fbpx
TikTok: Tekoälyllä rikastettu Somemainonta (1 pv)
Kauppakamarin Koulutus järjestää nyt koulutuksen:

TikTok: Tekoälyllä rikastettu Somemainonta (1 pv)

790 euroa /hlö + alv 24 %

EUR

16.04.2024, Etäkoulutus , Etäkoulutus 24 helmikuun, 2024 Sampo Korppoo

Markkinointi ja viestintä , Sosiaalinen media , Tieto- ja viestintäteknologia

TikTok maailman nopeimmin kasvavana Somekanavana tarjoaa valtavasti mahdollisuuksia yrityksille. Sen tarjoamiin mahdollisuuksiin kannattaa myös tarttua!

Haluatko oppia tekemään tuloksellista maksettua mainontaa TIkTokissa sekä hyödyntämään Tiktok Creative Centren tekoälyä helpottamaan mainosten suunnittelua ja toteuttamista?

Tässä käytännönläheisessä koulutuksessa opitaan konkreettisesti tekemään tuloksellista maksettua videomainontaa TikTokissa sekä hyödyntään tekoälyä osana mainostamista.

Hyödyt:
Opit tekemään tuloksellisia Maksettuja videomainoksia TikTokiin
Opit hyödyntämään TikTok Creative Centren tekoälyä osana mainostusprosessia
Opit käsittelemään ja editoimaan videomainoksia TikTokin työkaluilla.

Vuorovaikutteinen teoriaosuus ja käytännönläheiset harjoitukset.

Kouluttaja:
Taneli Katila
, Ideal Digi Oy
Katila on auttanut jo yli 100 yritystä ja organisaatiota hyödyntämään sosiaalista mediaa parhaiden käytäntöjen mukaisesti.Aiemmin Katila on työskennellyt Suomen johtavassa sosiaalisen median asiantuntijayrityksessä Dinglessä, jossa hän teki some-markkinointia suurille yrityksille. Lisäksi hän on työskennellyt sosiaalisen median seurannan ja mittaamisen parissa globaalissa Meltwater-yrityksessä.

Palautetta aiemmista koulutuksista:
”TikTok oli entuudestaan aika vieras itselle, tämän koulutuksen avulla moni asia selkeni. Nyt voi ottaa senkin kanavan haltuun.”
”Hyvin laajasti käytiin TikTok läpi. Kaikki sujui hyvin, sain paljon oppia aiheesta. Ehkä vähän raskas kun asiaa tuli niin paljon, toisaalta hyvä tietää mahdollisimman paljon.”

OHJELMA

Sisältö:
45 min lounas klo 12 sekä lyhyet kahvitauot

1. TikTok sisältöjen optimointi mainonnan lähtökohtana
– Tiktok SEO eli videoiden löydettävyyden kasvattaminen
– Vuorovaikutuksen mahdollisuudet
– Sisältöjen kehitys loppuunkatsomiasteen kasvattamiseksi
– Yritysprofiilin tietojen optimointi
– Case-esimerkit ja –harjoitukset

2. TikTok mainostilin perustaminen ja ominaisuudet
– TikTok mainostilin perustaminen
– TikTok mainostyöjalujen esittely ja ominaisuudet
– Case-esimerkit ja harjoitukset

3. Tekoäly osana TikTok mainontaa
– TikTok Creative Centerin esittely
– TikTok AI Virtual assistant videomainosten suunnittelun apuna
– Videoiden editointi tekoälyn tukemana
– Mallipohjien hyödyntäminen
– Case-esimerkit ja harjoitukset

4. TikTok mainosten luonti käytännössä
– Erilaiset mainostyypit TikTokissa
– Mainoskampanjoiden tavoitteet
– Maksettujen Mainoskampanjoiden rakennus vaiheittain

– Mukautetut kohderyhmät
– Tärkeimmät mittarit ja vertailuarvot
– Case-esimerkit ja harjoitukset


Koulutuspaikka:
Etäkoulutus

Ajankohta:
16.4.2024, klo 9.00-15.00

Normaalihinta:
790 euroa
/hlö + alv 24 %.

Jäsenetuhinta Kauppakamarin jäsenille:
590 euroa
/hlö + alv 24 %.

Ilmoittautumisen peruutusehdot:
Ilmoittautumisen voi peruuttaa kuluitta vähintään kaksi (2) viikkoa ennen tilaisuutta. 13–7 vuorokautta ennen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan 50 % osallistumismaksusta ja tämän jälkeen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan koko osallistumismaksu.

Helsingin Kamari Oy:llä on oikeus peruuttaa koulutustilaisuus ilman korvausvelvollisuutta ilmoittamalla asiakkaalle siitä sähköpostilla viimeistään 4 arkipäivää ennen tilaisuuden ajankohtaa.

Kouluttajan muut kurssit

Samankaltaisia kursseja