Tietosuojavastaavan täydennyskoulutus (1/2 pv)
Kauppakamarin Koulutus järjestää nyt koulutuksen:

Tietosuojavastaavan täydennyskoulutus (1/2 pv)

13.02.2024, Etäkoulutus , Etäkoulutus 1 helmikuun, 2024 Sampo Korppoo

Lakitieto , Tieto- ja viestintäteknologia

Tässä koulutuksessa saat ajankohtaisia vinkkejä tietosuojavastaavan tehtävien hoitamiseen.

Koulutuksessa käsitellään mm. seuraavia aiheita:

– ajankohtaista tietosuojassa
– tietosuojavastaavan tehtävät ja asema
– tietosuojan hallinnointi
– osoitusvelvollisuus ja dokumentointivelvoitteet
– tietosuoja-/DPIA-arviointien tekeminen
– henkilötietojen tietoturvaloukkausten arviointi ja ilmoitusvelvollisuus
– läpinäkyvyys ja rekisteröidyn oikeuksien toteuttaminen
– sopimusvaatimukset ja kv. henkilötietojen siirrot

Asiantuntijana toimii SOK:n tietosuojavastaava, KTL Mikko Viemerö (CIPP/E, CIPM, CIPT), joka on saanut erinomaista palautetta vahvasta osaamisestaan sekä selkeästä esiintymistavastaan. Mikko on myös valittu Vuoden Tietosuojavastaavaksi vuonna 2022.

Hyödyt:
Koulutus tarjoaa ajankohtaisia vinkkejä tietosuojavastaavan tehtävien hoitamiseen.

Koulutus on tarkoitettu tietosuojavastaaville, muille henkilötietojen käsittelyn vastuuhenkilöille tai heidän esimiehille. Koulutus soveltuu sekä yksityisellä että julkisella sektorilla työskenteleville.

Kouluttaja:
Mikko Viemerö
, tietosuojavastaava
SOK:n tietosuojavastaava Mikko Viemerö on työskennellyt vuosia tietosuoja- ja tietoturva-asioiden parissa ja on kokenut kouluttaja sekä koulutusmateriaalien laatija. Mikolla on kolme IAPP:n tietosuojasertifikaattia, CIPP/E, CIPM sekä CIPT. Mikko on myös vastikään valittu Vuoden Tietosuojavastaavaksi vuodelle 2022.

Palautetta aiemmista koulutuksista:
”Hyvä ja asiantunteva kouluttaja. Rauhallinen ja selkeä esitystyyli.”
”Asia selvästi hallussa ja selkeä ulosanti. Etätoteutusten saaminen innostavaksi varmasti monelle hieman haasteellista.”
”Selkeä puhe- ja esitystapa. Asiantuntemus erinomainen.”

11.55 Etäosallistujien yhteyden avaus

12.00 Tervetuloa!

– ajankohtaista tietosuojassa
– tietosuojavastaavan tehtävät ja asema
– tietosuojan hallinnointi
– osoitusvelvollisuus ja dokumentointivelvoitteet
– tietosuoja-/DPIA-arviointien tekeminen
– henkilötietojen tietoturvaloukkausten arviointi ja ilmoitusvelvollisuus
– läpinäkyvyys ja rekisteröidyn oikeuksien toteuttaminen
– sopimusvaatimukset ja kv. henkilötietojen siirrot

16.00 Koulutus päättyy

Päivän aikana pidetään kaksi taukoa, noin klo 13.30 – 13.45 sekä noin klo 14.50-15.00.

Koulutus toteutetaan etänä

13.2.2024, klo 12.00-16.00

Hinnat lähiosallistujille:

– Normaalihinta: 695 euroa /hlö + alv 24 %.
– Jäsenetuhinta Kauppakamarin jäsenille: 495 euroa /hlö + alv 24 %.

Hinnat etäosallistujille:

– Normaalihinta: 695 euroa /hlö + alv 24 %.
– Jäsenetuhinta Kauppakamarin jäsenille: 495 euroa /hlö + alv 24 %.

Huom! Tutustu myös Helsingin seudun kauppakamarin Kausikorttiin! Kausikortti oikeuttaa osallistumaan vuoden aikana max kymmeneen Helsingin seudun kauppakamarin etäkoulutukseen. Yhden koulutuksen hinta on normaalisti keskimäärin 400 euroa, joten tämän kiinteähintaisen kortin tilaajana hyödyt todella isosti. Uusia koulutuksia julkaistaan ympäri vuoden. Tutustu kausikorttiin tästä.

Ilmoittautumisen voi peruuttaa kuluitta vähintään kaksi (2) viikkoa ennen tilaisuutta. 13–7 vuorokautta ennen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan 50 % osallistumismaksusta ja tämän jälkeen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan koko osallistumismaksu.

Helsingin Kamari Oy:llä on oikeus peruuttaa koulutustilaisuus ilman korvausvelvollisuutta ilmoittamalla asiakkaalle siitä sähköpostilla viimeistään 4 arkipäivää ennen tilaisuuden ajankohtaa.