Tee tekoälystä markkinointiassari (2,5 h)
Tee markkinointia tekoälyn avulla - opi käyttämään mm. ChatGPT:tä assarina
Eventium järjestää nyt koulutuksen:

Tee tekoälystä markkinointiassari (2,5 h)

12.12.2023, Etäkoulutus , Etäkoulutus 11 joulukuun, 2023 Sampo Korppoo

Markkinointi ja viestintä , Tekoäly , Viestintä ja vuorovaikutus

Tee tekoälystä markkinointiassari helpottamaan työtäsi. Opi käyttämään tekoälysovelluksia kuten ChatGPT:tä ja Google Bardia markkinoinnissasi. Ota haltuun markkinatutkimukset, ostajaprofiilit, some ja kuvituskuvat.

Apuri auttaa sinut alankojen yli!

Kuinka usein pää lyökään tyhjää markkinointia tehdessä! Mistä aloittaa, kenelle kohdentaa, miten sanoa ja kuvittaa? Onneksi nykyajan tekoälyistä voit saada itsellesi markkinointiassarin, joka auttaa ideoimaan sisältöä, tekemään tutkimuksia ja tekee bulkkiduunia puolestasi.
Helpota työtäsi ja luo itsellesi apuri tällä kurssilla!

Tee tekoälystä markkinointiassari -kurssilla opit luomaan itsellesi tekoälyassistentin, josta hyödyt monella tapaa:
– apuri helpottaa luomisen tuskaasi toimimalla ideointikaverinasi
– apuri murskaa tekstimassoja puolestasi, jotta voit edetä lukemaan ja kirjoittamaan nopeammin
– apuri luo kuvituskuvia sinulle, jotta saat juuri sinulle sopivaa markkinointikuvastoa
Vaikka apuri säästää aikaa, niin sen tärkein hyöty tulee työsi edistymisessä, jos ajatuksesi olisivatkin jumissa.

Tule kurssille oppimaan, miten saat luotua tekoälystä itsellesi markkinoinnin ideoiden pallottelukaverin ja avustajan, joka tekee suurimman raadannan puolestasi. Markkinoinnissa kuluu paljon aikaa hyvien ideoiden keksimiseen ja tuoreiden näkökulmien löytämiseen. Ideointiin ja tekstimassojen murskaamiseen tekoäly on oiva apuri, jonka saat kohdentamaan tekstiä ja kuvia oman toimialasi tarpeiden mukaan. Se myös muistuttaa peruslähtökohdista, jotka saattavat itsestäänselvyyksiensä vuoksi välillä unohtua.

Tekoäly on markkinoinnin paras ystävä – tule kurssille ja saat itsellesi apurin, joka tekee työtäsi puolestasi!

Kenelle
– Markkinoijille
– Myyjille
– Yrittäjille
– Toimitusjohtajille ja liiketoimintajohtajille
– Asiantuntijapalveluita tarjoaville

Kohderyhmänä ovat erityisesti henkilöt, jotka vastaavat yksin yrityksensä markkinoinnista. Koulutuksesta on apua kaikille, jotka kaipaavat helpoutta ja vaivattomuutta omaan markkinoinnin työskentelyynsä.

Koulutettavilla ei tarvitse olla aikaisempaa kokemusta tekoälyjen käytöstä, mutta kurssilla käytetään ChatGPT4 -tekoälyä, jonka kuukausimaksullinen versio kannustetaan hankkimaan ennen koulutusta.

KouluttajaMikael Tómasson, tee tekoälystä markkinointiassari -kouluttaja
Kouluttaja Mikael Tómasson (arkkitehti, tradenomi) on markkinoinnin projektipäällikkö Gravicon oy:ssä, joka on keskittynyt tietoteknisten sovellusten kehittämiseen rakennusalalle. Hän on rakentanut markkinoinnin automaation Graviconille ja opiskellut tekoälyjärjestelmiä jo ennen suurta ”tekoälybuumia”. Hän on erityisesti keskittynyt generatiivisiin kuvatekoälyjen ja tekstitekoälyjen soveltamiseen markkinoinnissa – ja miten niillä saa helpotettua omaa työskentelyä.

Mikael on kouluttanut kymmenen vuoden aikana tekoälyjä, neuvottelutaitoja, myyntiä, kuvataiteita ja teatteria. Hänen koulutuksissaan keskitytään prosessien ymmärtämiseen tekemisen kautta: ”Markkinointi on taito – ei tieto – ja siinä tulee hyväksi vain tekemällä. Samoin tekoälyjen soveltaminen vaatii toistoja ja rohkeutta ajatella uudella tavalla.”

Aikaisemmat palautteet koulutuksesta
– ”Ihan mahtavaa, tietysti tekoälyjä tulee käyttää näin!”
– ”Todella käytännönläheisiä tunteja”
– ”Vasta nyt tajusin, miten kuvatekoälyt toimivat!”

Ennakkotehtävä
Suosittelemme hankkimaan ChatGPT:n täysversion käyttöön koulutuksen ajaksi.
Saat tarkemmat ohjeet sähköpostitse ennen koulutusta.

Aikataulu
8.45 Linjat aukeavat, yhteyksien tarkastus
9.00 Koulutus alkaa
10.30 Tauko
10.45 Koulutus jatkuu
11.30 Koulutus päättyy

8.45 Zoom-huone aukeaa, tarkistetaan yhteydet ennen koulutusta
9.00 Koulutus alkaa

ChatGPT:stä some ja sähköpostiapuri
– tutustutaan ChatGPT:n käyttöön ja asetuksiin
– luodaan somesisältöä yhdessä
– tehdään sähköpostikampanja tekoälypohjaisen tiedonkeruun pohjalta

10.30 Tauko
10.45 Koulutus jatkuu

Asiakasprofiilien luonti
– brainstormataan tuotteiden ostajaprofiileita tekoälyn kanssa

Kuvittaminen
– luodaan kuvituskuvia tekoälyllä (DALL-E)
– jos koulutettavilla on uusin Photoshop, niin muokataan kuvat vielä lähetyskuntoon

Aikaa kysymyksille

11.30 Koulutus päättyy

Tämä koulutus toteutetaan vuorovaikutteisena Zoom-meetingina, joka toimii etävalmennuksena mukavasti.
Voit kysyä ja kommentoida mikrofonin kautta tai chatissa. Halutessasi voit avata oman kamerasi.

tiistaina 12.12.2023 klo 9.00 – 11.30

Jouluetuhinta!
297 euroa / hlö (+ alv 24%). Sisältää sähköisen materiaalin.

Ryhmäetuhinnat:
samasta organisaatiosta kaksi osallistujaa: 257 euroa / hlö (+ alv 24%),
kolme tai useampi osallistujaa: 197 euroa/ hlö (+ alv 24%).

Laskutus tapahtuu, kun koulutuksen toteutuminen varmistuu.

Bonus:
Koulutuksen jälkeen osallistujat saavat luentotallenteen käyttöönsä kahdeksi viikoksi ja luentomuistiinpanot, jossa on vaiheittaiset ohjeet oman markkinointitekoälyassistentin luomiseksi.

Jos osallistuminen perutaan myöhemmin kuin 8 päivää ennen koulutuksen alkua, veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.