Tekoäly – kilpailukyvyn turboahdin (1 pv)
Varaa paikkasi nyt - edellinen koulutus oli täynnä!
KurssitNyt järjestää nyt koulutuksen:

Tekoäly – kilpailukyvyn turboahdin (1 pv)

12.10.2021, Etäkoulutus , Etäkoulutus 28 syyskuun, 2021 Sampo Korppoo

Digitalisaatio ja uudet teknologiat , Kansainvälinen liiketoiminta , Kehittäminen , Liiketoiminnan kehittäminen , Tieto- ja viestintäteknologia , Toiminnan kehittäminen

Ota tekoäly käyttöön jo tänään – kuinka se tehdään?

Huom. Koulutus järjestetään tällä hetkellä vain etänä.

Tekoäly on nyt kaikkialla – ainakin puheissa. Päivän aikana perehdymme käytännön esimerkein siihen, mitä tekoälyn avulla voi tehdä jo nyt ja kuinka se tehdään.

Tekoälystä on tulossa osa bisneksen arkea. Voittajia ovat ne, jotka tarttuvat sen tarjoamiin mahdollisuuksiin päämäärätietoisesti ja lähtevät kehittämään oman organisaationsa kyvykkyyksiä niin, että valmius pysyä edelläkävijöiden joukossa säilyy myös tulevaisuudessa.

Tekoälyn avulla voidaan tehostaa toimintaa, parantaa laatua ja kasvattaa vaikuttavuutta. Lisäksi tekoäly mahdollistaa täysin uudenlaisten toimintamallien käyttöönoton. Tekoäly on tämän päivän teknologiatrendeistä pitkäikäisin eli kyseessä on aidosti suuri muutos.

Tätä koulutuspäivää ei kannata jättää väliin!

Immo Salo, valmentaja, digitaalisen kehityksen asiantuntija
Immo Salo, Qubit Value Oy. Immo Salo on toiminut valmentajana yrityksissä ja yliopistoissa vuodesta 2003 lähtien. Hän on sarjayrittäjänä keskittynyt digitaaliseen murrokseen vuodesta 2006. Immo Salo on kirjoittanut useita tietokirjoja aiheista tekoäly, big data, pilvipalvelut ja analytiikka.

08:45 Ilmoittautuminen ja yheyksien tarkistus
09:00 Koulutus alkaa
12:00 – 13:00 Lounastauko
16:00 Koulutus päättyy
– Pidämme lyhyitä taukoja sopivissa kohdissa.

Tekoäly eilen, tänään ja huomenna
– Tekoälystä puhutaan ja kirjoitetaan nyt kaikkialla. Ilmiönä se ei ole uusi, mutta käytännössä tekoälyn käyttö ei ole koskaan ollut niin helppoa kuin nyt. Trendi on vahvistumassa ja on jo helppo ennustaa tekoälyn olevan kilpailukyvyn kulmakivi lähitulevaisuudessa.

Tekoäly – keskeisimmät teknologiat ja palveluntarjoajat
– Mistä lähteä liikkeelle? Mitä teknologioita on jo nyt tarjolla ja keiltä voi ostaa tekoälypalveluita? Tietoisku tämän päivän tilanteeseen esimerkkien avulla.

Käytännön case-esimerkkejä tekoälyn hyödyntämisestä
– Tekoälyllä on paljon käytännön sovelluksia. Esimerkkien avulla on helppo ymmärtää, mikä on mahdollista ja mikä vasta tuloillaan olevaa teknologiahypetystä.

Tekoäly käyttöön tänään
– Kuinka aloittaa tekoälyprojekti omassa organisaatiossa ja miten rakentaa kyvykkyyksiä niin, ettei riippuvuus konsulteista kasva liian suureksi? Esimerkki-casen avulla käymme läpi keskeiset vaiheet ja pahimmat sudenkuopat.

Lähitulevaisuuden nähtävillä oleva kehitys
– Tulevaisuutta ei voi ennustaa, mutta seuraavien vuosien kehitystrendit ovat jo nyt nähtävillä. Tulevaan varautuminen auttaa sopeutumaan muutoksiin nopeasti ja kohdistamaan resurssit oikein.

Tekoäly palveluna
– Tekoälyn tulevaisuus on suurelta osin siellä, missä ICT:n tulevaisuus laajemminkin on: pilvessä. Käymme lyhyesti läpi keskeiset toimijat, jotka tarjoavat tekoälyä palveluna sekä heidän avainpalvelunsa.

Yhteenveto ja loppukeskustelu

Etäkoulutus Zoom-alustalla. Saat ennen koulutusta sähköpostiisi lisätietoa osallistumisohjeessa.

tiistai 12.10.2021

/hlö + alv 24 %. Sisältää luentomateriaalin. Esteen sattuessa tallenne on osallistujien katsottavissa koulutuksen jälkeen 1 viikon ajan.

Ryhmäetuhinta:
Samasta organisaatiosta kaksi osallistujaa: 657 euroa /hlö + alv 24 %
kolme tai useampia osallistujia: 597 euroa /hlö + alv 24 %

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 vuorokautta ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle.