Tekoälyn hyödyntäminen kuvatuotannossa (3 h)
Kauppakamarin Koulutus järjestää nyt koulutuksen:

Tekoälyn hyödyntäminen kuvatuotannossa (3 h)

21.03.2024, Etäkoulutus , Etäkoulutus 4 maaliskuun, 2024 Sampo Korppoo

Tekoäly

Tämän tehokkaan koulutuksen jälkeen osaat itse tuottaa kuvia tekoälyn avulla.

Koulutuksessa käydään läpi käytännön esimerkkien kautta, miten uusia tekoälyyn pohjautuvia digitaalisia työkaluja voi hyödyntää kuvatuotannon tehostamisessa. Koulutuksessa saat konkreettisia vinkkejä eri työkalujen ja palveluiden käyttöön.

Koulutuksessa tutustutaan DALL-E 3, Adobe Firefly, Midjourney ja Stable Diffusion -sovelluksiin, jotka mahdollistavat korkealaatuisten kuvien luomisen ilman syvällistä teknistä osaamista.

Kouluttajana toimii Haaga-Helian digitaalisen markkinoinnin lehtori Johanna Mäkeläinen. Johannalla on yli 20 vuoden kokemus digitaalisen median parista. Opettamisen lisäksi Johanna toimii yritysvalmentajana sekä TKI-asiantuntijana. Hän on vetänyt lukuisia digi- ja palvelumuotoilukoulutuksia käytännönläheisellä tyylillään. Viime aikoina hän on keskittynyt myös generatiiviseen tekoälyyn, laajennettuun todellisuuteen ja pelillistämiseen. Johannalla on vahvaa osaamista osallistavasta etäkouluttamisesta, koulutukseltaan hän on koulutukseltaan hän on MA Digital Media.

Hyödyt:
– Saat käytännönläheisiä vinkkejä DALL-E 3, Adobe Firefly, Midjourney ja Stable Diffusion -sovellusten käyttöön.
– Koulutuksen jälkeen osaat itse tuottaa kuvia tekoälyn avulla.

Koulutus on suunnattu kaikille markkinoinnin, viestinnän ja sisällöntuotannon asiantuntijoille, jotka haluavat pysyä ajan tasalla tekoälyn tuomista mahdollisuuksista kuvatuotannossa.

Kouluttaja:
Johanna Mäkeläinen
, Lehtori, Haaga-Helia ammattikorkeakoulu Oy
Digitaalisen markkinoinnin lehtori Johanna Mäkeläisellä on yli 20 vuoden kokemus digitaalisen median parista. Opettamisen lisäksi Johanna toimii yritysvalmentajana sekä TKI-asiantuntijana. Hän on vetänyt lukuisia digi- ja palvelumuotoilukoulutuksia käytännönläheisellä tyylillään. Viime aikoina hän on keskittynyt myös generatiiviseen tekoälyyn, laajennettuun todellisuuteen ja pelillistämiseen. Johannalla on vahvaa osaamista osallistavasta etäkouluttamisesta, koulutukseltaan hän on koulutukseltaan hän on MA Digital Media.

12.50 Yhteyden avaus

13.00 Generatiivisen tekoälyn mahdollisuudet kuvatuotannossa

Vinkkejä sovellusten käyttöön

– DALL-E 3
– Adobe Firefly
– Midjourney
– Stable Diffusion

16.00 Koulutus päättyy

Etäkoulutus

21.3.2024, klo 13.00-16.00

Normaalihinta:

Jäsenetuhinta Kauppakamarin jäsenille:

Ilmoittautumisen voi peruuttaa kuluitta vähintään kaksi (2) viikkoa ennen tilaisuutta. 13–7 vuorokautta ennen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan 50 % osallistumismaksusta ja tämän jälkeen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan koko osallistumismaksu.

Helsingin Kamari Oy:llä on oikeus peruuttaa koulutustilaisuus ilman korvausvelvollisuutta ilmoittamalla asiakkaalle siitä sähköpostilla viimeistään 4 arkipäivää ennen tilaisuuden ajankohtaa.