Teams-kokouksen kikat ja konstit (90 min)
Uusi koulutus!
järjestää nyt koulutuksen:

Teams-kokouksen kikat ja konstit (90 min)

25.04.2022, Etäkoulutus , Etäkoulutus 12 maaliskuun, 2022 Sampo Korppoo

Digitalisaatio ja uudet teknologiat , Itsensä kehittäminen , Tieto- ja viestintäteknologia

(4.8)

Palaute aikaisemmista koulutuksista:

• "Selkosanainen ja ääninen kouluttaja, helppo seurata koulutusta. Ei turhia jaaritteluja ja täytesanoja."

• "Erittäin selkeä, hyvä tempo."

• "Kouluttaja selkeä ja hyväksi todettu."

• "Erinomainen kouluttaja, ei ole suotta kehuttu. Selkeäsanainen ja osaa asian."

Järjestä onnistuneita kokouksia Teamsilla!

– Osaatko aktivoida osallistujia ja hyödyntää jaettuja tiedostoja?
    – Osaatko huomioida organisaation ulkopuolisten käyttäjien rajoitukset?
    – Osaatko hyödyntää pienryhmiä (breakout rooms)?

Teams-kokouksen kikat ja konstit on ratkaisukeskeinen koulutus, jossa opit luomaan osallistavia kokouksia myös silloin, kun mukana on organisaatiosi ulkopuolisia käyttäjiä.

Hyöty osallistujalle
    – Saat heti varmuutta ja ideoita kokouksen järjestämiseen Teamsilla.
    – Opit aktivoimaan osallistujia ja hyödyntämään jaettuja tiedostoja
    – Saat käytännön vinkit organisaation ulkopuolisten käyttäjien huomioimiseen
    – Opit hyödyntämään pienryhmiä (breakout rooms).
    – Opit käyttämään PowerPoint-esittäjänäkymää siten, että näet esityksen aikana myös muistiinpanosi ja chatin.

Kenelle
    Henkilöille, jotka järjestävät kokouksia Teamsilla.

Teams-kokouksen kikat ja konstit -koulutus pidetään Teamsilla, ja suosittelemme osallistumaan Teams-sovelluksella. Myös Chrome- ja Edgen Chromium-selaimien kautta voi osallistua, mutta sovelluksella saat parhaan käyttökokemuksen.

Kouluttaja

Petri Manu, Office-ohjelmien asiantuntija

Kouluttaja Petri Manu on vuodesta 1997 lähtien auttanut ihmisiä käyttämään tietokoneohjelmia tehokkaammin. Muutaman tuhannen kurssin ja luennon lisäksi Petri on kirjoittanut viisi kirjaa Office-ohjelmien sujuvasta käytöstä.

Palautetta aikaisemmista koulutuksista:
    – ”Erinomainen kouluttaja, ei ole suotta kehuttu. Selkeäsanainen ja osaa asian.”
    – ”Selkosanainen ja ääninen kouluttaja, helppo seurata koulutusta. Ei turhia jaaritteluja ja täytesanoja.”
    – ”Erittäin selkeä, hyvä tempo.”
    – ”Kouluttaja selkeä ja hyväksi todettu.”

12:45 Yhteyksien testaus

13:00 Tervetuloa Teams-koulutukseen!

– Kokouksen luominen Outlookissa
    – Kokousasetukset
    – Tiedostojen ja kokousvideon jakaminen myös ulkopuolisille osallistujille
    – Osallistujien hallinta sekä osallistujalistan lataaminen
    – PowerPoint-esittäjänäkymän hyödyntäminen kokouksessa (näe esityksesi aikana muistiinpanosi ja chat)
    – Pienryhmien hallinta (breakout rooms) ennen kokousta ja kokouksen aikana
    – Osallistujien aktivointi ja kyselyiden hyödyntäminen (uutuutena sanapilvet)
    – Viimeisimmät päivitykset ja hyödyllisimmät käyttövinkit

Aikaa kysymyksille

14:30 Koulutus päättyy

Etäkoulutus Teams-alustalla. Saat osallistumisinfoa sähköpostiin ennen koulutusta.

maanantai 25.04.2022 klo 13:00 – 14:30

197 euroa / hlö + alv 24 %.
    – sisältää Teams-webinaarin sekä koulutusmateriaalin.

Ryhmäetuhinta:
    177 euroa / hlö + alv 24 %, kun samasta organisaatiosta on vähintään kaksi osallistujaa.

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 8 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.