Tehoa tuotekehitykseen Lean-periaatteilla (3 h)
Kouluttajana Ilkka Kouri
järjestää nyt koulutuksen:

Tehoa tuotekehitykseen Lean-periaatteilla (3 h)

03.-11.06.2020, Webinaari , Webinaari 27 huhtikuun, 2020 Sampo Korppoo

Kehittäminen , Liiketoiminnan kehittäminen , Toiminnan kehittäminen , Webinaarit

(4.8)

Palaute aikaisemmista koulutuksista:

• - toteutettu aiemmin lähiopetuksena Ratekoulutuksen kanssa. Koulutus on saanut erittäin hyvän vastaanoton ja palautteiden keskiarvo on ollut yli 4 asteikolla 1-5.

1. osa: ke 3.6.2020 klo 13.00 – 14.30
    2. osa: to 11.6.2020 klo 13.00 – 14.30

Nosta tuotekehityksen oppiminopeus uudelle tasolle

Yritysten kilpailukyky perustuu yhä suuremmassa määrin tuotekehitysosaamiseen sekä tehokkaisiin tuotekehitysprosesseihin.

Kansainväliset ja toimialoillaan johtavat yritykset ovat soveltaneet Lean-periaatteita tuotekehityksen organisointiin ja johtamiseen usean vuoden ajan. Suomalaiset yritykset ovat soveltaneet Lean-tuotekehitysperiaatteita maltillisemmin. Edelläkävijäyritysten tulokset ovat olleet erittäin positiivisia.

Kenelle
    Tuotekehitystehtävissä työskentelevät henkilöt sekä tuotekehitysprosessin esimiehet ja omistajat

Hyödyt
    – Perehdymme tuotekehityksen tehostamiseen Lean-periaatteilla ja -tekniikoilla.
    – Käsittelemme keskeiset tuotekehityksen tehostamisen keinot
    – Saat tietoa Lean-periaatteisiin pohjautuvista malleista ja tekniikoista tuotekehityksen johtamisen tehostamiseen.

Kouluttaja

Ilkka Kouri on Suomen tunnetuimpia Lean-asiantuntijoita. Ilkka on aloittanut koulutukset Lean-periaatteista vuonna 1992. Viime vuosina hän on paneutunut erityisesti Lean-tuotekehitykseen sekä johtamisjärjestelmien suunnitteluun Lean-periaatteilla.

Ilkka on arvostettu kehitystyön asiantuntija, jonka asiantuntemus pohjautuu yliopistouralla hankittuihin teoreettisiin valmiuksiin sekä runsaaseen käytännön kokemukseen eri organisaatioiden prosessien kehittämisessä. Ilkka on Suomen tuotannonohjausyhdistyksen sekä Suomen Lean-yhdistyksen kunniajäsen.

Koulutus on toteutettu aiemmin lähiopetuksena Ratekoulutuksen kanssa. Koulutus on saanut erittäin hyvän vastaanoton ja palautteiden keskiarvo on ollut yli 4 asteikolla 1-5.

1. osa: keskiviikko 3.6.2020

12:45 Yhteyksien testaus

13:00 Tervetuloa webinaariin!

• Lean tuotekehityksen vaikutukset kilpailukykyyn
    • Lean tuotekehityksen organisointiperiaatteet
    • Osaamisen ja oppimisen tehostaminen
    • Osaamisen uudelleen käytettävyyden paraminen
    • Tuotekehityksen hukat ja niiden poistaminen

Aikaa kysymyksille

14:30 Webinaarin ensimmäinen osa päättyy

2. osa: torstai 11.6.2020

12:45 Yhteyksien testaus

13:00 Tervetuloa webinaariin!

• Tuotekehityksen johtamisperiaatteet
    • Tuotekehitysprosessin vakiointi
    • Päivittäisjohtaminen tuotekehityksessä (Daily Management)
    • Muiden toimintojen mukaanotto tuotekehitysprosessiin

Aikaa kysymyksille

14:30 Webinaari päättyy

Miten webinaariin osallistutaan?
    Voit osallistua webinaarikoulutukseen internetyhteyden välityksellä tietokoneella, tabletilla tai älypuhelimella. Osallistumiseen et tarvitse mitään maksullisia ohjelmistoja. Äänentoistoa varten laitteessasi on oltava kaiuttimet tai kuulokkeet. Mikrofonia tai videokameraa et tarvitse.

Toimitamme sinulle tarkemmat lisäohjeet ilmoittautumisen jälkeen ja vastaamme mielellämme kaikkiin mahdollisiin osallistumista koskeviin kysymyksiisi.

3.6.2020 klo 13:00 – 14:30 ja
    11.6.2020 klo 13:00 – 14:30
    – voit katsoa webinaarin myös tallenteena myöhemmin

297 euroa / hlö + alv 24 %.
    – sisältää 2-osaisen livewebinaarin ja tallenteen sekä koulutusmateriaalin. Webinaarin tallenne on osallistujien katsottavissa 6 kk koulutuksen jälkeen. Saat linkin sähköpostiisi livetilaisuuden jälkeen.

Ryhmäetuhinta:
    277 euroa / hlö + alv 24 %, kun samasta organisaatiosta on vähintään kaksi osallistujaa

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 8 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.