Tee Tavoitteista Totta – Käytännön oppia suorituksen johtamisesta (1 pv)
Uusi koulutus
KurssitNyt järjestää nyt koulutuksen:

Tee Tavoitteista Totta – Käytännön oppia suorituksen johtamisesta (1 pv)

27.11.2019, Scandic Helsinki Aviacongress, Vantaa Robert Huberin tie 4, Vantaa 28 lokakuun, 2019 Sampo Korppoo

HR ja henkilöstöhallinto , Itsensä kehittäminen , Tiimityö , Toiminnan kehittäminen , Työilmapiiri

(4.8)

Palaute aikaisemmista koulutuksista:

• - ”Kallen rauhallinen ja pehmeästi kannustava tyyli on erinomaista. Hänellä on karismaa, joka tulee 'kuljetuista kilometreistä'. Saimme myös tilaa tuoda erilaisia näkemyksiä.”

• - ”Kallella on työkalut ja tarvittavat elementit tuottavaan työhön hyvässä ilmapiirissä. Hän osaa sovittaa tekniikan, ihmiset ja busineksen yhteen.”

• - ”Kallen lämpö ja innovatiivinen ote todella auttoivat meidät läpi isojen muutosten, kiitos Kalle!”

• - ”Ja kiitos vielä kerran koulutuksesta, on kyllä yksi parhaista koulutuksista, jossa olen työurani aikana ollut!!”

Tässä valmennuksessa sinä saat tehokkaat eväät toimivien tavoitteiden asettamiseen, kuinka ohjata henkilöstöäsi ja itseäsi saavuttamaan tavoitteet ja samalla mahdollistamaan jatkuvan kasvun ja kehityksen.

– ”Taas kerran kerrotaan strategiasta ja tavoitteista, mutta mitä se minulle tarkoittaa, mitä minun pitää tehdä, kuinkahan tämän väännän omille porukoilleni. Ja sitten vasta se alkaa. Ainakin viime vuonna tammikuussa meille asetettiin tavoitteita, mutta sitten tuli arki päälle ja tehtiin hiki hatussa hommia eikä niihin tavoitteisiin oikein kunnolla enää palattu… toukokuussa olikin jo tilanne muuttunut.”

– ”Niin monta kertaa on vaikeaa konkretisoida tavoitteita tai ainakin niihin liittyviä toimenpiteitä. Hankaluuksia saada ihmiset sitoutumaan ja motivoitumaan. Ja vielä muistaa seurata, kannustaa ja korjata. Ja kuitenkin, hyvällä pohjatyöllä ja suunnittelulla voit tehostaa tavoitteellisuutta ja suorituksen johtamista huomattavasti.”

Koulutuksen hyödyt ja tavoitteet:
    – Pystyt tekemään tavoitteista totta
    – Osaat johtaa joukkojesi tavoitteellisuutta
    – Saat toimivia käytännön työkaluja suorituksen johtamiseen valmentavalla otteella
    – Pystyt näyttämään suuntaa ja asettamaan konkreettisia tavoitteita
    – Osaat motivoida ja sitouttaa erilaisia ihmisiä yksilöllisesti
    – Laadit oman suunnitelmasi lyhyelle aikavälille oman tavoitteellisuuden kehittämiseen.

Oppimismenetelmät
    – Valmennus on vuorovaikutteinen ja toiminnallinen.
    – Opit valmentajan tietoiskuista, keskusteluista, pienistä tehtävistä sekä niiden purkamisesta.
    – Saat valmennuksesta hyödyllisiä vinkkejä arjen johtamiseen.

Kenelle koulutus sopii?
    Koulutus on tarkoitettu erilaisissa tehtävissä toimiville esimiehille. Valmennus sopii myös sellaisille tiimien ja projektien vetäjille, jotka haluavat parantaa tavoitteellisuutta ja johtaa joukkonsa suoritusta.

Kouluttaja:
    Kalle Tarpila, FM, Esimiesvalmentaja ja johdon coach.
    Asiakkaamme arvostavat Kallen innostavaa ja käytännön läheistä koulutustyyliä sekä kokemuksen tuomaa viisautta.
    – Kalle on innovatiivinen ja ihmisläheinen valmentaja, jolla on erinomainen kyky löytää out-of-the-box – ratkaisuja. Hänellä on taito löytää ihmisten, asioiden ja tilanteiden parempi puoli, tehdä puolityhjästä lasista melkein täysi. Kalle pystyy yksinkertaistamaan asioita ja tukemaan henkilöstöänne löytämään olennaisen. Hän ohjaa ihmiset löytämään tuloksellisia, tarvittaessa poikkeuksellisiakin ratkaisuja. Kalle näkee suuret kokonaisuudet ja osaa hahmottaa niiden toimintaa ja kehittymistä.

Kommentteja Kallesta:
    – ”Kallen rauhallinen ja pehmeästi kannustava tyyli on erinomaista. Hänellä on karismaa, joka tulee ”kuljetuista kilometreistä”. Saimme myös tilaa tuoda erilaisia näkemyksiä”
    – ”Kallella on työkalut ja tarvittavat elementit tuottavaan työhön hyvässä ilmapiirissä. Hän osaa sovittaa tekniikan, ihmiset ja busineksen yhteen.”
    – ”Kallen lämpö ja innovatiivinen ote todella auttoivat meidät läpi isojen muutosten, kiitos Kalle!”
    – ”Ja kiitos vielä kerran koulutuksesta, on kyllä yksi parhaista koulutuksista, jossa olen työurani aikana ollut!!”

8.30 Ilmoittautuminen ja aamukahvi
    9.00 Aloitus
    12.15 – 13.00 Lounas
    14.00 – 14.15 Kahvi
    16.00 Koulutus päättyy

SISÄLTÖ:

Suorituksen johtaminen
    – Esimiehen tehtävät ja tavoitteellisuus
    – Suorituksen johtamisen vauhtipyörä
    – Strategia ja tavoitteet
    – Tavoitteiden saavuttaminen esteet

Tavoitteet ja suunnan näyttäminen
    – Pohjan rakentaminen ja suunnan näyttäminen
    – Hyvän tavoitteen kriteerit

– Minun 100 päivääni

Scandic Helsinki Aviacongress, Robert Huberin tie 4, 01510 Vantaa

keskiviikko 27.11.2019

/hlö + alv 24 %. Sisältää materiaalin, lounaan ja kahvit.

Ryhmäetuhinta:
    Samasta organisaatiosta kaksi osallistujaa: 657 euroa /hlö + alv 24 %,
    kolme tai useampia osallistujia: 597 euroa /hlö + alv 24 %

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 vuorokautta ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle.