Tekoäly – kilpailukyvyn turboahdin (1 pv)
Ota tekoäly käyttöön jo tänään - kuinka se tehdään?
KurssitNyt järjestää nyt koulutuksen:

Tekoäly – kilpailukyvyn turboahdin (1 pv)

28.01.2021, Sokos Hotel Presidentti, Helsinki + Striimaus Eteläinen Rautatiekatu 4, 00100 Helsinki, Helsinki 5 helmikuun, 2021 Sampo Korppoo

Digitalisaatio ja uudet teknologiat , Liiketoiminnan kehittäminen , Tieto- ja viestintäteknologia , Toiminnan kehittäminen

Mahdollisuus osallistua myös etänä!

Tekoäly on nyt kaikkialla – ainakin puheissa. Käytännössä paljonkaan ei ole vielä tapahtunut ja suurimmat lupaukset ovat vielä lunastamatta. Päivän aikana käymme läpi käytännön esimerkein, mitä tekoälyn avulla voi tehdä jo nyt ja kuinka se tehdään.

Tekoälystä on tulossa osa bisneksen arkea ja voittajia ovat ne, jotka tarttuvat sen tarjoamiin mahdollisuuksiin päämäärätietoisesti ja lähtevät kehittämään oman organisaationsa kyvykkyyksiä niin, että valmius pysyä edelläkävijöiden joukossa säilyy myös tulevaisuudessa.

Tekoälyn avulla voidaan tehostaa toimintaa, parantaa laatua ja kasvattaa vaikuttavuutta. Lisäksi tekoäly mahdollistaa täysin uudenlaisten toimintamallien käyttöönoton. Tekoäly on tämän päivän teknologiatrendeistä pitkäikäisin eli kyseessä on aidosti suuri muutos.

Tätä koulutuspäivää ei kannata jättää väliin!

Kouluttaja
Immo Salo, valmentaja
Immo Salo on toiminut valmentajana yrityksissä ja yliopistoissa vuodesta 2003 lähtien. Hän on sarjayrittäjänä keskittynyt digitaaliseen murrokseen vuodesta 2006. Immo Salo on kirjoittanut useita tietokirjoja aiheista tekoäly, big data, pilvipalvelut ja analytiikka.

Koulutus striimataan, mahdollisuus osallistua myös etänä.
Valitse ilmoittautuessasi osallistutko etänä vai lähikoulutukseen.

08:30 Ilmoittautuminen ja aamukahvi
09:00 Koulutus alkaa
10:45 – 11:00 Tauko
12:00 – 13:00 Lounas
14:15 – 14:30 Kahvitauko
16:00 Koulutus päättyy

Tekoäly eilen, tänään ja huomenna
– Tekoälystä puhutaan ja kirjoitetaan nyt kaikkialla. Ilmiönä se ei ole uusi, mutta käytännössä tekoälyn käyttö ei ole koskaan ollut niin helppoa kuin nyt. Trendi on vahvistumassa ja on jo helppo ennustaa tekoälyn olevan kilpailukyvyn kulmakivi lähitulevaisuudessa.

Tekoäly – keskeisimmät teknologiat ja palveluntarjoajat
– Mistä lähteä liikkeelle? Mitä teknologioita on jo nyt tarjolla ja keiltä voi ostaa tekoälypalveluita? Tietoisku tämän päivän tilanteeseen esimerkkien avulla.

Käytännön case-esimerkkejä tekoälyn hyödyntämisestä
– Tekoälyllä on paljon käytännön sovelluksia. Esimerkkien avulla on helppo ymmärtää, mikä on mahdollista ja mikä vasta tuloillaan olevaa teknologiahypetystä.

Tekoäly käyttöön tänään
– Kuinka aloittaa tekoälyprojekti omassa organisaatiossa ja miten rakentaa kyvykkyyksiä niin, ettei riippuvuus konsulteista kasva liian suureksi? Esimerkki-casen avulla käymme läpi keskeiset vaiheet ja pahimmat sudenkuopat.

Lähitulevaisuuden nähtävillä oleva kehitys
– Tulevaisuutta ei voi ennustaa, mutta seuraavien vuosien kehitystrendit ovat jo nyt nähtävillä. Tulevaan varautuminen auttaa sopeutumaan muutoksiin nopeasti ja kohdistamaan resurssit oikein.

Tekoäly palveluna
– Tekoälyn tulevaisuus on suurelta osin siellä, missä ICT:n tulevaisuus laajemminkin on: pilvessä. Käymme lyhyesti läpi keskeiset toimijat, jotka tarjoavat tekoälyä palveluna sekä heidän avainpalvelunsa.

Yhteenveto ja loppukeskustelu

Covid-19 – tiedote
Toimimme vastuullisesti yhteistyössä koulutushotellien ja yhteistyökumppaniemme kanssa. Noudatamme THL:n ja Valtioneuvoston ohjeistuksia ja määräyksiä. Asiakkaidemme ja henkilökuntamme terveys on meille ensiarvoisen tärkeää. Seuraamme tiiviisti tilannetta koskien lähikoulutuksia. Lähetämme lisätietoa käytännöistä asiakkaille koulutuspäivien osallistumisohjeessa. Tervetuloa koulutuksiin!

Sokos Hotel Presidentti, Eteläinen Rautatiekatu 4, 00100 Helsinki

Koulutus striimataan, mahdollisuus osallistua myös etänä.
Valitse ilmoittautuessasi osallistutko etänä vai lähikoulutukseen.

torstai 28.01.2021

/hlö + alv 24 %. Sisältää luentomateriaalin. Striimaustallenne on katsottavissa koulutuksen jälkeen kahden viikon ajan. Lähikoulutukseen sisältyy myös koulutuspäivän lounas ja kahvitarjoilut.

Ryhmäetuhinta:
Samasta organisaatiosta kaksi osallistujaa: 657 euroa /hlö + alv 24 %
kolme tai useampia osallistujia: 597 euroa /hlö + alv 24 %

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 vuorokautta ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle.