Tietosuojavastaavan täydennyskoulutus (1/2 pv)
Kauppakamarin Koulutus järjestää nyt koulutuksen:

Tietosuojavastaavan täydennyskoulutus (1/2 pv)

02.10.2023, Helsingin seudun kauppakamarin koulutustila Metropoli, Helsinki Kalevankatu 12, Helsinki 13 syyskuun, 2023 Sampo Korppoo

Lakitieto , Tieto- ja viestintäteknologia

Tietosuojavastaavan täydennyskoulutuksessa saat ajankohtaisia vinkkejä tietosuojavastaavan tehtävien hoitamiseen.

Koulutuksessa käydään läpi mm.:
• ajankohtaista tietosuojassa
• tietosuojavastaavan tehtävät ja asema
• tietosuojan hallinnointi
• osoitusvelvollisuus ja dokumentointivelvoitteet
• tietosuoja-/DPIA-arviointien tekeminen
• henkilötietojen tietoturvaloukkausten arviointi ja ilmoitusvelvollisuus
• läpinäkyvyys ja rekisteröidyn oikeuksien toteuttaminen
• sopimusvaatimukset ja kv. henkilötietojen siirrot

Koulutus sopii tietosuojavastaaville ja muille tietosuojan vastuuhenkilöille niin yrityksissä, julkisella sektorilla kuin kolmannella sektorilla. Osallistujilta edellytetään ymmärrystä tietosuojan perusasioista.

VOIT OSALLISTUA MYÖS ETÄNÄ!
Koulutukseen voi osallistua myös etänä paikasta riippumatta ja osallistuminen onnistuu helposti etänä omalta koneeltasi. Saat ennen tilaisuutta sähköpostissa ohjeet, josta pääset osallistumaan.

Asiantuntija
SOK:n tietosuojavastaava, KTL Mikko Viemerö (CIPP/E, CIPM, CIPT), joka on saanut erinomaista palautetta vahvasta osaamisestaan sekä selkeästä esiintymistavastaan. Mikko on myös valittu Vuoden Tietosuojavastaavaksi vuodelle 2022.

Päivän aikana pidetään kaksi taukoa, noin klo 13.30 – 13.45 sekä noin klo 14.50-15.00.

Lounastarjoilu lähiosallistujille

11.55 Etäosallistujien yhteyden avaus

• ajankohtaista tietosuojassa
• tietosuojavastaavan tehtävät ja asema
• tietosuojan hallinnointi
• osoitusvelvollisuus ja dokumentointivelvoitteet
• tietosuoja-/DPIA-arviointien tekeminen
• henkilötietojen tietoturvaloukkausten arviointi ja ilmoitusvelvollisuus
• läpinäkyvyys ja rekisteröidyn oikeuksien toteuttaminen
• sopimusvaatimukset ja kv. henkilötietojen siirrot

tietosuojavastaava Mikko Viemerö, SOK

16.00 Koulutus päättyy

Helsingin seudun kauppakamarin koulutustila, Kalevankatu 12, Helsinki tai etäkoulutus

2.10.2023

Jäsenetuhinta kauppakamarin jäsenille:

Normaalihinta:

Ilmoittautumisen voi peruuttaa kuluitta vähintään kaksi (2) viikkoa ennen tilaisuutta. 13–7 vuorokautta ennen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan 50 % osallistumismaksusta ja tämän jälkeen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan koko osallistumismaksu.

Helsingin Kamari Oy:llä on oikeus peruuttaa koulutustilaisuus ilman korvausvelvollisuutta ilmoittamalla asiakkaalle siitä sähköpostilla viimeistään 4 arkipäivää ennen tilaisuuden ajankohtaa.