Tietosuojan ja tietoturvan riskienhallinta -webinaarisarja (3 pv)
Edita järjestää nyt koulutuksen:

Tietosuojan ja tietoturvan riskienhallinta -webinaarisarja (3 pv)

07.09.-06.10.2022, Verkkokoulutus , Verkkokoulutus 11 elokuun, 2022 Sampo Korppoo

Lakitieto , Tieto- ja viestintäteknologia

Tietosuojan ja tietoturvan riskienhallinta -webinaarisarjassa syvennytään organisaation tietosuoja- ja tietoturvariskien ajankohtaisiin aiheisiin ja käydään käytännön tasolla läpi tyypillisiä tietosuojaan ja tietoturvaan liittyviä haastavia kysymyksiä.
Jotta organisaatioissa voidaan todella noudattaa tietosuoja-asetuksen mukaisia velvollisuuksia, johdon ja henkilöstön on tärkeä ymmärtää työnsä kannalta merkittävät tietosuojakysymykset ja oikeat tavat toimia. Kolmiosaisessa webinaarisarjassa syvennytään organisaatioiden päivittäisessä työssä ilmeneviin tietosuojakysymyksiin ja käytännön haasteisiin sekä niiden ratkaisemiseen. Webinaarisarja antaa myös vastauksia tietoturvaloukkausten ennaltaehkäisyyn ja niihin reagoimiseen asianmukaisella tavalla.

Webinaarisarja tarjoaa monipuolisesti tietoa ja konkretiaa oman työn tueksi juristeille, yritysjohdolle, tietosuojavastaaville ja muille, jotka työssään ovat tekemisissä tietosuoja- ja tietoturva-asioiden parissa tai haluavat päivittää osaamistaan näiltä alueilta.

Koulutussarjan osallistuja saa:
– Ajankohtaisen tietopaketin tietosuojan ja tietoturvan riskienhallinnasta.
– Mahdollisuuden esittää kysymyksiä ja kommentteja kouluttajille ennakkoon sekä koulutuksen aikana webinaarin chatissa. (Lähetä ennakkokysymyksesi: asiakaspalvelu.koulutukset@edita.fi)
– Koulutusten webinaaritallenteet puolen vuoden ajaksi käyttöönsä
– Edilex-verkkopalvelun käyttöoikeuden määräajaksi (alkaen ilmoittautumisesta ja päättyen neljä viikkoa koulutuksen jälkeen).

Webinaarisarja on suunnattu erityisesti tietosuoja-asioiden parissa työskenteleville juristeille, tietosuojavastaaville, tietohallinnon ammattilaisille ja muille tietosuoja-asioiden parissa työskenteleville. Koulutus on myös erinomainen valinta organisaation johdon asiantuntemuksen päivittämiseen tietosuoja- ja tietoturva-asioissa

Webinaaripaketin osat soveltuvat myös esimerkiksi hallinnon ammattilaisille, riskienhallinnan ammattilaisille, palvelu-, hankinta- ja tietosuojasopimuksia tekeville.

Kouluttajat
Ville Vainio
, osakas, asianajaja, Asianajotoimisto Applex Oy

Kouluttaja Ville Vainio on Asianajotoimisto Applex Oy:n osakas ja asianajaja. Hän avustaa kotimaisia ja kansainvälisiä asiakkaita pk-yrityksistä pörssifirmoihin erityisesti tietosuoja- ja teknologiajuridiikan parissa. Ville on suorittanut arvostetun CIPP/E -tietosuojasertifioinnin ja hän kouluttaa säännöllisesti eri aloilla toimivia organisaatioita tietosuojalainsäädännön noudattamisessa. Ville on avustanut monia organisaatioita tietoturvaloukkausasioissa.

Antti Iso-Markku, Legal Counsel, Fujitsu Finland Oy

Antti Iso-Markku toimii Fujitsu Finland Oy:ssä Legal Counselina. Antti on erikoistunut tietosuojan lisäksi immateriaalioikeuksiin, teknologiaan, yhtiöoikeuteen ja rahoituskysymyksiin.

Webinaarisarja koostuu seuraavista osista:
Henkilötietojen käsittelysopimusten (DPA-sopimusten) ongelmakohdat 7.9.
Riskit ja vaikutustenarviointi henkilötietojen käsittelyssä (DPIA) 27.9.
Tietoturvaloukkaukset – ennaltaehkäise ja reagoi 6.10.

Voit osallistua koko webinaarisarjaan tai valita sinua kiinnostavan yksittäisen webinaarin.

Koulutus järjestetään verkossa

7.9.2022, 27.9.2022, 6.10.2022

/hlö + alv 24 %. Koulutuksen hintaan sisältyy tallenne, joka on osallistujien katsottavissa kuusi kuukautta koulutuksen jälkeen.

Kun ilmoitat webinaariin useamman osallistujan samasta organisaatiosta, ovat voimassa seuraavat alennetut hinnat:

2-5 osallistujaa: 500 euroa + alv 24% / hlö
6-10 osallistujaa: 400 euroa + alv 24% / hlö

(Alennus lasketaan 1 hlö perushinnasta. Alennuksia ei voi yhdistää muihin alennuksiin.)

Myöhemmin kuin 14 päivää ennen koulutuksen alkua tulleista peruutuksista veloitamme 50 % kokonaishinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.