The Architecture of a Speech or Presentation (1 pv)
Retoriikan kesäkoulu järjestää nyt koulutuksen:

The Architecture of a Speech or Presentation (1 pv)

06.06.2019, Vanajanlinna, Hämeenlinna Vanajanlinnantie 485, Hämeenlinna 29 maaliskuun, 2019 Sampo Korppoo

Liiketoiminnan kehittäminen , Markkinointi

Tämä päivän pituinen workshop tarjoaa osallistujille intensiivisen koulutuksen vaikuttavan ja vakuuttavan puheen tai presentaation laatimisista ja pitämisestä.

Euroopan kysytyimpiin puhekouluttajiin kuuluva John Zimmer avaa osallistujille vaikuttavan esiintymisen salat runsaiden esimerkkien, aktiivisten keskustelujen ja hauskojen harjoitusten avulla. Zimmerin workshopin jälkeen puhe- ja esiintymistaitosi nousevat uudelle tasolle ja voit hyödyntää oppimaasi kaikissa tulevissa esiintymistilanteissa. Workshopin kieli on englanti.

– johtajat
– viestinnän ammattilaiset
– markkinoinnin ammattilaiset
– mainonnan ammattilaiset
– virkamiehet
– edunvalvonnan ammattilaiset
– konsultit
– yrittäjät

Puhuja:
John Zimmer
, puhujamestari
John Zimmer on yksi Euroopan kysytyimmistä puhekouluttajista. Alun perin Kanadasta kotoisin ja nykyään Sveitsissä asuva Zimmer teki pitkän uran WHO:n lakimiehenä kunnes siirtyi täysipäiväiseksi puhekouluttajaksi. Jo ennen tätä hänet tunnettiin mestaripuhujana: Zimmer on voittanut julkisen puhumisen Euroopan mestaruuden yhdeksän kertaa!

Zimmerin asiakkaisiin lukeutuvat Danone, Eni Suisse, Innosuisse, Kansainvälinen lentopalloliitto, Roche, WHO ja Zalando. Hän kouluttaa vaikuttavaa puhumista kolmessa eMBA-ohjelmassa Geneven ja Lausannen yliopistoissa sekä IESE Business School -opistossa. Uransa aikana Zimmer on puhunut tuhansille ihmisille yli 20 maassa viidellä mantereella.

Zimmer vieraili puhujana Retoriikan kesäkoulun seminaarissa 2014. Hänen puheenvuoronsa oli tuolloin tapahtuman suosituin. Nyt Retoriikan kesäkoulun osallistujilla on mahdollisuus tulla huippuluokan puhe- ja esiintymiskoulutukseen Vanajanlinnaan 5. ja 6.6., jossa Zimmer vetää kumpanakin päivänä saman workshopin The Architecture of a Speech or Presentation.

Workshop alkaa ilmoittautumisella ja aamukahvilla, jota on tarjolla klo 8.30 alkaen. Työskentely alkaa klo 9.00 ja jatkuu klo 16.00 asti.

The ability to communicate one’s ideas in a manner that is clear, compelling and memorable is an important skill. It can mean the difference between business success or failure. This workshop will help participants build a speech or presentation from the ground up. Participants should come to the workshop with a speech or presentation in mind as it will be the basis for the work to be done.

Several topics would be covered including the following:

Preparation

– Understanding the speaking situation
– Defining the objective(s) for the speech
– Developing the key message(s)
– Thinking about the audience

Content

– Creating a compelling opening
– Building the proper structure for the presentation
– Aristotle’s pillars of rhetoric
– Enhancing the presentation with stories
– Creating a powerful conclusion

Slides

– Fundamental principles of good slide design

Delivery

– How to handle nerves and boost confidence
– Voice (rate, pitch, volume, pausing)
– Body language (movement, eyes, gestures)
– Participants will leave with a clear idea of the fundamentals of building a speech or presentation, a solid foundation for their particular speech or presentation and the motivation to improve their public speaking!

Vanajanlinna, Vanajanlinnantie 485, Hämeenlinna

torstai 06.06.2019

Asiakkaalla on oikeus peruuttaa ilmoittautumisensa 21 päivän aikana ilmoittautumispäivästä alkaen. Perumisesta ei koidu asiakkaalle kuluja. Peruminen tulee ilmoittaa aina sähköpostitse. Perumiseksi ei katsota osallistumismaksun jättämistä maksamatta. Lisäehto: Peruutuksia ei oteta vastaan enää silloin, kun tapahtumaan on aikaa 30 päivää tai vähemmän.

Osallistumismaksun suorittamisen jälkeen osallistumisoikeuden saa kuluitta siirtää toiselle henkilölle. Siirtämisestä tulee ilmoittaa sähköpostilla. Osallistujaa ei voi vaihtaa enää silloin, kun tapahtumaan on aikaa 7 päivää tai vähemmän.

Pidätämme oikeuden siirtää tilaisuutta siitä riippumattomista yllättävistä ja pakottavista syistä. Myös samanlaisista syistä johtuvat yksittäiset muutokset puhujalistassa ja seminaarin aikataulussa ovat mahdollisia.