Taloushallinnon ajankohtaisristeily (1 pv)
Edilex Pro järjestää nyt koulutuksen:

Taloushallinnon ajankohtaisristeily (1 pv)

08.06.2017, Laivaristely, Viking XPRS , 22 toukokuun, 2017 Sampo Korppoo

Taloushallinto ja verotus

Tiivistelmä:
Mitä ongelmia ilmeni ensimmäisessä uudistetun kirjanpitolain ja PMA-asetuksen mukaan tehdyssä tilinpäätöksessä? Miten vahvistaa yhtiön omaa pääomaa? Miten ratkoa verotuksen tyypilliset virhetilanteet? Tule käymään läpi taloushallinnon asiantuntijoita polttelevia teemoja ja verkostoimaan kollegoidesi kanssa kesäisillä aalloilla 8.6.2017!

Taloushallinnon ajankohtaisristeily tarjoaa sinulle paketin tiukkaa asiaa ja mahdollisuuden verkostoitua kollegoidesi kanssa. Koulutusristeilyllä konkariasiantuntijat auttavat sinua ratkomaan ajankohtaiset pulmasi kirjanpidon, verotuksen ja yhtiöoikeuden saralla. Kouluttajina toimivat ekonomi, KLT Leena Rekola-Nieminen, KTM Kari Alhola ja asianajaja, varatuomari Kalle Kyläkallio.

Puheenvuorojen aiheita:
– Mitä ongelmia ilmeni ensimmäisessä uudistetun kirjanpitolain ja PMA-asetuksen mukaan tehdyssä tilinpäätöksessä
– Yhtiön oman pääoman vahvistaminen OYL:n näkökulmasta
– Katsaus viimeaikaiseen yhtiöoikeudelliseen oikeuskäytäntöön ja osakeyhtiölain uudistamisen tilanteeseen
– Verotuksen ajankohtaiset aiheet ja kiperät kysymykset: miten toimia oikein tyypillisissä virhetilanteissa?

Kysymys-vastausklinikka
Puheenvuorojen päätteeksi asiantuntijat perustavat klinikan, jolla vastaavat käytännönläheisellä otteella osallistujien ennakkoon lähettämiin kysymyksiin. Voit saada asiantuntijoilta tiiviin mutta pureskellun vastauksen täsmäkysymykseesi, kun lähetät kysymyksesi 30.5. mennessä osoitteeseen pirita.lyytikainen@edita.fi

Tällainen konsultaatiomahdollisuus kannattaa hyödyntää!

Koulutusosuuden jälkeen vuorossa on vapaata verkostoitumista kollegoiden kesken hyvän ruoan ja juoman äärellä. Halutessasi voit piipahtaa myös pikaisesti Tallinnassa.

Ilmoittaudu pian, sillä koulutusristeilylle voidaan ottaa vain rajallinen määrä osallistujia!

Kenelle:
Ajankohtaisristeily on suunnattuhankinta-asiantuntijoille
– kirjanpitäjille
– tilintarkastajille
– muille taloushallinnon asiantuntijoille

Kouluttajat:
Ekonomi, KHT Leena Rekola-Nieminen
Asianajaja Kalle Kyläkallio, Asianajotoimisto Susiluoto Oy
KTM Kari Alhola, Alhola Consulting

10:30 Tapaaminen Viking Linen Katajanokan terminaalissa

11:30 Laiva lähtee kohti Tallinnaa

11:40 Salaattibuffet kokousosastolla

12:15 Koulutuksen avaus: Tervetuloa Taloushallinnon koulutusristeilylle!

12:20 Mitä ongelmia ilmeni ensimmäisessä uudistetun kirjanpitolain ja PMA-asetuksen mukaan tehdyssä tilinpäätöksessä
Ekonomi, KHT Leena Rekola-Nieminen

13:10 Yhtiön oman pääoman vahvistaminen OYL:n näkökulmasta sekä viimeaikaisesta yhtiöoikeudellisesta oikeuskäytännöstä
Asianajaja Kalle Kyläkallio, Asianajotoimisto Susiluoto Oy

14:00 Kahvitauko

14:20 Verotuksen ajankohtaiset aiheet ja kiperät kysymykset: Miten toimia oikein tyypillisissä virhetilanteissa?
KTM Kari Alhola, Alhola Consulting

15:10 Kysymys-vastausklinikka
Asiantuntijat vastaavat käytännönläheisellä otteella osallistujien ennakkoon lähettämiin kysymyksiin
Kari Alhola, Kalle Kyläkallio, Leena Rekola-Nieminen

16:00 Koulutus päättyy

16:00 Vapaamuotoista verkostoitumista kokousosastolla tai laivan muissa tiloissa, mahdollisuus piipahtaa Tallinnassa (laivalla oltava takaisin viimeistään klo 17:30)

18:00 Buffet-illallinen laivan Bistro Buffetissa

20:30 Laiva palaa Helsinkiin

Viking XPRS-päiväristeily, Helsinki-Tallinna-Helsinki

Aika:
8.6.2017

Lähikoulutus 290 eur
+ alv 24% / hlö

Koulutusristeilyn hintaan sisältyy:
– Osallistuminen koulutukseen
– Viking Xpressin päiväristeily Tallinnaan
– Salaattilounas ja iltapäiväkahvit kokousosastolla
– Buffet-illallinen ruokineen ja juomineen
– Kolmen kuukauden maksuton käyttöoikeus taloushallinnonlait.fi-palveluun*

Peruutusehdot:
Voit peruuttaa osallistumisesi maksutta viimeistään 30 vrk ennen koulutusta. 30 vrk myöhemmin tulleista peruutuksesta veloitetaan 50 % koulutuksen hinnasta. 14 vuorokautta ennen koulutusta tai myöhemmin tehdystä peruutuksesta veloitetaan täysi hinta. Peruutukset on tehtävä kirjallisesti asiakaspalveluumme. Sairastapauksissa palautamme koulutusmaksun lääkärintodistusta vastaan.

Koulutus voidaan peruuttaa järjestäjien taholta viimeistään neljä viikkoa (30 vrk) ennen koulutusta, jos ilmoittautuneita ei ole riittävästi.