Tekoäly dokumenttien hallinnassa (1/2 pv)
IITC järjestää nyt koulutuksen:

Tekoäly dokumenttien hallinnassa (1/2 pv)

15.12.2023, Etäkoulutus , Etäkoulutus 22 syyskuun, 2023 Sampo Korppoo

Tekoäly , Tieto- ja viestintäteknologia

Tässä puolen päivän mittaisessa tehokoulutuksessa sukelletaan tekoälyn ja koneoppimisen maailmaan ja siihen, kuinka dokumenttien hallintaa voidaan automatisoida AI:n avulla.

Koulutuksen osallistujilta toivotaan dokumenttien hallinnan perusteiden tuntemista, mutta koulutukseen voi osallistua myös ilman aiempaa kokemusta.

Koulutusmateriaali:
Osallistujat saavat koulutusmateriaalin itselleen pdf-muodossa (laajuus noin 40 sivua).

Juha Anttila
, IITC.

Koulutuksessa käydään läpi mm. seuraavat asiat erityisesti dokumenttien hallinnan näkökulmasta:
– Tekoälyn mahdollisuudet ja uhkakuvat dokumenttien hallinnassa
– Microsoftin tekoälyratkaisut ja niiden hyödyntäminen dokumenttien hallinnassa
– Microsoft Copilot AI-sovellukset dokumenttien hallinnan tehostamisessa
– Microsoft Syntex -palvelut koneoppimisen ja automaattisen metatiedottamisen näkökulmasta
– Tekoäly tiedon elinkaarenhallinnassa ja suojaamisessa (Automatic Retention & Sensitivity Labels)

Online-koulutus

15.12.2023, klo 8.30-12.00

Laskutamme koulutuksen etukäteen ilmoittautumisen saatuamme. Voit peruuttaa osallistumisesi maksutta vielä 30 vrk ennen tilaisuutta. Tämän jälkeen emme palauta osallistumismaksua, mutta voit vaihtaa tilaisuuden osallistujan tai siirtää osallistumisen seuraavaan tapahtumaan.