Tilaajan tiedonantovelvollisuus ja urakoitsijan selonottovelvollisuus (2 h)
Edita järjestää nyt koulutuksen:

Tilaajan tiedonantovelvollisuus ja urakoitsijan selonottovelvollisuus (2 h)

13.10.2021, Verkkokoulutus , Verkkokoulutus 15 syyskuun, 2021 Sampo Korppoo

Lakitieto , Rakentaminen

Mitä kaikkea tilaajan tiedonantovelvollisuuteen kuuluu? Onko vastuuta annetuista tiedoista mahdollista rajoittaa? Millaisista asioista urakoitsijan on huomautettava rakennuttajaa urakan aikana?
Tilaajan tiedonantovelvollisuus ja urakoitsijan selonottovelvollisuus muuttuvat urakan edetessä: sopimuksentekovaiheessa velvollisuudet ovat erilaiset kuin itse urakkasuorituksen aikana. Velvollisuuden laiminlyönti voi koitua osapuolen vahingoksi, joten rakennuttajan ja urakoitsijan tulee olla hyvin kartalla tiedonanto- ja selonottovelvollisuuksien laajuudesta.

Koulutuksessa käsitellään käytännönläheisesti tilaajan ja urakoitsijan velvollisuuksiin liittyviä ongelmakohtia. Koulutuksen jälkeen tiedät, mistä tilaajan on tiedotettava ja mistä urakoitsijan on otettava selvää, sekä miten velvollisuudet kehittyvät urakan eri vaiheissa. Koulutuksessa käydään myös läpi vastuun rajoittamista annetuista tiedoista sekä tiedonanto- ja selonottohäiriöiden arviointia. Kouluttajana toimii rakennushankkeiden riidanratkaisuun erikoistunut asianajaja Ville Laine Properta Asianajotoimisto Oy:stä.

Tämä webinaari on osa Rakennusjuridiikan webinaarisarjaa, osallistu koko sarjaan täällä.

– Asianajajille ja muille juristeille
– Rakennuttajille
– Urakoitsijoille
– Rakennusyritysten työnjohdolle ja johtohenkilöille
– Rakennusalan konsulteille

Kouluttajat:

12.45 Webinaariympäristö aukeaa

13.00 Tervetuloa webinaariin!

13.00 Tilaajan tiedonantovelvollisuus ja urakoitsijan selonottovelvollisuus
– Velvollisuuksien sisältö
– Miten velvollisuudet muuttuvat sopimuksentekovaiheessa ja urakkasuorituksen aikana?
– Vastuun rajoittaminen annetuista tiedoista
– Tekniset asiakirjat osana tiedonantovelvollisuutta
– Urakoitsijan huomautusvelvollisuus
– Tiedonanto- ja selonottohäiriöt

15.00 Webinaari päättyy

Koulutus järjestetään verkossa

13.10.2021 13:00-15:00

Kun ilmoitat webinaariin useamman osallistujan samasta organisaatiosta, ovat voimassa seuraavat alennetut hinnat:

2-5 osallistujaa: 190 euroa + alv 24% / hlö
6-10 osallistujaa: 150 euroa + alv 24% / hlö

Julkisen sektorin etuhinta -15 % koodilla JULKINEN
Edilex-käyttäjän etuhinta -15 % koodilla EDILEX
Credita-käyttäjän etuhinta -15 % koodilla CREDITA
Lakimiesliiton jäsenetu -20 % koodilla LAKIMIESLIITTO

(Alennus lasketaan 1 hlö perushinnasta. Alennuksia ei voi yhdistää muihin alennuksiin.)