Tekoälyn hyödyntäminen viestinnässä ja sisällöntuotannossa (3 h)
Corellia Helsinki järjestää nyt koulutuksen:

Tekoälyn hyödyntäminen viestinnässä ja sisällöntuotannossa (3 h)

25.04.2024, Etäkoulutus , Etäkoulutus 22 helmikuun, 2024 Sampo Korppoo

Tekoäly , Tieto- ja viestintäteknologia

Hyödynnä tekoälyä viestinnässä ja sisällöntuottannossa!

Tässä koulutuksessa sukellamme tekoälyn ja koneoppimisen maailmaan, ja opimme, kuinka näitä voimakkaita työkaluja voidaan hyödyntää viestinnässä ja sisällöntuotannossa. Koulutuksen aikana saat tietoa siitä, kuinka tekoäly voi automatisoida ja personoida viestintää sekä tukea luovaa sisällöntuotantoa.

Kurssilla tutustutaan erilaisiin generatiivisen tekoälyn sovelluksiin kuten Chat GPT ja Bing Chat, sekä erilaiset kuvageneroinnin työkaluihin kuten Bing Image Creator, Dall-e3, Midjourney ja Adobe Firefly.

Työkalujen lisäksi tutustumme siihen, mihin GPT-pohjaisten tekoälysovellusten toiminta perustuu, ja mitä eettisä näkökohtia tekoälyn hyödyntämisessä tulee huomioida. Luomme katsauksen myös käyttö- ja tekijänoikeuskysymyksiin.

Koulutus koostuu esimerkeistä jotka auttavat sinua ymmärtämään tekoälyn mahdollisuuksia ja soveltamaan oppimaasi omassa työssäsi. Koulutuksen päätteeksi sinulla on valmiudet toteuttaa tekoälyn avulla sisältöjä , jotka voivat auttaa organisaatiotasi saavuttamaan uusia yleisöjä ja parantamaan asiakaskokemusta. Tule mukaan ja ota tekoäly haltuun sisällöntuotannon ammattilaisena!

Kenelle
Koulutus sopii kaikille jotka tarvitsevat perustiedot tekoälyn hyödyntämisestä viestinnässä.

Kouluttaja:

Juha Laamanen, CEO, partner, ACI
Juhan tausta on valokuvaajan ammatissa josta hän siirtyi kouluttajaksi vuonna 2005. Juha on myös sertifioitu Adobe kouluttaja (Adobe Certified Instructor) ja erikoistunut Adoben julkaistyökalujen kouluttamiseen markkinoinnin ja viestinnän ammattilaisille.

Mihin tekoälysovellusten toiminta perustuu?
– Generatiivinen keinoäly

– Lakiasiat

Etäosallistuminen Microsoftin Teams -järjestelmällä

25.4.2024, klo 9-12

Estyneen tilalle voidaan vaihtaa toinen osallistuja kuluitta. Peruutuksesta ja 14 päivää ennen koulutusta tehdyistä muutoksista veloitetaan toimistokuluina 15 % koulutuksen hinnasta. Myöhemmin kuin 14 päivää ennen koulutusta tehdyistä peruutuksista tai peruuttamatta jätetystä ja käyttämättömästä koulutuspaikasta veloitetaan osallistumismaksu kokonaisuudessaan. Peruutus on tehtävä kirjallisesti.