Tietosuoja-asetus tulee – markkinoijan viimetsekkaus (1/2 pv)
Mainostajien Liitto järjestää nyt koulutuksen:

Tietosuoja-asetus tulee – markkinoijan viimetsekkaus (1/2 pv)

11.04.2018, Marketing Finland, Helsinki Yrjönkatu 16, Helsinki 18 maaliskuun, 2018 Sampo Korppoo

Lakitieto , Työturvallisuus

Uusi tietosuoja-asetus tulee voimaan jo tänä keväänä. Vielä kuitenkin kannattaa tarkistaa, että kaikki tarpeellinen on tehty ja mitä vielä pitää tehdä.

Tule kuuntelemaan konkreettisia esimerkkejä siitä, mitä esimerkiksi yrityksesi asiakasrekisterin hallintaan asetus vaikuttaa.

Kun osallistut, niin opit:
– Mikä muuttuu markkinoinnin osalta?
– Miten uuteen asetukseen tulee valmistautua?
– Mitä tapahtuu nykyisille markkinoinnin rekistereille?
– Miten mainontaa ja markkinointia säännellään tietosuojaperspektiivistä?
– Mitkä ovat hyviä käytäntöjä tiedon keräämisessä ja mainonnan kohdentamisessa?
– Mitä nyt pitäisi tehdä?

Valmistaudu tulevaan ja minimoi riskit!

Ilmoittaudu nyt. Mukaan mahtuu vain 25 osallistujaa.

Kouluttajat
Asiantuntijana on Markku Varhela, asianajaja, osakas, Eversheds Finland

Markku on toiminut kauan viestintään, mediaan ja immateriaalioikeuksiin liittyvien tehtävien parissa. Ennen asianajouraansa Markku työskenteli tekijänoikeus- ja markkinointialan tehtävissä, mitä kautta Markulla on erittäin syvällinen media- ja viihdeliiketoiminnan tuntemus. Markku on kirjoittanut kaksi markkinointioikeudellista kirjaa, lukuisia artikkeleita ja toimii usein luennoitsijana erilaisissa tilaisuuksissa. Markku on mainittuna Chambers Europe-, Legal 500 sekä Who´s Who Legal Sports & Entertainment -julkaisuissa yhtenä johtavista asiantuntijoista.

Mainostajien Liitto
Yrjönkatu 16
Helsinki

11.04.2018 klo 8.45-11.00

euroa /hlö + alv 24 %.

Mainostajien Liiton jäsenhinta: 125 euroa.

Osallistumismaksuun sisältyvät ohjelma ja aamukahvitarjoilu.

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 vuorokautta ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.