Teams-kokouksen kikat ja konstit (90 min)
Suosittu koulutus nyt päivitettynä!
KurssitNyt järjestää nyt koulutuksen:

Teams-kokouksen kikat ja konstit (90 min)

25.05.2023, Etäkoulutus Teamsilla , Etäkoulutus Teams 15 maaliskuun, 2023 Sampo Korppoo

Tieto- ja viestintäteknologia

(4.8)

Palaute aikaisemmista koulutuksista:

• - "Selkeä kouluttaja, kivan rento esiintymistapa ja asiantunteva. Pystyi vastailemaan kysymyksiin heti ja kävi asiat hyvällä nopeudella läpi."

• - "Yllättävän kattava koulutus ottaen huomioon kuinka lyhyt aika meille oli varattu. Kaikki minulle tarpeellinen käyty läpi tehokkaasti ja selkeästi."

• - "Erinomainen kouluttaja, ei ole suotta kehuttu. Selkeäsanainen ja osaa asian."

Järjestä onnistuneita kokouksia Teamsilla!

– Osaatko aktivoida osallistujia ja hyödyntää jaettuja tiedostoja, luonnoslehtiötä, pienryhmiä sekä kyselyitä?
    – Osaatko huomioida organisaation ulkopuolisten käyttäjien rajoitukset?
    – Osaatko hyödyntää pienryhmiä (Breakout Rooms)?

Teams-kokouksen kikat ja konstit on ratkaisukeskeinen koulutus, jossa opit luomaan osallistavia kokouksia myös silloin, kun mukana on organisaatiosi ulkopuolisia käyttäjiä.

Koulutus pidetään Teamsilla ja suosittelemme osallistumaan Teams-sovelluksella.

Teams-kokouksen kikat ja konstit -koulutus on käytännönläheinen ja pääset itse osallistumaan esimerkiksi tiedostojen ja luonnoslehtiön yhteismuokkaukseen. Saat myös ideoita fasilitoinnissa paljon käytetyn pienryhmätyöskentelyn hyödyntämisestä eri tilanteissa.

Hyöty osallistujalle
    Saat heti varmuutta ja ideoita kokouksen järjestämiseen Teamsilla.

Kenelle
    Henkilöille, jotka järjestävät kokouksia Teamsilla.

Kouluttaja

Tietokirjailija, valmentaja Petri Manu on Office-asiantuntija, Teams-kokouksen kikat ja konstit -kouluttaja

Petri Manu on vuodesta 1997 lähtien auttanut ihmisiä käyttämään tietokoneohjelmia tehokkaammin. Muutaman tuhannen kurssin ja luennon lisäksi hän on kirjoittanut 5 kirjaa Office-ohjelmien sujuvasta käytöstä.

Palautetta aiemmista koulutuksista:
    – ”Selkeä kouluttaja, kivan rento esiintymistapa ja asiantunteva. Pystyi vastailemaan kysymyksiin heti ja kävi asiat hyvällä nopeudella läpi.”
    – ”Yllättävän kattava koulutus ottaen huomioon kuinka lyhyt aika meille oli varattu. Kaikki minulle tarpeellinen käyty läpi tehokkaasti ja selkeästi.”
    – ”Erinomainen kouluttaja, ei ole suotta kehuttu. Selkeäsanainen ja osaa asian.”

12:45 Ilmoittautuminen ja yhteyksien tarkistus
    13:00 Koulutus alkaa

– Kokouksen ennakkovalmistelut
    – Kokouksen luominen Outlookissa ja tärkeimmät asetukset
    – Tiedostojen yhteismuokkaus
    – PowerPoint Liven hyödyntäminen kokouksessa (näe esityksesi aikana muistiinpanosi ja chat)
    – Puheen automaattinen tekstittäminen (tekstitys ei kuitenkaan tallennu)
    – Luonnoslehtiön (Whiteboard) hyödyntäminen
    – Pienryhmien hallinta (Breakout Rooms) ennen kokousta ja kokouksen aikana
    – Kyselyiden (Polls) hyödyntäminen
    – Kokousvideon jakaminen myös ulkopuolisille osallistujille
    – Viimeisimmät päivitykset ja hyödyllisimmät käyttövinkit

Aikaa kysymyksille

14:30 Koulutus päättyy

torstai 25.05.2023 klo 13.00 – 14.30

227 euroa / hlö (+ alv 24 %)
    – sisältää tallenteen sekä koulutusmateriaalin. Tallenne on osallistujien katsottavissa koulutuksen jälkeen 2 viikon ajan. Saat tallennelinkin sähköpostiisi livetilaisuuden jälkeen.

Ryhmäetuhinta:
    197 euroa /hlö (+ alv 24 %), kun samasta organisaatiosta on kaksi osallistujaa,
    177 euroa /hlö (+ alv 24 %), kun samasta organisaatiosta on kolme tai useampia osallistujia.

Peruutus on ilmoitettava sähköpostitse. Jos osallistuminen peruutetaan myöhemmin kuin 8 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua, veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.