Tietojärjestelmäprojektin suunnittelu ja läpivienti (3 pv)
Tieturi järjestää nyt koulutuksen:

Tietojärjestelmäprojektin suunnittelu ja läpivienti (3 pv)

1990 euroa /hlö + alv 24 %

1990 EUR

26.-28.06.2019, Tieturi Oy, Helsinki Mannerheimintie 15, Helsinki 20 toukokuun, 2019 Sampo Korppoo

Tieto- ja viestintäteknologia

Tietojärjestelmä on yrityksen perusta. Koulutuksen käytyäsi osaat projektinhallinnan keskeiset asiat ja käytännölliset projektinhallinnan menetelmät sekä tunnet tietojärjestelmäprojektien erityispiirteet.

Tämän koulutuksen kohderyhmänä ovat tietojärjestelmäprojektien johtamiseen, suunnitteluun ja määrittelyyn osallistuvat henkilöt. Jos toimit tilaajana tietojärjestelmäprojektissa, katso myös koulutuksemme Tilaajana tietojärjestelmäprojektin hankinnassa.

Muiden kuin IT-projektien projektipäälliköille suosittelemme Projektipäällikön keskeiset taidot koulutusta.

Esitiedot:
Koulutus ei edellytä aikaisempaa projektikokemusta, mutta asioiden omaksumista aiempi projektityökokemus helpottaa. Osallistujiksi sopivat myös kokeneet projektipäälliköt, jotka haluavat tehostaa projektin toteuttamistapojaan.

Tietojärjestelmäprojektin suunnittelu ja läpivienti -koulutuksessa paneudutaan projektin suunnittelun ja läpiviennin menetelmiin. Koulutuksessa perehdytään projektinhallinnan perusasioihin toimialariippumattomasti. Tietojärjestelmäprojektien erityispiirteitä käsitellään ryhmätöiden, esimerkkiprojektien ja keskustelujen avulla.

Koulutus antaa valmiudet projektien onnistuneeseen läpivientiin. Osallistujat osaavat koulutuksen jälkeen projektinhallinnan keskeiset asiat ja käytännölliset menetelmät sekä tuntevat tietojärjestelmäprojektien erityispiirteet. Osallistuja voi koulutuksessa halutessaan käsitellä omaa alkavaa/käynnissä olevaa projektiaan casena ja siten saada lisää konkreettista hyötyä omaan työhönsä.

1. ja 2. koulutuspäivä klo 9:00-16:30 ja 3. päivä klo 9:00-16:00. Aamukahvia tarjolla klo 8:30 alkaen.

Sisältö tietojärjestelmäprojektikoulutuksessa
1. päivä: Kokonaisuuden suunnittelu tietojärjestelmäprojektiin

• Liiketoiminnan ja tietohallinnon yhteistyö
  • Tietohallintojohtajan rooli
  • Johdanto projektityöhön
    • Projektityöhön liittyviä käsitteitä
  • Projektin esiselvitys
    • Ryhmätyö: Case-projektien lähtötilanteen analysointi
  • Projektin valmistelu ja kokonaisvaltainen suunnittelu
  • Projektin suunnittelu
    • Ryhmätyö: Case-projektien sidosryhmäanalyysi
  • Vaatimusmäärittely
  • IT-projektien erityispiirteitä
  • IT-projektien sudenkuoppia
  • Ohjelmistotuotantomalleja

2. päivä: Tietojärjestelmä projektin yksityiskohtainen suunnittelu ja läpivienti
Suunnittelu

Laadunvarmistus
Projektin päättäminen

Koulutuskortti tietojärjestelmäprojektikoulutuksessa
Koulutuskortilla maksavilta veloitus on 4 koulutuskorttipäivää.

Tieturi Oy, Mannerheimintie 15, Helsinki

26.-28.06.2019

1 990 euroa

Alle 14 päivää ennen koulutusta tehdyistä perumisista perimme osallistumismaksusta 50 %. Alle 7 päivää ennen koulutusta tehdyistä perumisista perimme osallistumismaksun täysimääräisenä. Mikäli et saavu koulutukseen, veloitamme koko osallistumismaksun ja mahdolliset jo tilatut testit.
Pidätämme oikeuden muutoksiin kansainvälisten koulutuskumppaniemme koulutuksiin. Näiden koulutusten osalta olemme sinuun yhteydessä ilmoittautumisesi jälkeen.