Taitavan projektipäällikön leadership-taidot – asiantuntijoiden johtaminen (2 pv)
Tieturi järjestää nyt koulutuksen:

09.-10.03.2017, Tieturi Oy, Helsinki Mannerheimintie 15, Helsinki 8 kesäkuun, 2017 Sampo Korppoo

Projektinhallinta

Tästä koulutuksesta saat keinoja ja osaamista omien johtamis- ja vuorovaikutustaitojesi kehittämiseen. Tunnistat omat vahvuutesi ja kehityskohteesi sekä saat eväitä itsesi johtamiseen.

Tämä projektikoulutus tarjoaa projektin vetäjälle keinoja parantaa vuorovaikutus- ja johtamistilanteita eri tyylisten ihmisten kanssa. Koulutuksessa keskitytään harjoittelemaan käytännön johtamistilanteita projektissa.

Kohderyhmä
Tämä projektikoulutus sopii henkilöille, jotka haluavat kehittyä paremmiksi johtamisessa ja parantaa kanssakäymistä muiden ihmisten kanssa. Sopii esim. seuraavissa rooleissa työskenteleville henkilöille: projektipäällikkö, asiantuntija, tiiminvetäjä, esimies – joko sisäisissä tai asiakasprojekteissa. Koulutus sopii hyvin myös jo kokeneemmille projektipäälliköille.

Projektiammattilaiselle tehty koulutus asiantuntijoiden tuloksellisesta johtamisesta. Saat tästä projektikoulutuksesta osaamista, toimintamenetelmiä ja intoa omien johtamis- ja vuorovaikutustaitojasi kehittämiseen. Näin edesautat projektiesi onnistumista.

Johtaminen ja itsensäjohtaminen
ovat menestyksen avain projekteissa. Projektissa mukana olevan asiantuntijajoukon johtamiseen vaaditaan projektipäälliköltä kykyä puhua eri tyylisten ihmisten kanssa, motivoida heitä onnistumaan ja johtaa heidän suorituksiaan. Tämä vaatii projektipäälliköltä hyvää oman itsensä tuntemista ja erinomaisia vuorovaikutustaitoja.

Kurssista on mahdollista saada 12 PDU pistettä.

SISÄLTÖ

Osallistujat tekevät ennen koulutusta DiSC-henkilökohtaisen johtamistyyliarvion.

1. päivä

Johdanto itsensä johtamiseen

Toimi tuloksellisesti projekteissa

Projektipäällikön rooli ja osaamisalueet

DiSC – Personal Profile System

Käyttäytymisprofiilin läpikäynti
DiSCin suora hyöty projektitiimin johtamisessa

Omat vahvuuteni ja käyttäytymiseni yleispiirteet

Minkälaisessa (projektityö)ympäristössä mieluiten työskentelen?
Tyypillisiä projektin hankalia tilanteita, joita pyrin välttelemään
Miten toimia muiden kanssa tehokkaammin projektissa?

Oman tyylini mukauttaminen

Vinkkejä kuinka toimia tuloksellisesti projektitiimin erilaisten ihmisten kanssa

DiSC-peli

Oman käyttäytymisen mukauttaminen

Henkilökohtaiset haastavat tilanteet projektityössä

Omien case-tilanteiden harjoittelu

2. päivä

Projektitiimin innostaminen ja motivointi

Mikä motivoi asiantuntijaa?

Kuuletko vai kuunteletko?

Kuunteleminen on taitolaji projektityössäkin
Aktiivinen kuuntelu

Millä tyylillä viestit projektissa ja projektista?

Tunnista oma viestintätyylisi

Päätöksenteko projektissa

Palautteen antaminen ja vastaanottaminen projektitiimissä

Loukkaannuitko tai loukkasitko?
Suhteiden ylläpito projektin korjaavaa palautetta vaativissa tilanteissa

Aikataulu projektikoulutukselle
Koulutuspäivät ovat klo 09:00-16:00. Aamukahvia tarjolla klo 08:30 alkaen.

Tieturi, Tammasaarenkatu 5, 00180 Helsinki

Aika:
09.-10.03.2017

1 390 eur
(+ alv 24 %)

Koulutuskortti tässä projektijohtamisen koulutuksessa.
Koulutuskortilla maksavilta veloitus on 3 koulutuskorttipäivää.