Tekoälyn käyttö Excelissä (1/2 pv)
Corellia Helsinki järjestää nyt koulutuksen:

Tekoälyn käyttö Excelissä (1/2 pv)

30.05.2024, Etäkoulutus , Etäkoulutus 14 maaliskuun, 2024 Sampo Korppoo

Tekoäly , Tieto- ja viestintäteknologia , Tietokoneohjelmistot

”Tekoälyn käyttö Excelissä” tarjoaa kattavan johdatuksen tekoälyn ja koneoppimisen perusteiden integroimiseen Exceliin. Kurssilla käsitellään, kuinka hyödyntää tekoälyä datan analysoinnissa, ennustamisessa ja automatisoinnissa Excel-ympäristössä. Osallistujat oppivat, miten he voivat käyttää Excelin sisäänrakennettuja tekoälyominaisuuksia sekä laajennuksia ja myös ChatGPT -tekoälysovellusta.

Tämä kurssi on suunnattu erityisesti niille, jotka työskentelevät säännöllisesti Excelin parissa ja haluavat tehostaa työskentelyään tekoälyn avulla.

Kurssin esitietovaatimukset
Osallistujilta odotetaan perustason osaamista Excelistä, kuten taulukoiden käsittelyä, peruskaavojen käyttöä ja datan visualisointia.

Aiempi kokemus tekoälyn tai koneoppimisen konsepteista. Tärkeintä on halu oppia soveltamaan tekoälyteknologiaa Excelin avulla ja kyky omaksua uusia teknologioita.

Kouluttaja:

Erkki Renvall
Erkki kouluttaa laajasti Office- ja Adobe-ohjelmia ja vahvinta osaamisaluetta on vaativat Excel-aiheet ja Power BI. Osaamisalueena hänellä on myös SQL-tietokannat, ohjelmointikielet ja projektinjohto- koulutukset. Lisäksi Erkki on mukana asiantuntijana eri konsultointiprojekteissa.

– Excelin tekoälyominaisuudet
– Dynaamiset funktiot
– Tietotyypit
– Analyze Data(vain englannin kielisessä versiossa)