Tehokoulutus: Varaudu whistleblower-direktiivin vaatimuksiin (1 h)
Kauppakamarin Koulutus järjestää nyt koulutuksen:

Tehokoulutus: Varaudu whistleblower-direktiivin vaatimuksiin (1 h)

08.12.2020, Etäkoulutus , Etäkoulutus 16 marraskuun, 2020 Sampo Korppoo

Lakitieto

Joulukuusta 2021 alkaen EU:n whistleblower-direktiivi tuo uusia vaatimuksia vähintään 50 hengen yrityksille ja julkisen sektorin organisaatioille. Näiden organisaatioiden on otettava käyttöön epäiltyjen väärinkäytösten ilmoitus- eli whistleblower-kanava. Lisäksi direktiivi edellyttää selkeitä toimintatapoja, joilla suojellaan väärinkäytöksistä ilmoittavia työntekijöitä.

Tehokoulutuksessa perehdyt direktiivin sisältöön ja whistleblower-ilmoitusten käsittelyprosessin vaiheisiin. Saat myös vinkkejä whistleblower-kanavan perustamiseen tai hankintaan liittyen.

Asiantuntijat:
johtava asiantuntija Ville Kajala , Keskuskauppakamari
Managing Director Miikka Karimo, EXSE Oy

Koulutus striiminä: Koulutukseen osallistutaan verkon välityksellä paikasta riippumatta ja osallistuminen onnistuu helposti etänä omalta koneeltasi. Saat ennen tilaisuutta sähköpostissa ohjeet ja linkin, josta pääset katsomaan lähetystä.

Whistleblower-direktiivin sisältö ja uudet vaatimukset
johtava asiantuntija Ville Kajala, Keskuskauppakamari

Whistleblower-ilmoitusten käsittely ja jatkotoimet
Whistleblower-kanavan perustaminen tai hankinta – mitä kannattaa huomioida?

Managing Director Miikka Karimo, EXSE Oy

Koulutus päättyy

Striimi

08.12.2020

Jäsenetuhinta: 95 euroa /hlö + alv 24 %.
Normaalihinta: 195 euroa /hlö + alv 24 %.

Ilmoittautumisen voi peruuttaa kuluitta vähintään kaksi (2) viikkoa ennen tilaisuutta. 13–7 vuorokautta ennen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan 50 % osallistumismaksusta ja tämän jälkeen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan koko osallistumismaksu. Peruutukset on tehtävä kirjallisesti. Esteen ilmetessä voi osallistumisen luovuttaa kollegalle, osallistujamuutokset tulee tehdä hyvissä ajoin ennen tilaisuutta.