myös se, miksi organisaatiossa ei jo toimita niin kuin haluttaisiin. Johtajana viet muutosta eteenpäin esimerkilläsi ja sillä, että raivaat esteitä tiimisi onnistumisen tieltä. Näitä ja monia muita vastaavia esimerkkejä sisältää strateginen johtajuus.

Strategisen johtajuuden seminaarissa johtamista ja johtajuutta käydään läpi strategiselta näkökannalta.

Täällä emme keskity siihen, miten suunnittelet prosesseja ja järjestelmiä vaan siihen, miten rakennat voittavaa yrityskulttuuria ja organisaatiota, jossa parhaat tekijät viihtyvät ja antavat oman vahvan panoksensa yhtiön eteenpäin viemiseen.

Seminaarissa keskustellaan luottamuspääomasta, organisaation kulttuurista ja sen rakentamisesta sekä mahdollistavasta johtamisesta.

Puhujat

Risto Harisalo
Hallintotieteen Emeritusprofessori, Tampereen yliopisto.
Hänen keskeisiä mielenkiinnon kohteitaan työ- ja tutkijauransa aikana ovat yrittäjyyden ja organisaatioiden kehittäminen.

Jari Järnsted
Kasvuvalmentaja, Tulevaisuuden Kasvupolut Oy.
Jarilla on 20 vuoden johtamiskokemus kone-, elektroniikka-, työkalu- sekä autoteollisuuden toimialoilta Suomessa, Ruotsissa ja Saksassa.

8.30 Ilmoittautuminen ja aamukahvit

9.00 Tervetuloa!
Kasvupolut Tampere Oy:n aluejohtaja Johanna Kiviranta

9.15 Risto Harisalo
– Johtaja, johtaminen, johtajuus
– Luottamuksen merkitys ja rakentaminen
– Avoin keskustelukulttuuri – ei joko-tai vaan sekä-että

12.00 Lounas

13.00 Jari Järnstedt
– Mahdollistava johtaminen – haasteiden tunnistaminen ja raivaaminen
– Toimeenpanokyky – muutosten aikaansaaminen käytännössä
– Strateginen johtajuus ja päätöksenteko

15.15 Päivän yhteenveto

15.30 Tilaisuus päättyy

Suomalainen Klubi, Juhlasali, Puutarhakatu 13, Tampere

torstai 19.05.2022 klo 8.30 – 15.30

450 euroa /hlö + alv 24 %. Sisältää materiaalin, tarjoilun ja Risto Harisalon uusimman kirjan “Katalysoiva puhe”.

Ilmoittautumisen peruutusehdot
Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50% koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.