Tasapuolinen palkitseminen ja hyvä työilmapiiri (1/2 pv)
Kouluttajana huippusuosittu Antti Nevalainen!
Eventium järjestää nyt koulutuksen:

Tasapuolinen palkitseminen ja hyvä työilmapiiri (1/2 pv)

22.10.2020, Radisson Blu Seaside Hotel, Helsinki Ruoholahdenranta 3, Helsinki 5 lokakuun, 2020 Sampo Korppoo

Toiminnan kehittäminen , Työilmapiiri

(4.9)

Palaute aikaisemmista koulutuksista:

• "Arkipäivän ongelmien ratkaisumalleja asiantuntevasti!"

• "Kokemus huokuu. Vangitseva puhuja"

• "Antoi ajattelemisen aihetta ja toi uskallusta omaan tekemiseen."

• "Hyvä ulosanti, mukava kuunnella."

Kuinka työntekijöistä tulee sitoutuneita työpaikkansa kulttuurin rakentajia.

Tämän koulutuksen tarkoituksena on antaa ideoita ja vinkkejä, sekä konkreettisia esimerkkejä ja työkaluja palkitsevan yrityskulttuurin johtamiseen, sekä oikeiden työskentelytapojen omaksumiseen ja monistamiseen.

Jokaisella yrityksellä on oma tapansa palkita työssään onnistuvia. Tämä kumpuaa ennen kaikkea johtajien kyvystä ymmärtää miten palkitseminen tulee rakentaa ja kuinka mahdolliset epäkohdat syntyvät. Jokainen yksilöllinen kokemus tuo oman ratkaisevan lisänsä työnteon mielekkyyteen ja motivaatioon, tai vie siitä pois.

Tärkein syy, miksi ihmiset vaihtavat työpaikkaa, on epäreilu kohtelu työpaikalla. Kun ihmiset valitsevat työpaikkaa, ollaan erittäin kiinnostuneita kuulemaan tavoista miten ihmisiä huomioidaan ja minkälainen yleismaine työpaikalla on. Pohdimme, että olisimmeko onnellisia tuossa työpaikassa. Huonosti hoidettu palkitseminen voi pahimmillaan olla parhaat työntekijät kilpailijalle ajava voima.

Palkitseminen on parhaimmillaan koko työyhteisöä energisoiva priimusmoottori.

Kenelle

Johtajille, esimiehille, tiiminvetäjille ja sellaisiksi haluaville tai pian tuleville. Kaikille tuottavan työilmapiirin muodostukseen uusia ajatuksia kaipaaville, joille nykyinen meininki aiheuttaa pohdintaa, tai ei vaan ole parasta mihin pystyttäisiin.

Hyödyt

• Tiedot, kuinka tutustua oman yrityksen palkitsemiskulttuuriin ja selvittää sen salat.
    • Miten saada ihmiset kokemaan palkitseminen kannustavana.
    • Miten palkitsemisesta voi tulla innostavaa ja vahvistavaa.
    • Kuinka työntekijöistä tulee sitoutuneita työpaikkansa kulttuurin rakentajia.

Kouluttaja

Kouluttajana toimii valmentaja, esimies, toimitusjohtaja Antti Nevalainen, Valmento Oy.

Antilla on jo 25 vuoden kokemus palveluliiketoiminnasta ja hän on valmentanut ihmisiä menestymään omassa myynti- ja johtamistyössään toistakymmentä vuotta. Taustalla on käytännön menestyksekästä kulttuurin luomista vuosikymmenien varrelta.

Kiitetty kouluttaja ja Menestyvä johtaja -kilpailussakin palkittu Antti kertoo:

Kehittämälläni konseptilla olen saanut aikaiseksi upeita tuloksia taloudellisesti, kulttuurillisesti ja sosiaalisen pääoman muodossa.

Tulokset puhukoot puolestaan!

08:30 Ilmoittautuminen, aineiston jako ja aamupala

09:00 Koulutus alkaa

Miten palkitsemiskulttuuri ilmenee ja kuinka sitä selvitetään

• Miksi palkitsemista tarvitsee ymmärtää.

Miten tasapuolista ja reilua palkitsemiskulttuuria luodaan

• Mikä on ratkaisevaa, kun ihmisiä rekrytoidaan sitoutumaan

Vinkkejä hyvän työilmapiirin luomiseen sekä pahimmat sudenkuopat

• Aikaa kysymyksille

12.00 Lounas

Tilaisuus päättyy

COVID-19 – tiedote.

Koulutukset toteutetaan kesälomien jälkeen myös lähikoulutuksina webinaarien ja etävalmennusten rinnalla.

Seuraamme tiiviisti tilannetta koskien syksyn lähikoulutuksia. Osa ohjelmista myös striimataan.

Noudatamme THL:n ja Valtioneuvoston ohjeistuksia ja määräyksiä. Asiakkaidemme ja henkilökuntamme terveys on meille ensiarvoisen tärkeää.

Toimimme vastuullisesti yhteistyössä yhteistyökumppaniemme ja koulutushotellien kanssa.

Lähetämme lisätietoa käytännöistä asiakkaille koulutuspäivien Osallistumisohjeessa.

Tervetuloa koulutuksiin!

Koulutuspaikka: Radisson Blu Seaside Hotel, Ruoholahdenranta 3, Helsinki

Ajankohta: 22.10.2020

Osallistumismaksu: 397 euroa (+ alv 24%). Sisältää materiaalin ja tarjoilun. Koulutukseen osallistuneet saavat myös todistuksen.

Ryhmäetuhinnat: samasta organisaatiosta kaksi osallistujaa: 357 euroa / hlö (+ alv 24%), kolme tai useampi osallistujaa: 297 euroa/ hlö (+ alv 24%)

Early bird -etu! Ilmoittaudu 07.10.2020 mennessä, saat vapaavalintaisen webinaaritallenteen (arvo 97 euroa).  WebAkatemian lahjalinkki toimitetaan sähköpostiisi koulutuksen jälkeen.

Peruutusehdot:

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50% koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.