Taloushallintoa esimiehille ja tiiminvetäjille (1 pv)
Kauppakamarin Koulutus järjestää nyt koulutuksen:

Taloushallintoa esimiehille ja tiiminvetäjille (1 pv)

03.11.2020, Helsingin seudun kauppakamarin koulutustila Metropoli, Helsinki Kalevankatu 12, Helsinki 12 lokakuun, 2020 Sampo Korppoo

Taloushallinto ja verotus

Taloushallintoa esimiehille ja tiiminvetäjille -koulutus on käytännönläheinen valmennuspäivä, joka antaa kokonaiskuvan yrityksen taloushallinnosta.

Tiiminvetäjät eivät voi jättää talouden asioiden hallintaa vain talousosaston huoleksi, vaan jokaisen esimiehen ja avainhenkilön tulee osata talouden peruslainalaisuudet ja käsitteet pystyäkseen tekemään hyviä päätöksiä.

Vahvista osaamistasi taloudellisesta näkökulmasta osallistumalla helposti ymmärrettävään koulutukseen!

Koulutus on suun­ni­teltu erityi­sesti asian­tun­ti­joille, projek­ti­pääl­li­köille ja tiimin­ve­tä­jille, jotka haluavat vahvistaa talous­hal­linnon perus­teiden osaa­mistaan, mutta eivät tee päätyökseen talous­hal­linnon tehtäviä. Koulutus ei edellytä aiempaa talous­hal­linnon osaa­mista.

VOIT OSALLISTUA MYÖS ETÄNÄ!
Koulutukseen voi osallistua myös verkon välityksellä paikasta riippumatta ja osallistuminen onnistuu helposti etänä omalta koneeltasi. Saat  ennen tilaisuutta sähköpostissa ohjeet ja linkin, josta pääset katsomaan lähetystä.

Ilmoittautuminen ja aamupala

09.00 Taloushallintoa esimiehille ja tiimin­ve­tä­jille

Yleiskuva tuloslaskelman ja taseen sisällöstä

Liitetiedot tilinpäätöksessä

Budjetointi vs toteutunut

Yleiskuva investointilaskelmista

Edustus, matkustus, henkilökuntakulut

15.30 Tilaisuus päättyy

Helsingin seudun kauppakamarin koulutustila, Kalevankatu 12, Helsinki

03.11.2020 klo 9.00 – 15.30

Jäsenetuhinta 465 euroa /hlö + alv 24 %.
Normaalihinta 665 euroa /hlö + alv 24 %.

Mikäli organisaatiostasi osallistuu useampi henkilö etäyhteyden kautta, lisäosallistujat saavat koulutuksen puoleen hintaan.

Hintaan sisältyy koulutus ja materiaali

Ilmoittautumisen voi peruuttaa kuluitta vähintään kaksi (2) viikkoa ennen tilaisuutta. 13–7 vuorokautta ennen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan 50 % osallistumismaksusta ja tämän jälkeen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan koko osallistumismaksu. Peruutukset on tehtävä kirjallisesti. Esteen ilmetessä voi osallistumisen luovuttaa kollegalle, osallistujamuutokset tulee tehdä hyvissä ajoin ennen tilaisuutta.