Tehokoulutus: Työntekijöiden kilpailukieltosopimukset ja tulevat lakimuutokset (1 h)
Kauppakamarin Koulutus järjestää nyt koulutuksen:

10.12.2020, Etäkoulutus , Etäkoulutus 19 lokakuun, 2020 Sampo Korppoo

HR ja henkilöstöhallinto , Lakitieto

Työntekijöiden kilpailukieltosopimuksia koskevaan lainsäädäntöön on tulossa työnantajan korvausvelvollisuutta koskevia muutoksia. Tehokoulutuksen aikana käydään läpi, milloin kilpailukieltosopimuksen voi tehdä ja millaisin ehdoin, millaisia muutoksia lakiin on ehdotettu ja mitä on muutoksen taustalla.

Tehokoulutuksessa kuulet:
• milloin kilpailukieltosopimuksen voi tehdä ja millaisin ehdoin
• millaisia muutoksia lakiin on ehdotettu
• mitä on muutoksen taustalla.

Asiantuntija: Lakimies Kati Mattinen, Helsingin seudun kauppakamari

Koulutus striiminä: Koulutukseen osallistutaan verkon välityksellä paikasta riippumatta ja osallistuminen onnistuu helposti etänä omalta koneeltasi. Saat ennen tilaisuutta sähköpostissa ohjeet ja linkin, josta pääset katsomaan lähetystä. Mikäli organisaatiostasi osallistuu useampi henkilö striimin kautta, lisäosallistujat saavat koulutuksen puoleen hintaan.

8.50 Yhteyden avaaminen

9.00 Työntekijöiden kilpailukieltosopimukset ja tulevat lakimuutokset

Kilpailukieltosopimusten ehdot ja edellytykset
Lakimuutosten taustaa
Ehdotettu korvaus kilpailunrajoitusajalta

Lakimies Kati Mattinen, Helsingin seudun kauppakamari

Tilaisuus päättyy

Striimi

10.12.2020

Jäsenetuhinta: 220 euroa /hlö + alv 24 %.
Normaalihinta: 320 euroa /hlö + alv 24 %.

Mikäli samasta organisaatiosta osallistuu striimiin useampi henkilö, saavat lisäosallistujat koulutuksen puoleen hintaan.

Ilmoittautumisen voi peruuttaa kuluitta vähintään kaksi (2) viikkoa ennen tilaisuutta. 13–7 vuorokautta ennen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan 50 % osallistumismaksusta ja tämän jälkeen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan koko osallistumismaksu. Peruutukset on tehtävä kirjallisesti. Esteen ilmetessä voi osallistumisen luovuttaa kollegalle, osallistujamuutokset tulee tehdä hyvissä ajoin ennen tilaisuutta.