Tekoäly tutuksi (1 pv)
Tieturi järjestää nyt koulutuksen:

Tekoäly tutuksi (1 pv)

29.08.2018, Tieturi Oy, Helsinki Mannerheimintie 15, Helsinki 26 kesäkuun, 2018 Sampo Korppoo

Digitalisaatio ja uudet teknologiat , Itsensä kehittäminen , Kehittäminen , Projektinhallinta , Tieto- ja viestintäteknologia

Tekoäly tutuksi -koulutuspäivän aikana läpikäymme tekoälyn perusteet kahdesta näkökulmasta: liiketoimintalähtöisesti ja teknisesti. Koulutuksen jälkeen sinulla on hyvä näkemys siitä, kuinka tekoälyä voidaan hyödyntää liiketoiminnassa.

Voit halutessasi osallistua myös vain aamupäivän liiketoimintaosioon tai vain iltapäivän tekniseen osioon:

Tekoälyn liiketoimintalähtöiset perusteet
Tekoälyn tekniset perusteet

Kouluttaja
Harri Puolitaival
, Diplomi-insinööri, yrittäjä, on tekoälyn ja koneoppimisen asiantuntija, sähkötekniikan diplomi-insinööri. Harrilla on laaja ”hands-on” tekninen tausta elektroniikkasuunnittelusta sekä vahva ymmärrys bisneksestä ja taloudesta. Hän kommunikoi ymmärrettävästi ja tehokkaasti sekä liiketoiminnan että tekniikan asiantuntijoiden kanssa.

”Ymmärrän oman kokemuksen ja koulutuksen kautta tekoälyn periaatteelliset matemaattiset teoriat. Ohjelmoin itse tekoälypohjaisia sovelluksia. Minua motivoi tiedon jakaminen. On hienoa elää tällaista aikakautta, jolloin olemme saaneet olla todistamassa Internetin syntyä, sekä nyt meneillään olevaa uutta teollista vallankumousta!”

Tekoäly tutuksi -koulutuksen sisältö
Tiiviissä päivän koulutuksessa tutustumme tekoälyyn liiketoiminnan näkökulmasta ja opimme sen jälkeen tekoälyn tekniset perusteet.
Koulutuspäivä alkaa kello 9, aamukahvia on tarjolla kello 8.30 alkaen. Koulutuspäivä päättyy kello 16.

Tekoälyn liiketoimintalähtöiset perusteet
– Datan merkitys
– Yhdeksän esimerkkiä businesscaseista
– Tekoälyn globaalit trendit
– Mitä tekoäly on? Miten se eroaa perinteisestä ohjelmoinnista?
– Viisi kysymystyyppiä joihin tekoälyllä voidaan vastata
– Mitä tekoälyn kehittäminen maksaa? Mistä sitä voi ostaa? Näkökulmia tekoälyprojektiin.
– Mitä tekoälyllä voi tehdä ja mitä sillä ei voi tehdä?
– Tekoäly muuttaa arvoketjuja – pohdintaa tekoälyn luonteesta
– Kysymyksiä ja keskustelua

Tekoälyn tekniset perusteet
– Miksi data on tärkeämpi kuin algoritmit?
– Kuinka kone oppii? Ohjattu oppiminen, Ohjaamaton oppiminen ja vahvistusoppiminen
– Tekoälyn osa-alueet: kone-oppiminen, syväoppiminen ja vahvistusoppiminen
– Työkaluista ja työkaludemo
– Askelmerkit tekoälyprojektiin
– Kysymyksiä ja keskustelua

Koulutuspaikka
Tieturi Oy
Mannerheimintie 15
Helsinki

Aika
29.08.2018

eur (+ alv 24 %)

Peruutusehdot
Alle 14 päivää ennen koulutusta tehdyistä perumisista perimme osallistumismaksusta 50 %. Alle 7 päivää ennen koulutusta tehdyistä perumisista perimme osallistumismaksun täysimääräisenä. Mikäli et saavu koulutukseen, veloitamme koko osallistumismaksun ja mahdolliset jo tilatut testit.
Pidätämme oikeuden muutoksiin kansainvälisten koulutuskumppaniemme koulutuksiin. Näiden koulutusten osalta olemme sinuun yhteydessä ilmoittautumisesi jälkeen