TikTok yrityskäytössä (1/2 pv)
Kauppakamarin Koulutus järjestää nyt koulutuksen:

TikTok yrityskäytössä (1/2 pv)

03.02.2022, Etäkoulutus , Etäkoulutus 25 tammikuun, 2022 Sampo Korppoo

Markkinointi

Koulutuksessa käsittelemme TikTokia yritysnäkökulmasta. Opit esimerkiksi kenelle ja kuinka yritys voi viestiä TikTokissa, mitkä kanavan lainalaisuudet on otettava huomioon yrityssisältöä suunniteltaessa, sekä miten kanavan tarjoamia työkaluja kannattaa käyttää. Viime ja tänä vuonna useampi suomalainen yritys onkin jo herättänyt huomiota kekseliäällä TikTok-sisällöllään. Tässä koulutuksessa opit ymmärtäämänä TikTokin mahdollisuudet markkinoinnille.

TikTok on yksi nousevista sosiaalisen median kanavista. Se on videopalvelu, joka hurmasi ensin nuoret ja innostaa nyt aikuisiakin tuottamaan lyhyitä kekseliäitä videoklippejä. Palvelu mahdollistaa käyttäjilleen 15 sekunnin mittaisten videoiden luomisen ja julkaisemisen sekä toisten käyttäjien videoiden katselemisen.

Kouluttaja:
Sade Yrjölä
, Social Media Manager, LM Someco. Sade on sosiaalisen median moniosaaja, jonka intohimona on laadukkaan sisällön yhdistäminen maksettuun mainontaan. Mainonnan suunnittelu, sisällöntuotanto, koulutus.

Koulutukseen pidetään etänä. Mikäli organisaatiostasi osallistuu useampi henkilö etäyhteyden kautta, lisäosallistujat saavat koulutuksen puoleen hintaan.

8.55 Etäyhteyden avaus

9.00 Koulutus alkaa

• TikTok juuri nyt​
• TikTok pähkinänkuoressa​
• Yrityksenä TikTokissa – 4 + 1 tapaa​
• Kanavatietoinen sisältösuunnittelu​
• Mainonta TikTokissa​
• Onnistumisten mittaaminen
• Kouluttajana Sade Yrjölä, Social Media Manager, LM Someco

12.00 Koulutus päättyy

Etäkoulutus

3.2.2022

Jäsenetuhinta 390 euroa /hlö + alv 24 %.
Normaalihinta 520 euroa /hlö + alv 24 %.

Mikäli samasta organisaatiosta osallistuu striimiin useampi henkilö, saavat lisäosallistujat koulutuksen puoleen hintaan.

Huom! Tutustu myös Helsingin seudun kauppakamarin Kausikorttiin! Kausikortti oikeuttaa osallistumaan lähes kaikkiin Helsingin seudun kauppakamarin etäkoulutuksiin, joiden kesto on enintään yksi päivä. Yhden koulutuksen hinta on normaalisti keskimäärin 400 euroa, joten tämän kiinteähintaisen kortin tilaajana hyödyt todella isosti. Uusia koulutuksia julkaistaan ympäri vuoden. Tutustu kausikorttiin tästä.

Ilmoittautumisen voi peruuttaa kuluitta vähintään kaksi (2) viikkoa ennen tilaisuutta. 13–7 vuorokautta ennen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan 50 % osallistumismaksusta ja tämän jälkeen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan koko osallistumismaksu. Peruutukset on tehtävä kirjallisesti. Esteen ilmetessä voi osallistumisen luovuttaa kollegalle, osallistujamuutokset tulee tehdä hyvissä ajoin ennen tilaisuutta.