Tietosuojavastaavien ajankohtaispäivä (1/2 pv)
Kauppakamarin Koulutus järjestää nyt koulutuksen:

Tietosuojavastaavien ajankohtaispäivä (1/2 pv)

09.02.2021, Helsingin seudun kauppakamarin koulutustila Metropoli, Helsinki Kalevankatu 12, Helsinki 19 tammikuun, 2021 Sampo Korppoo

Tietosuojavastaavien ajankohtaispäivässä saat ajankohtaisia vinkkejä tietosuojavastaavan tehtävien hoitamiseen.

Koulutuksessa käydään läpi mm.:
• tietosuojavastaavan tehtävät
• tietosuojaohjelman operointi
• osoitusvelvollisuus ja dokumentointi
• DPIA-arviointien tekeminen
• tietovuotojen tutkinta ja ilmoittaminen
• läpinäkyvyys ja rekisteröidyn oikeuksien toteuttaminen

Koulutus sopii tietosuojavastaaville tai muille henkilötietojen käsittelyn vastuuhenkilöille niin yrityksissä, järjestöissä, säätiöissä kuin julkisella sektorilla.

VOIT OSALLISTUA MYÖS ETÄNÄ!
Koulutukseen voi osallistua myös verkon välityksellä paikasta riippumatta ja osallistuminen onnistuu helposti etänä omalta koneeltasi. Saat ennen tilaisuutta sähköpostissa ohjeet ja linkin, josta pääset katsomaan lähetystä. Mikäli organisaatiostasi osallistuu useampi henkilö striimin kautta, lisäosallistujat saavat koulutuksen puoleen hintaan.

Asiantuntijana Tietosuojavastaava Mikko Viemerö, Finnair Oyj

11.45 Yhteyden avaus

Tietosuojavastaavan tehtävät

Tietosuojaohjelman operointi

13.30 Tauko

Osoitusvelvollisuus ja dokumentointi

DPIA-arviointien tekeminen

14.50 Tauko

Tietovuotojen tutkinta ja ilmoittaminen

Läpinäkyvyys ja rekisteröidyn oikeuksien toteuttaminen

tietosuojavastaava Mikko Viemerö, Finnair Oyj

Koulutus loppuu

Helsingin seudun kauppakamarin koulutustila, Kalevankatu 12, Helsinki TAI STRIIMI

09.02.2020

Jäsenetuhinta 410 euroa /hlö + alv 24 %.
Normaalihinta 520 euroa /hlö + alv 24 %.

Mikäli samasta organisaatiosta osallistuu striimiin useampi henkilö, saavat lisäosallistujat koulutuksen puoleen hintaan.

Ilmoittautumisen voi peruuttaa kuluitta vähintään kaksi (2) viikkoa ennen tilaisuutta. 13–7 vuorokautta ennen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan 50 % osallistumismaksusta ja tämän jälkeen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan koko osallistumismaksu. Peruutukset on tehtävä kirjallisesti. Esteen ilmetessä voi osallistumisen luovuttaa kollegalle, osallistujamuutokset tulee tehdä hyvissä ajoin ennen tilaisuutta.