Tehokas ajankäytön hallinta (2 pv)
Elevator järjestää nyt koulutuksen:

Tehokas ajankäytön hallinta (2 pv)

16.-17.01.2018, , 29 lokakuun, 2017 Sampo Korppoo

Itsensä kehittäminen

Onko sinullakin kiire? Toivoisitko, että sinulla olisi enemmän aikaa asioille, jotka ovat kaikkein tärkeimpiä? Haluatko oppia selviytymään tehtävien ja informaation tulvasta ja päästä eroon jatkuvasta kiireen tunteesta? Haluatko saada ajan riittämään sekä työlle että perheelle? Jos haluat päästä työssäsi, urallasi ja elämässäsi parempiin tuloksiin, kolmena vuotena putkeen loppuun myyty, Suomen suosituin tehokkaan ajankäytön hallinnan valmennus on juuri sinua varten!

Tässä valmennuksessa opit

• Miten pääset tavoitteisiisi
• Kirkastamaan tavoitteesi, jotta voit saavuttaa ne
• Asettamaan konkreettisia tavoitteita
• Priorisoimaan työsi ja elämäsi kannalta tärkeimmät asiat
• Luomaan keskittyneen vireen työskentelyysi
• Miten taltutat kiireen tunteen
• Selviytymään jatkuvista keskeytyksistä ja yllätyksistä
• Tehostamaan työtäsi ja kasvatat työsi tuottavuutta
• Kommunikoimaan ja neuvottelemaan prioriteeteistasi muiden kanssa
• Jalkauttamaan tehokkaan ajankäytön oivalluksesi omaan toimintaympäristöösi

Valmennuksessa opit seuraavat työkalut
• Miten asetan konkreettisia tavoitteita ja mikä on tavoiteasetannan merkitys
• Tavoitetesti – varmin tapa testata, onko tavoitteesi tarpeeksi konkreettinen
• Ajankäytön 80-20 –sääntö – monipuolinen priorisointityökalu, jota voi soveltaa yksittäisten työtehtävien priorisoinnista aina koko liiketoiminnan kehittämiseen
• Tehokkaan ajankäytön nelikenttä – miten priorisoin tekemiset tärkeyden ja kiireellisyyden funktiona
• Ketjureaktioiden analysointi – työkalu syy-seuraussuhteiden analysointiin
• Henkilökohtainen aktiivisuusprofiili – työkalu, jolla varmistat, että teet keskittymiskykyä vaativia asioita, kun olet keskittymiskykyisimmilläsi
• Orientaatioaika – opi arvioimaan keskeytysten hinta ja arvioi niitä uudesta näkökulmasta
• Monistaminen – työkalu tuottavuuden moninkertaistamiseen
• Niputtaminen – miten luon isompia ajallisia ikkunoita keräämällä samankaltaisia tekemisiä yhteen

Valmennustapa
Valmennuksen toimintatapa on työpaja – tyyppinen. Osallistujat pääsevät työstämään itse valitsemiaan aiheita ja haasteita. Tarkoitus on oppia tekemällä ja muuttaa osallistujien osaaminen tekemiseksi. Jokainen osallistuja rakentaa henkilökohtaisen aikataulutetun toimintasuunnitelmansa, mikä varmistaa valmennuksen oppien käyttöönoton ja henkilökohtaisen kehityksen.

Valmentaja
Mirko Häyrinen on valmentaja, joka on valmentanut kymmeniä tuhansia ihmisiä ja vetänyt pitkälti yli 2000 tilaisuutta – yksittäisistä kokouksista ja valmennuksista aina kokonaisten konsernien strategioiden jalkautusprosesseihin ja henkilöstökyselyn purkuihin asti.

Mirko on karismaattinen valmentaja, joka sytyttää osallistujissa halun kehittyä ja kukoistaa. Mirko saa osallistujajoukon innostumaan, motivoitumaan ja sitoutumaan. Mirkon erikoisalaa ovat tehokkaan ajankäytön hallinnan valmennukset, fasilitointivalmennukset ja erilaisten tilaisuuksien fasilitointi.

Mirko johtaa Suomen Fasilitoinnin Mestarit -yhteisöä, johon kuuluu yli 1000 jäsentä. Mirko on IAF:n (International Association of Facilitators) jäsen ja koulutukseltaan organisaatiopsykologi. Ennen uraansa valmentajana Mirko on toiminut muun muassa kansainvälisen yrityksen toimitusjohtajana. Mirko on valmennusyritys Elevatorin johtava valmentaja ja toimitusjohtaja.

Koulutuspaikka
Elevatorin valmennustila, Helsingin Arabianranta, Toukolankatu 13, 00560.

Aika
16.-17.01.2018 Klo 9.00 – 16.30

2000 eur
(+ alv 24 %). Hinta sisältää kahden päivän valmennuksen, kurssimateriaalit, ennakko- ja jälkitehtävät sekä aamukahvin, lounaan ja iltapäiväkahvin molempina valmennuspäivinä.

Ilmoittauduthan ajoissa. Valmennukseen otetaan mukaan 25 nopeimmin ilmoittautunutta ilmoittautumisjärjestyksessä.

Peruutusehdot
Myöhemmin kuin 14 päivää ennen koulutuksen alkua tulleista peruutuksista veloitamme 50 % kokonaishinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta, eikä osallistuja saavu koulutukseen, veloitamme koko koulutusmaksun. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.